Nån som orkar förklara?

Permalänk
Medlem

Nån som orkar förklara?

Jag antar att lagringsforumet passar bäst för den här frågan (föremålet ifråga torde ju kunna användas för lagring).
Jag pratar om den här annonsen. Nån som försöker komma med på buzz med nån form av variant på galen Blocket-annons?

/Hast

Permalänk
Medlem

Re: Nån som orkar förklara?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hast
Jag antar att lagringsforumet passar bäst för den här frågan (föremålet ifråga torde ju kunna användas för lagring).
Jag pratar om den här annonsen. Nån som försöker komma med på buzz med nån form av variant på galen Blocket-annons?

/Hast

haha håller med dig. blev jävligt förvånad när jag såg den annonsen. jag hoppas det är ett skämt. 200:- för en AMD posse (som vi säger i skåne) måste ju va ett skämt.
och sen kostar det ju 15 kr att lägga upp annonsen. känns som om han inte kommer tjäna igen dom.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

reagerade också på den annonsen,, men pryl freak som jag är så känner jag ett visst sug efter den,, men 200:- för en påse .....

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
reagerade också på den annonsen,, men pryl freak som jag är så känner jag ett visst sug efter den,, men 200:- för en påse .....

Precis vad jag tänkte!

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1

visst, jag är också pryl freak. föredrar dock hårda prylar! att bära runt på en AMD påse för 200:- e inte coolt, det är bara dumt. köp en ica påse för 1 kr ist. samma skit.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa