Var hittar jag drivrutiner till nätverkskortet i min MacPro för Vista 64 bitar
Det verkar som om Vista har uppdaterat nått som gör att mittt nätverkskort inte fungerar som det ska längre. Det är inga felmeddelanden och den står som aktiverad. Men om jag väljer reparera och diagnostisera för min uppkopping så säger den att det är " Ett maskinvaru-eller drirutinsproblem har uppstått för nätverkskortet Intel (R) PRO/1000 EB Network Connection with I/O Acceleration".
Jag kör vista Ultimate 64bitar med SP2, Senaste boot camp. Och jag kommer ut på nätet via Mac-sidan av datorn så nätverkskortet och uppkopplingen fungerar bra där. Det är bara på Windowssidan som det är problem. Det kom plötsligt över natten, och systemåterställning verkar inte fungera för det säger bara att ett oväntat fel uppstog.
Var hittar jag drivrutiner till nätverkskortet någonstans? Jag har även provat att avinstallera och ominstallera kortet till ingen skillnad, via enhetshanteraren.
Finns det något annat jag kan hitta på för att lösa problemet.
Drivrutinerna finns på CD 1 (Leopard Installations...) om inte jag missminner mig, sedan är det bara att bläddra dig fram till en mapp som heter x64. Löste mina problem med felande drivrutiner sist.