Ps om du läser detta Glöm inte att kolla det jag skrev innan detta på Sida 2 längst ner då jag såg att det blev sida 3 när jag skrev detta så försvann det förra jag skrev på blad 2, och det är ytterst viktigt att ni läser detta dom som försöker hjälpa mig om ni är insatt i tråden sen tidigare annars måste ni läsa från början av tråden för att kunna förstå felet och försöka hjälpa mig med kvalificerade svar.
Här kommer det jag undrar här dock fast inte lika relevant som att få skit crossfire att fungera men vill ändå ha hjälp med detta också! :
Jag undrar också, så länge detta helsicke inte fungerar med 2st 5850 sapphire i crossfire
då jag spelar ska jag ha Crossfire på + Catalyst AI OFF= crossfire not working (green/brown mean screen if catalyst AI is added :/ ) när jag spelar eller Köra single Mode Crossfire OFF + Catalyst AI ON( utgå från att Single och Crossfire klarar max i spel oavsett inställningar om vad jag ska välja)
jag har prövat 4 spel och försökt spetsa ögonen som fan, Resident evil 5 ( sjukt snyggt spel märkte ingen skillnad på max med och utan catalyst AI Advanced), Crysis warhead också märkte ingen skillnad på grafiken inte på street fighter IV heller eller DIRT 2, däremot klarar 1st 5850 Kort med catalyst AI ON + crossfire OFF inte att driva vissa spel Tex crysis Enthusiast max allt och Dirt 2 ultra max allt, vilket jag tycker är knepigt hur dom kan jobba litegrann ihop för att ge extra kraft då jag får 0% extra FPS i alla spel då crossfire inte funkar för fem öre, då jag får den förbannade Brun/Grön flash skärmen med Crossfire ON+Catalyst AI Advanced+Full screen ( har nog nämnt detta 100 ggr snart )
Jag har inte sett någon Visuell skillnad med Mina Falk ögon, eller ljuger mina ögon för mig eller är skillnaden mindre än 5-10% så det är omöjligt att märka.
Är det ens mening att Catalyst AI ska ge någon Visuell Skillnad eller är inte den endast till för att Crossfire ska fungera som det ska med ATI LOGGAN längst uppe i höger hörn etc. ??
om man utgår från att crossfire inte fungerar som det inte gör för mig är då Catalyst AI knappen helt värdelös för mig även i single card mode det skulle jag gärna vilja ha svar på tills jag får igång riktigt CRossfire om jag nu nånsin får det ser så jävla mörkt ut hållt på i en vecka känns som jag prövat allt =((
/som sagt alla Bidrag med tips / råd är Fruktansvärt Välkommna!!!
/Danne