Inet gjort bort sig, eller bara jag ?

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+
Hahaha detta var det absolut larvigaste jag någonsin läst. Har folk på ALLVAR hört av sig till Inet och anmält denna tråd? Jag skäms för att vara medlem på Swec just nu, fy fan vad äckliga ni moraltanter är.

Nämen titta!

en människa!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Muppen100
Fy fan för de äckliga moraltanter som har anmält den här tråden till Inet. Jag säger bara GRATTIS till TS om du nu lyckas få den här datorn gratis.

Det man har möjlighet att få gratis tar man... Det gäller att ta för sig lite i livet även i det mesiga land fullt av socialdemokrater vi lever i.

WHAT?

En människa till!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Relel
Herregud, vad har hänt med swecforumet? Massa skiddies som sitter och skriker åt varandra om moral. Sverige går inte under pga att inet missar att ta betalat på en leverans. Min åsikt är att inet har gjort ett fel, då får de själva upptäcka felet. Sverige går som sagt inte under. Grattis om TS får sin dator gratis, bara tacka och ta emot, värre vore dock om han snodde grejerna och skippade betalningen, alternativt blåste inet, men nu är det inets problem.
Angående folk som rapporterat detta till inet, nej nu vet jag inte vart ja ska ta vägen, jag skäms nästan.. Privatdetektiverna har kikat fram. Tror det var allt jag hade att komma med.. Och just ja, om jag inte sagt det tillräckligt många gånger, sverige går inte under om inet missar en betalning..

Vad hände med denna tråden egentligen?

Det verkar som att det kom in folk med lite vett under huven

Kockski, glöm icke att fråga ålder på dessa stackare i CAPSLOCK NU OCKSÅ!!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Jag hoppas verkligen inte att du menar att vi skall sko oss på andra?

@MaLo: Så här skrev du: "Jag kan inte förstå varför en del tycker man är dum om man inte skor sig så fort det ges tillfälle."
Så jag tolkade det precis som den andre här, att du som moderator uppmanar till att man ska sko sig. Var det ett citat som jag missade?

Visa signatur

AMD X6 1055T, Powercolor 5870 PCS+, Corsair 550W, fractal Design R2, Gigabyte GA-890GPA-UD3H, BENQ G2222HDL, WD 640GB Black,

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Motorhead
@MaLo: Så här skrev du: "Jag kan inte förstå varför en del tycker man är dum om man inte skor sig så fort det ges tillfälle."
Så jag tolkade det precis som den andre här, att du som moderator uppmanar till att man ska sko sig. Var det ett citat som jag missade?

dubbelnegation is a bitch, right?

Visa signatur

i5 750, asrock p55 extreme, corsair 4 gb 1600 mhz, hd5850, spinpoint f3, chieftec 750 w modulärt, fd define r2, 2 x 22"
hp nc8430 - asus eeepc 901 - mediaserver 2.4 GHz

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Motorhead
@MaLo: Så här skrev du: "Jag kan inte förstå varför en del tycker man är dum om man inte skor sig så fort det ges tillfälle."
Så jag tolkade det precis som den andre här, att du som moderator uppmanar till att man ska sko sig. Var det ett citat som jag missade?

Jag får tänka på att inte vara så negativ i framtiden. Man får en viss stil att uttrycka sig som inte alla kanske kan ta till sig med åren och just dubbla negationer kanske inte är så vanliga.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Nu uppfattade inte jag dig som negativ, jag blev lite undrande till ditt senare svar bara.
Tyvärr så var det dock väldigt mycket negativ överhuvudtaget i denna tråd åt alla håll.

I övrigt tycker jag det är ett fantastiskt bra forum med enormt stora kunskaper inom data och relaterde ämnen, och jag har lärt mig mycket sen jag började titta in här.

Visa signatur

AMD X6 1055T, Powercolor 5870 PCS+, Corsair 550W, fractal Design R2, Gigabyte GA-890GPA-UD3H, BENQ G2222HDL, WD 640GB Black,

Permalänk
Medlem

Jag vill bara säga att inet har hört av sig till mig angående den här tråden.
och jo en sak till.....

