Härlig tutch mobil med många applikationer!

Permalänk

Jag kan inte annat än instämma; du ska ha en Hero eller en iPhone. Jag skulle satsa på iPhonen

Visa signatur

FX-8320 @ 3,5 ghz ¦ Sapphire 6850 ¦ 8 gb Corsair Dominator ¦ WD Caviar Black 640 gb ¦ Corsair HX650 ¦ Fractal Design Define R2
Övrigt: MS Sidewinder Keyboard ¦ Razer Deathadder ¦ Samsung Syncmaster 2494HM 24" ¦ Fractal Audio Axe-Fx II ¦ Adam a5x ¦ AKG K-701 ¦ Native Instruments Audio Kontrol 1 ¦ Sony Vaio Pro 13 i7 4500U

Permalänk
Medlem

Samsung Jet är INTe en smartphone, den kör inte Windows Mobile utan något eget Samsungskräp. Har lekt en del med den och jag förstår inte alls varför folk bryr sig om den. Den är inte ens särskilt snabb...

Istället för den skulle jag köpt en Samsung Omnia Lite för 3182kr på Katshing. Det är en Windows Mobile 6.5-telefon med rätt bra specs och som även har samma touchWiz-gränssnitt som Jet'en fast med WinMo i grunden.

Men kläm på mobilerna på MediaMarkt eller liknande först.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hulle

Istället för den skulle jag köpt en Samsung Omnia Lite för 3182kr på Katshing...

Just det ja, Omnia var det jag tänkte på.

Jag kan dock säja att jag lätt skulle välja en Hero (vilket jag ju faktiskt HAR valt) eller iPhone 3Gs. Fast jag tycker allt att Hero har snäppet bättre gränssnitt.
Och du Experto; Det är *mycket* bättre att spara ihop till en telefon som du blir nöjd med än att köpa nån halvdan nu!

Visa signatur

It´s-a me! Mario!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Experto
Jo, men pengarna finns inte. Har typ bara 4000kr.

Du kan få en Hero för ~3700 kr + frakt om du privatimporterar.

Permalänk
Medlem

Vad sägs om en Touch diamond 2 då? Värkar härlig och sen har den windows

Visa signatur

Suup

Permalänk
Medlem

Om du inte har råd med en Hero kan du ju köpa lille bror HTC Tattoo för ca 3500:-

Då får du ju iaf tillgång till alla apps/spel.

Visa signatur

[Asus P5B Deluxe][Core 2 Duo E6600][Corsair XMS2 Extreme pc6400 2x1024Mb][Sapphire X1950XT][Hiper Type-R 580w]

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad sägs om en Touch diamond 2 då? Värkar härlig och sen har den windows

Som en hero fast windows mombile. Hellre andriod då. Men helst en iphone.
Jag sitter på en diamond och hade mycket hellre köpt en iphone. helt överlägsen tack vare användargränssnittet. allt går snabbare och enklare på en iphone. så är det bara. Det kan finnas några enskilda fall där en windows mobile kan vara bättre lämpad men i princip aldrig för en normalanvändare.

iphone är ren glädje. näst bäst är en androidnalle.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blade80

iphone är ren glädje. näst bäst är en androidnalle.

Håller med, fast jag rankar dom tvärtom. Fast det beror iofs. på vad man vill ha av telefonen. För många är det inget snack om att iPhone är bättre, även om jag tycker mer om min Hero än vad jag gjorde om min iPhone 3G. Å andra sidan är det rätt stor skillnad på androidtelefoner, men just Hero är sjukligt bra. Tattoo som nämndes tidigare har en rätt mycket sämre skärm (resistiv och inte kapacitiv som Hero/iPhone).

Windows kan inte göra vettiga mobil-OS. Inte än iallafall.

Visa signatur

It´s-a me! Mario!

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson XPERIA X3, HTC Dragon, Acer Liquid A1 eller Nokia N900.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Santrium
Sony Ericsson XPERIA X3, HTC Dragon, Acer Liquid A1 eller Nokia N900.

Något som går att köpa i affär nu?

