Permalänk
Medlem

satan vad snyggt byggt!! fullpottare!!

Visa signatur

Stolt Fildelare! :) Skicka ett PM om det är något ni undrar över eller nå, Hittar inte tillbaka till alla trådar ibland :)

Permalänk
Medlem

Fy fan finns inte ord att förklara detta bygge du har gjort!!
Hur många timmar på ett ca har du lagt ner på detta bygge

full pottare får du LÄTT!! 10p!!

Visa signatur

Stolt Fildelare! :) Skicka ett PM om det är något ni undrar över eller nå, Hittar inte tillbaka till alla trådar ibland :)

Permalänk
Medlem

När är det klart?

Edit: Det var tydligen klart, såg det i galleriet

Visa signatur

Teori är när man vet allt men inget funkar.Praktik är när allt funkar men ingen vet varför. Här blandas båda, inget funkar och ingen vet varför.

Permalänk
Medlem

Du skulle kunna bli rik på att bygga chassin

Permalänk
Medlem

Detta är nog det coolaste chassit jag sett i hela mitt liv, (som visserligen bara vart 14 år, men ändå ) Du borde sälja chassin och tjäna stora pengar!

Permalänk

håller med så där 100% på va alla har skrivit.. byggandet är riktigt bra gjort, men designen är nog den jag vill ge mest credit för, för det är fasen inte enkelt att skissa upp något sådant här få till en bra 3D modell å sen klara byggat.. jaa som några har sagt tjäna pengar på ett chassi.. med arbete bakom du skulle kunna få igång ditt egna märke om inte annat sälja ideer och prototyper till andra företag..

men aa vänta här nu jag inte ge mest credit till designen vill ge det till allt.. sjukt bra gjort..

PS. Gillar färgkombinationerna

Permalänk

helt oslagbart altså att du både kunde komma på den snygga designen och sedan göra det verkligt så bra också helt oslagbart helt klart 10 p

Visa signatur

Amd phenom II x4 , 9600 gso , Nad 2x 90 W med ett par 12" frontare :D

Permalänk
Medlem

*Gulp* Wow, jag tror jag lägger ner, lol. Den här snubben kan like väl ha monopol på byggen.

Permalänk
Medlem

SWEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!
You got my wote. I'm not realy a fan of mini pc, but this one could convert me. One qestion, why didn't you go for something faster, like quad, sata, etc?

Visa signatur

ASUS Rampage, Q9300 2,5, 8GB Kingstone HyperX 1024, Geforce 8800GT 512, 850W PSU, XP 64bit, Vista Ultimate 64bit

Permalänk

en fråga, bygger du chassina som är uppe i gallerierna åt andra eller åt dig själv?

Permalänk
Medlem

shit vilket jobb med chassit
du borde skaffa eget märke och sälja modellen du skulle tjäna kosin som fan .

Visa signatur

Älskar plexiglas och neon

Permalänk
Medlem

Extremt snygg och bra gjort. Vilket tålamodsarbete det lär vara för att göra detta. Har alltid haft en liten dröm att bygga ett helt eget chassi från grunden men skulle nog inte klara av det så lätt

5/5

Permalänk
Medlem

Hur mycket skulle du sälja ett sånt för?

Permalänk

blir verkligen helt galet taggad på att skaffa mej en verkstad och oxå hålla på med sånthär! dock så går jag fortfarande i skolan så det är ju ej möjligt :/