FUCK OFF ERA JÄVLA FITTOR, GÅ SKAFFA ER ETT LIV ERA JÄVLA IDIOTER!!

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
Jag vill bara säga att inet har hört av sig till mig angående den här tråden.
och jo en sak till.....

FUCK OFF ERA JÄVLA FITTOR, GÅ SKAFFA ER ETT LIV ERA JÄVLA IDIOTER!!

är det så du känner?

Visa signatur

Pentium 3.6 |8800gs | E2400hd | modded X-fi extreme music |Marantz sr 4010|Dynavoice m-85 ||~*

Permalänk
Medlem

Minst sagt... finns inga ord...

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem

Tycker du borde få 30% avdrag.

Visa signatur

Pentium 3.6 |8800gs | E2400hd | modded X-fi extreme music |Marantz sr 4010|Dynavoice m-85 ||~*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
Jag vill bara säga att inet har hört av sig till mig angående den här tråden.
och jo en sak till.....

FUCK OFF ERA JÄVLA FITTOR, GÅ SKAFFA ER ETT LIV ERA JÄVLA IDIOTER!!

Men snälla nån? Hur tänkte du egentligen? Inte för att jag trodde några skulle ringa till Inet, men tror du inte det finns nån chans att Inet (eller någon anställd) själva sitter och skannar av swec efter trådar om dem? Vore ju inte konstigt om de ville veta vad som skrivs om dem?

Bortsett från det: 4800 försvinner bara inte. De hade kunnat återkomma när som bokföringen inte gick ihop. Flera år framöver om det skulle vara så.

Nå? Vad blev utslaget nu? Vad fick du betala? Vem hade inte fått pengar?

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Medlem

Jag måste betala fakturan innan den 26e, inga extra avgifter.
Och vad jag förstår det så ska inet skicka pengar till posten

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Inaktiv

Vad hade du räknat med när du postar på ett av sveriges mest välbesökta forum?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
Jag vill bara säga att inet har hört av sig till mig angående den här tråden.
och jo en sak till.....

FUCK OFF ERA JÄVLA FITTOR, GÅ SKAFFA ER ETT LIV ERA JÄVLA IDIOTER!!

Snälla du skärp dig för guds skull det är inte dom som tillrättavisat inet som gjort fel ,utan du som trodde dom skulle göra fel och du nu skulle ha vunnit på det

och jo en sak till. Skärp sig välj dina ord o acceptera livet 14is. För med denna inställning så är det ett under att du inte fått mera påhopp

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
Jag vill bara säga att inet har hört av sig till mig angående den här tråden.
och jo en sak till.....

FUCK OFF ERA JÄVLA FITTOR, GÅ SKAFFA ER ETT LIV ERA JÄVLA IDIOTER!!

hahahha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
Jag vill bara säga att inet har hört av sig till mig angående den här tråden.
och jo en sak till.....

FUCK OFF ERA JÄVLA FITTOR, GÅ SKAFFA ER ETT LIV ERA JÄVLA IDIOTER!!

Ärligt talat, kan inte du bara självterminera ditt konto här så slipper någon vänlig mod göra det.

IQ-reserven är dessvärre inte alltför stor bland ungdomen idag. För att uttrycka mig i ord som du förstår.... "EPIC FAIL".

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
Jag vill bara säga att inet har hört av sig till mig angående den här tråden.
och jo en sak till.....

FUCK OFF ERA JÄVLA FITTOR, GÅ SKAFFA ER ETT LIV ERA JÄVLA IDIOTER!!

Du sa ju i början av tråden att du skulle betala om Inet/Posten hörde av sig, sen hur Inet fick veta att du inte betalat va ju skit samma

Edit: la till glömda ord

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
Jag vill bara säga att inet har hört av sig till mig angående den här tråden.
och jo en sak till.....

FUCK OFF ERA JÄVLA FITTOR, GÅ SKAFFA ER ETT LIV ERA JÄVLA IDIOTER!!

Du mår ju verkligen inte bra, väx upp människa.

Först skriver du:
Vill de ha sina pengar så ska de få det, jag lovar.
Men jag tänker INTE gå dit och erbjuda, ingen chans!
Sen att det finns svartsjuka/dumma/kräsna personer här bryr jag mig inte ett dugg om, jag har inget emot att få lite extra pengar över så punkt slu

sen blir du redigt skit sur?

Rätt är rätt, du har köpt något och ska betala för det, PUNKT.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Kom den nya fakturan från Posten eller Inet???

Permalänk

De e klart att han ska betala för sig MEN det patetiska i detta är att det finns folk som tar sig bryet o ringer in till inet o säger att "en på sweclockers har inte betalat för er leverans" . Orka göra det! Sen så har han inte stjält någonting iheller de e ju inet eller posten som har klyddat till det. Ja e 100% säker på att han hade fått betala detta ändå vilket man självklart ska göra o som alla här garanterat hade gjort. Som sagt att där finns människor här som tar sig tiden o ringa o berätta om en sån här sak herregud säger jag bara........

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Allt finns sparat i deras bokföring. Jag köpte lite kläder av en online-butik, märkte inte att de inte dragit pengarna. 11 månader senare ringer min bank och undrar om det är okej att butiken vill dra ett belopp från mig sedan 11 månader tillbaks.

Jag kollar upp mitt kvitto och min bankhistorik och det visade sig att pengarna inte dragits och godkände därför dem att dra pengarna vilket de enligt lag har fullständigt rätt att göra efter även så lång tid.

Du hade med absolut största säkerhet fått betala grejerna förr eller senare. Är väl lika bra att betala dem på en gång än senare när det upptäcks i någon bokföring.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish Berserk
De e klart att han ska betala för sig MEN det patetiska i detta är att det finns folk som tar sig bryet o ringer in till inet o säger att "en på sweclockers har inte betalat för er leverans" . Orka göra det! Sen så har han inte stjält någonting iheller de e ju inet eller posten som har klyddat till det. Ja e 100% säker på att han hade fått betala detta ändå vilket man självklart ska göra o som alla här garanterat hade gjort. Som sagt att där finns människor här som tar sig tiden o ringa o berätta om en sån här sak herregud säger jag bara........

Om en affär glömmer att låsa är det fortfarande inte att stjäla om tjuvar kommer in och tar? Nog fan stjäl man, spelar ingen roll vems misstag det är och jag tycker det är bra att inet blev kontaktade.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Rätt åt dig. vafan tror bara för ett misstag sker så ska du få en dator gratis ? hur jäkla dum får man bli.. hatar såna typer som dig.

Permalänk

Inet hade löst detta utan er "hjälp" det kan jag garantera!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Att man betalar för sig är väl en självklarhet!!

Att sedan posten/utlämningsstället klantat sig borde vare en smäll dom själva får ta, lära sig ifrån.
Å andra sidan skulle jag sagt till själv innan jag lämnade posten/utlämningsstället för att undvika framtida problem, finns inte en chans att Inet inte märker något??
Tror man det har man inte alla celler hemma.

Permalänk

Håller med dig fark fullt ut.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Jag skulle då helt klart betala. Låter dock lite fånigt att folk skickade mail och berättade, men hade TS inte tänkt betala, tycker jag att det var rätt gjort.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murvel
Ärligt talat, kan inte du bara självterminera ditt konto här så slipper någon vänlig mod göra det.

IQ-reserven är dessvärre inte alltför stor bland ungdomen idag. För att uttrycka mig i ord som du förstår.... "EPIC FAIL".

+1

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish Berserk
Inet hade löst detta utan er "hjälp" det kan jag garantera!

Så vad bitchar du för då?

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infexis
Jag vill bara säga att inet har hört av sig till mig angående den här tråden.
och jo en sak till.....

FUCK OFF ERA JÄVLA FITTOR, GÅ SKAFFA ER ETT LIV ERA JÄVLA IDIOTER!!

Hej,

Har läst ditt första inlägg, samt följande inlägg.

Enligt lag kan den som nu vill anmäla dig för försök till bedrägeri. Ett relativt allvarligt brott.

På grund av människor, som gör och tänker som du, så blir vårat land mindre fritt.

Permalänk

Haha rolig bild!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!