Fallout 3 PC vs. XBOX 360?

Permalänk

Fallout 3 PC vs. XBOX 360?

Har kört ut Fallout 3 när det kom till PC dock inte expansionerna som kommit.

I väntan på Forza 3 till XBOX 360 funderar jag på att skaffa Fallout plus spela igenom expansionerna.

Hur funkar kontrollen på boxen? Är den ok, även på högre svårigheter med mer svårträffade fiender?

Är expansionerna prisvärda?

Permalänk
Medlem

Vad? Du funderar på att spela Fallout 3 på PC? Hah, det var det dummaste jag hört. Självklart ska du spela det till PC.
Ang. prisvärt; Köp inte Operation: Anchorage om du inte tycker det är kul att skjuta i F3 (Det gör man inte), The Pitt är ganska bra ifall du frågar mig. Broken Steel är bara bra ifall man vill ha höjd levelcap eller (än en gång) om du gillar att skjuta ifall du frågar mig.

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem

har beställt fallout 3 kommer nog om nån dag.
kommer köpa alla dlc till pc tror jag vill ha hela spelupplevelsen.
mods visar att pc versionen är bättre än xbox för en del saker kanske du inte gillar då är det bättre med pc

Permalänk

Jag har spelat Fallout 3 på PC... MEN, med Xbox 360-kontrollen. ^^ Kändes mycket bättre jämfört med o använda musen o tangentbordet... man kunde sitta lite bekvämare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjögren_85
Jag har spelat Fallout 3 på PC... MEN, med Xbox 360-kontrollen. ^^ Kändes mycket bättre jämfört med o använda musen o tangentbordet... man kunde sitta lite bekvämare.

Även om jag satt i en kungfotölj med alla tillbehör och 2 fläktandes betjänter skulle jag hellre ta mus och tang.

Visa signatur

Pentium 3.6 |8800gs | E2400hd | modded X-fi extreme music |Marantz sr 4010|Dynavoice m-85 ||~*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av q0rra
Ang. prisvärt; Köp inte Operation: Anchorage om du inte tycker det är kul att skjuta i F3 (Det gör man inte)

Men herregud.
Skriv inte man, skriv --> Jag, är det så svårt att göra det eller?
Tvinga inte på andra Din åsikt, jag och många andra gillar till exempel att skjuta i Fallout 3.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 16GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Inse, Operation: Anchorage sög pung. Jag vet inte hur många försök jag gjorde innan jag orkade ta mig igenom skiten. En helt patetisk mjölkning av pengar. Gå till en uteservering och köp två öl istället för att lida i två timmar.

Permalänk

Årajty. Jag undrade hur XBOX-kontrollern funkade med spelet då jag har spelat ut det på PC för ett tag sedan och funderade på om det var värt att spela på XBOX i väntan på Forza 3.

Mitt inlägg kanske var otydligt på något vis men det var detta jag var ute efter.

Permalänk
Medlem

Kontrollen funkar riktigt bra. Inget konstigt på den sidan.

Permalänk

Härligt, det var allt jag behövde. Tack!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Inse, Operation: Anchorage sög pung. Jag vet inte hur många försök jag gjorde innan jag orkade ta mig igenom skiten. En helt patetisk mjölkning av pengar. Gå till en uteservering och köp två öl istället för att lida i två timmar.

Yep, men kom ihåg att man kan plocka med sig lite godis från det till vanliga F3.

Hittade en kinesiskt stealth suite, osynlig för fienden och perfekt om man ska vara ficktjuv

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ang. prisvärt; Köp inte Operation: Anchorage om du inte tycker det är kul att skjuta i F3 (Det gör man inte )

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Men herregud.
Skriv inte man, skriv --> Jag, är det så svårt att göra det eller?
Tvinga inte på andra Din åsikt, jag och många andra gillar till exempel att skjuta i Fallout 3.

Bättre så?

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2