Permalänk
Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micket
Detta är för fel för att vara sant

I wish.
Mitt på köksbordet. En gipsavgjutning och hon tyckte det var skitskoj.
Jag undrar om folk skrattade och höll med bara för att inte göra henne ledsen på hennes födelsedag eller nåt.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micket
Detta är för fel för att vara sant

I'm with stupid!

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Antingen kan du fråga dina polare, klämma på dina polare eller duscha med dina polare.

Det är nog 3 av de lättaste sätten att ta reda på storleken på dina polare(läs pollare, som i polle)

Hehe, nejtack. Tänker inte duscha med mina "pollare" varken hemma hos mig eller dem (dessutom känner jag inte så många snubbar, desto mindre tjejer).

Klämma på dem? nja tror inte det, dock har en snubbe klämt lite på mig på fyllan så :P..

Fråga? nja, helst inte men det funkar:)

Tack iaf för tipsen

Ontopic: den här tråden is some awesome shit lol..

Permalänk
Medlem

Jag tror han menade att duscha efter gymnastiken i skolan, eller om man är och badar eller tränar eller sportar på annat sätt och duschar före/efteråt.
Att duscha i samma dusch hemma hos någon av er tror jag inte han tänkte sig. Men det låter ju mysigt.

Permalänk

Om jag inte minns fel så var det en snubbe på swebits forum som posta bilder på kopian och originalet brevid varandra utan att förvarna oss...:O

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Om jag inte minns fel så var det en snubbe på swebits forum som posta bilder på kopian och originalet brevid varandra utan att förvarna oss...:O

Ouch

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy

Du tänker på Astfors eller vad han nu hette?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Sexleksaker is the shit!

Den här tråden is the shit! Men som tidigare talare så är den värdelös utan bilder helt enkelt även om den har sina ljusa stunder även utan.

En rolig grej på tal om sexleksaker och dildos är att jag skulle skoja till det en gång med min flicka så köpte mig någon vibrerande och snurrande rosa geléaktig dildo via nätet och hade packat upp den senare när den kommit för att jag skulle slå in den i något helt oväntat som en chokladask eller något fiffigt. Dock kom jag aldrig så långt utan min flicka kom hem så jag fick akut gömma den lilla lymmeln i ett överskåps i garderoben i sovrummet.
Sen kom det sig inte bättre än att det dröjde ett tag och jag hade liksom glömt av hela min plan till en dag när jag satt i lugn och ro och surfade på Sweclockers och min flicka var i sovrummet och letade efter något. Genast hör man ett tjut som skär genom ryggmärgen då har hon självklart varit och letat i vad jag trodde var ett genialt gömställe och på något sätt kommit åt själva kontrollen och på så sätt satt på dildon på max effekt samtidigt som den trillade ner i huvudet på henne och sprattlade runt på golvet.

Fyfan jag har aldrig i hela mitt liv garvat så mycket som när jag kommer in och undrar vad fan hon håller på med och hon står en meter bort från saken som vibrerar runt på golvet och pekar på den och skriker till mig "Vad fan är det där?!" och ser likblek och vettskrämd ut.

Så nu sitter jag och smider nya elaka planer på vad jag kan tänkas använda för att skrämma livet ur henne igen på liknande sätt. Några förslag? Kanske en clone-a-willy med lite Frankenstein stuk och hemska ljudeffekter?

EDIT: Är det bättre nu med 5+1 istället?

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av viper@god
Sex leksaker is the shit!

Jag hade bara fem

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Du tänker på Astfors eller vad han nu hette?

Jepp så hette han ja...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Hehe, nejtack. Tänker inte duscha med mina "pollare" varken hemma hos mig eller dem (dessutom känner jag inte så många snubbar, desto mindre tjejer).

Klämma på dem? nja tror inte det, dock har en snubbe klämt lite på mig på fyllan så :P..

Fråga? nja, helst inte men det funkar:)

Tack iaf för tipsen

Ontopic: den här tråden is some awesome shit lol..

Lugnt

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.