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy går att importera för 4000kr blankt också, det är en sån jag har

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo, men pengarna finns inte. Har typ bara 4000kr.

Har du inte pengar, snåla ihop till dom sista isåfall.
Vet hur det är när man vill ha nåt =P

Helst gratis, och för ett par veckor sen hehe.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blade80

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marquuuz

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ggustavsson

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zidust

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jacke0247

Citat:

Ursprungligen inskrivet av thomas67lundberg

Var på elgiganten idag och kände på lite mobiler. Tyvärr var den ändå aktuella mobilen som var på var LG Crystal. Den gjorde mig grymt förvirrad, letade och letade men kunde inte hitta var man gick in på internet
Satio går ju också helt bort! Att bara kunna navigera i vissa menyer med touchen är ju värdelös!
Men får väll sticka till Mediamarkt och klämma på mobilerna där

EDIT:
Tror ni någon av dessa sidor är säkra att handla på?

http://emporiolive.com/product_info.php?currency=SEK&products...

http://www.eg-electronics.com/product_info.php?pName=htc-hero...

Visa signatur

Suup

Permalänk
Medlem
Citat:

Var på elgiganten idag och kände på lite mobiler. Tyvärr var den ändå aktuella mobilen som var på var LG Crystal. Den gjorde mig grymt förvirrad, letade och letade men kunde inte hitta var man gick in på internet
Satio går ju också helt bort! Att bara kunna navigera i vissa menyer med touchen är ju värdelös!
Men får väll sticka till Mediamarkt och klämma på mobilerna där

EDIT:
Tror ni någon av dessa sidor är säkra att handla på?

http://emporiolive.com/product_info.php?currency=SEK&products...

http://www.eg-electronics.com/product_info.php?pName=htc-hero...

Aldrig hört talas om dom.
Skulle inte sätta mina pengar där.

Hällre betala en slant extra för att gardera sig för att vara på den säkra sidan.

Att folk inte lär sig, billigaste är inte alltid bäst.
Går och gräva fram flera bluffar som handlar om att folk chansar på köpa billigare, men blir blåsta.

Även om du får mobilen billigt, så kanske supporten,reklamationen är ett rent helvete osv osv osv

Emporiolive : customer support ligger i lisabon , admin & accounting ligger på cypern.

står längst ner på sidan.

Om du kollar på mobilen från emp.live för 4181kr inkl frakt.
Lägg på 73kr så får du samma telefon från katshing.se inkl frakt.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
TEXT

Men om ens mobil går i sönder hur klarar Katshing servicen? Måsten man skicka in telefonen till dem i Halmstad då?

Visa signatur

Suup

Permalänk
Medlem

frågan är vill du skicka den till lisabon eller till halmstad? =P

Vet ej hur seriösa emp,live.
Men katshing har folk mer förtroende för.
samt många säger att deras support är bra.

Litar på dom, så jag har lagt en beställning på en mobbe från dom.
Annars kan du ju skicka ett mail till dom eller snacka på deras chat och fråga hur dom hanterar allt.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
frågan är vill du skicka den till lisabon eller till halmstad? =P

Vet ej hur seriösa emp,live.
Men katshing har folk mer förtroende för.
samt många säger att deras support är bra.

Litar på dom, så jag har lagt en beställning på en mobbe från dom.
Annars kan du ju skicka ett mail till dom eller snacka på deras chat och fråga hur dom hanterar allt.

Gillar ju inte halmstad heller så.. ^^
Jo jag ska förmodligen handla där ifrån, har ju fått bra recensioner på prisjakt.

Men hur är det med HTC Magic? Varför har ingen förslagit den? Den har ju faktiskt Android och är ganska billig.

Visa signatur

Suup

Permalänk
Medlem
Citat:

För att det är västkustens pärla?

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo jag ska förmodligen handla där ifrån, har ju fått bra recensioner på prisjakt.

Men hur är det med HTC Magic? Varför har ingen förslagit den? Den har ju faktiskt Android och är ganska billig.

här har du 19 sidor att läsa om magic

http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=227443

Visa signatur

| Steam - Toivo |