Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muf3
Har jag missförstått det här nu, men blir det inte väldigt komplicerat om man vill dra ut / sätta i en ny kabel "on the fly" sådär

Om toppen ska av, kabeln ska dras i kanalen osv osv

Hur ser chassit egentligen ut då det är monterat och i "drift" så att säga?

Skulle nog vilja säga att det blir enklare då du inte behöver in bakom burken och rota utan bara behöver komma åt uppe på den.
Beror i och för sig mycket på hur den står hemma hos dig. Men i mitt fall så blir det busenkelt att komma åt.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

http://www.pureoverclock.com/review.php?id=849&page=5

Här har vi en bild på två 5870 i crossfire.

Tycker det visar tydligt att även kort över 11" går in utan större problem samt även utan att man måste plocka bort fläktar i botten.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Jag fick för mig att denna låda även hade extended ATX eller vad den standarden nu hette, den större modellen av atx formatet iaf.

Lådan är specad att klara 10,5" (tum, 1" = 2,54cm) men det har nämnts att 11-12" kort skulle få plats.

Störande att inte hitta längden på hd 5970 på dess hemsida http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/ati-radeon-hd...
Men på http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3679&p=2
ser man att kortet är 12.16” (309mm).

Dock http://www.pureoverclock.com/review.php?id=849&page=5
"SilverStone confirmed to us that the dual-GPU Radeon slated for upcoming release (named either the 5970 or 5870X2, still to be determined) is 12.2" long and will indeed fit inside the Raven RV02"

Men det lär bli tight och om det förstör luftlödet eller så vet jag inte?

Gah det finns riktigt dåligt utbud av lådor som kan ta ett hd 5970 och som är kallt, tyst och snyggt.

Nu när grafikkorten har blivit större, iaf från ati, så känns det lite osäkert framöver om grafikkorten kanske blir 1-2 tum större igen och då kommer inte detta chassi duga.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceDread
Jag fick för mig att denna låda även hade extended ATX eller vad den standarden nu hette, den större modellen av atx formatet iaf.

Näe, tror varken detta eller FT02 stödjer EATX. (de är 33cm breda om jag minns rätt)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceDread
Men det lär bli tight och om det förstör luftlödet eller så vet jag inte?

Undrar hur mycket det egentligen gör att korten går nästan ända ner i botten. I bästa fall borde flödet funka rätt bra ändå tycker man?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceDread
Gah det finns riktigt dåligt utbud av lådor som kan ta ett hd 5970 och som är kallt, tyst och snyggt.

Mjo, men det känns minst lika mycket som ATI:s fel. (och även Nvidia)
De kan inte förlänga grafikkorten in i det oändliga!

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Honkeno
hur långa grafikkort får plats ?

http://www.silverstonetek.com/products/p_spec.php?pno=FT02&ar...

Expansion Card: Support 12” or 12.2” (with fan grille removed)
12 inch=30.48 centimeter.

Visa signatur

WS: Striker II Formula - E8400 - Ultra-120 Extreme - 8GB A-data - Gigabyte 6850+4850- 1x WD 2TB - 2x WD 1TB - 1x WD 500GB - 1x WD 250GB - Thermaltake toughpower 850W - Antec 900 - Ubuntu 10.10 x64/(W7 x64)
Serv: Pentium III@1,1Ghz - Asus CUSL2-C - 10Gb HDD - MX 420 - 512MB RAM - win server 2k3 x32

Permalänk
Inaktiv

Känns lite väl plastigt och billigt för priset de vill ha. Sedan är en 120mm lite väl lite om GPU har after market kylare som inte kastar ut värmen. Trevlig idé men jag tror att Lian Li skulle kunna göra det bättre. Aluminium krävs i denna prisklass. Hot swap diskar och klart fler platser. Den här var ju tragisk. 3 diskar är inget. Det kanske fungerar om man har en filserver för allt men även då är det lite patetiskt speciellt då de riktar sig mot entusiaster.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AxMi-24
Känns lite väl plastigt och billigt för priset de vill ha.
...
Aluminium krävs i denna prisklass.

... kostar typ 200 spänn mer än plåt/plastlådan P183 om man kollar prisjakt. Ingen enorm skillnad IMHO.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AxMi-24
Sedan är en 120mm lite väl lite om GPU har after market kylare som inte kastar ut värmen. Trevlig idé men jag tror att Lian Li skulle kunna göra det bättre. Aluminium krävs i denna prisklass. Hot swap diskar och klart fler platser. Den här var ju tragisk. 3 diskar är inget. Det kanske fungerar om man har en filserver för allt men även då är det lite patetiskt speciellt då de riktar sig mot entusiaster.

Bortsett från 120mm fläkten (och att grundstrukturen förvisso är plåt) känns det som FT02 är svaret på dina böner

Sen är jag en sån som inte riktigt fattar det extrema behovet av antalet hårddiskar som medelswecaren verkar ha. (Personligen skulle jag gärna se mer varianter av kompakta lådor med färre 3.5 och 5.25 platser, men som ändå är byggda med ventilation och utrymme för att klara moderna grafikkort)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
... kostar typ 200 spänn mer än plåt/plastlådan P183 om man kollar prisjakt. Ingen enorm skillnad IMHO.

Bortsett från 120mm fläkten (och att grundstrukturen förvisso är plåt) känns det som FT02 är svaret på dina böner

Sen är jag en sån som inte riktigt fattar det extrema behovet av antalet hårddiskar som medelswecaren verkar ha. (Personligen skulle jag gärna se mer varianter av kompakta lådor med färre 3.5 och 5.25 platser, men som ändå är byggda med ventilation och utrymme för att klara moderna grafikkort)

Samma här, hur många sitter egentligen med 6 diskar? Bortsett från vissa server-datorer? Har aldrig haft fler än två, har en nu men ska snart skaffa en till.

Visa signatur

Intel core i5 750 @ 4GHz /w cooler master hyper 212 | 2.2 Tb + Intel x-25 80gb | Corsair 4 Gb 1333 MHz | ASUS P7P55D LE | Corsair TX 650W | XFX HD5870 @ 1GHz | Logitech G9 | Roccat Taito | ASUS 22" | Dynavoice M-85 | 22423 3dmark 06 | 19107 3dmark vantage | cooler master HAF 932
Fraktfritt på inet https://www.inet.se/artikel/6101343/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LyneX
Samma här, hur många sitter egentligen med 6 diskar? Bortsett från vissa server-datorer? Har aldrig haft fler än två, har en nu men ska snart skaffa en till.

Håller med helt.
Känner jag för att ha all lagring i burken så skaffar jag antingen en serverlåda eller tillbehör för att hänga diskarna i 5.25 slotsen.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=374985
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=378395
Menar det finns ju att välja mellan.
3st av den översta så har man ju 9diskar totalt även i RV02.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Inaktiv

Varje sweclockers med självrespekt har minst några TB väl sorterad porr. Det tar plats

Entusiaster är inte främmande för raptors i RAID 0 och liknande. 3 platser är helt enkelt för lite. Speciellt med tanke på hur många 5,25 platser de har och hur många personer har fler än en CD/DVD/BR? De flesta datorer jag sysslar med har inte en enda då jag behöver den för installation och inte ens det nu när man kan göra det med USB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AxMi-24
Varje sweclockers med självrespekt har minst några TB väl sorterad porr. Det tar plats

Entusiaster är inte främmande för raptors i RAID 0 och liknande. 3 platser är helt enkelt för lite. Speciellt med tanke på hur många 5,25 platser de har och hur många personer har fler än en CD/DVD/BR? De flesta datorer jag sysslar med har inte en enda då jag behöver den för installation och inte ens det nu när man kan göra det med USB.

Mjaa, du kan fortfarande ha runt 5 Tb porr med 3 hårddiskar och det räcker till så det blir över för mig. De som kör RAID med 4< diskar kan det blir lite problem för, men varför inte göra som RainesX sa? Vill du ha SSD så monterar du den på sidan i fästet så där är det inga problem.

Visa signatur

Intel core i5 750 @ 4GHz /w cooler master hyper 212 | 2.2 Tb + Intel x-25 80gb | Corsair 4 Gb 1333 MHz | ASUS P7P55D LE | Corsair TX 650W | XFX HD5870 @ 1GHz | Logitech G9 | Roccat Taito | ASUS 22" | Dynavoice M-85 | 22423 3dmark 06 | 19107 3dmark vantage | cooler master HAF 932
Fraktfritt på inet https://www.inet.se/artikel/6101343/

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LyneX
Mjaa, du kan fortfarande ha runt 5 Tb porr med 3 hårddiskar och det räcker till så det blir över för mig. De som kör RAID med 4< diskar kan det blir lite problem för, men varför inte göra som RainesX sa? Vill du ha SSD så monterar du den på sidan i fästet så där är det inga problem.

Nja det kostar en slant med så stora diskar. SSD är snabbt men det räcker för system. Med dagens spel som börjar nosa på 15 GB styck räcker inte en SSD speciellt långt.

Tror det blir en Lian Li TYR PC-X2000 som nästa låda. 6 diskar räcker tills jag samlat ihop tillräckligt med kosing för en filserver.

Permalänk
Medlem

Har aldrig någonsin haft mer än 3 diskar. Argumentet att "en respektabel entusiast har raidade raptorer" känns ju lite -05. Nu gäller väl ändå ssd och de tar ju knappast plats. Själv så kör jag all lagring på nätverket så man kommer åt all musik, film och filer oavsett vilken dator man sitter på. CD/DVD var de över ett år sedan jag ens anväde och har den inbyggd och utdelad även den på nätverket som en nätverkshårddisk så slipper jag ha skiten i någon av datorerna i huset övet huvud taget.

Personligen är jag jättenöjd med det här chassit. Enda negativa jag hittat är frånvaron av e-sata i fronten och att de kan upplevas lite plastigt. Men i prisklassen 1500 tycker i alla fall jag det är överlägset bästa chassit.

Permalänk
Medlem

Måste ju ändå säga att det är ett spännande chassi med innovativa lösningar

Jag undrar väl också lite hur mycket hårddisk plats man verkligen behöver. På den gamla goda tider hade jag väl 1.5 gb fördelat på 3 hårddiskar, men nu de senaste åren har jag aldrig haft fler än 3 i burken samtidigt.

Jag tror nog att den här placeringen av moderkortet kan bli vanligare precis som nätaggets placering i botten av chassit blev för ett par år sedan.

Men, jag är fortfarande lite skeptiskt till hur kabeldragandet kommer fungera i verkligheten. Jag byter väl ialf lite då och då kablar bak på datorn för att koppla in diverse tillbehör man inte vill ha inkopplade 24/7
Men, hade jag haft pengar "över" hade jag gärna köpt och testat för att bli övertygad

Visa signatur

Intel 2500k @ 4400MHz - Asus Maximus Gene IV - Noctua U12P - 8gb Corsair Vengence - EVGA 560Ti SOC - Corsair F60 - FD Define mini - Corsair 650W - BengQ E2400HD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Håller med helt.
Känner jag för att ha all lagring i burken så skaffar jag antingen en serverlåda eller tillbehör för att hänga diskarna i 5.25 slotsen.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=374985
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=378395
Menar det finns ju att välja mellan.
3st av den översta så har man ju 9diskar totalt även i RV02.

Mja, kan vara värt att tänka på att RV02 (och FT02) helst bör ha vertikalt monterade diskar för att luftflödet mellan diskarna upp till toppen av burken ska funka...

Även om jag nu inte har det diskbehovet själv, så tycker i och för sig även jag att 3 hårddiskplatser är för snålt - speciellt med tanke på hur stor burken faktiskt är! Det kunde ju inte ha kostat många spänn att skicka med en hårddiskvagga till? Undrar om den går att få tag i löst?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Kanske blir ett sånt om inte priset springer iväg för mycket och om det kommer i svart utan fönster.

Silverstone Fortress II har kommit ut i USA iallafall så borde komma till Sverige snart (kanske..), tjharlow har gjort en fin liten review på den.. tror jag ska köpa den sen: http://www.youtube.com/watch?v=o6QAlE8qQCM

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
Mja, kan vara värt att tänka på att RV02 (och FT02) helst bör ha vertikalt monterade diskar för att luftflödet mellan diskarna upp till toppen av burken ska funka...

Även om jag nu inte har det diskbehovet själv, så tycker i och för sig även jag att 3 hårddiskplatser är för snålt - speciellt med tanke på hur stor burken faktiskt är! Det kunde ju inte ha kostat många spänn att skicka med en hårddiskvagga till? Undrar om den går att få tag i löst?

Dock så kommer ju dessa diskhållare med kylning så det borde inte vara några problem. samt om man helt ersätter originalhållaren med någon av dessa så får man lite mindre motstånd för fläkten i botten.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
Silverstone Fortress II har kommit ut i USA iallafall så borde komma till Sverige snart (kanske..), tjharlow har gjort en fin liten review på den.. tror jag ska köpa den sen: http://www.youtube.com/watch?v=o6QAlE8qQCM

Grymt fint chassie men känns som det kommer ligga några hundra utanför min budget.
1500 är min gräns och 2000 känns lite för lyxigt

attans att man är arbetslös just nu

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Grymt fint chassie men känns som det kommer ligga några hundra utanför min budget.
1500 är min gräns och 2000 känns lite för lyxigt

attans att man är arbetslös just nu

Jo det är dyrt, men nån gång ska man fan ha ett fint chassi!
Sitter med ett B-chassi nu som låter utav helvete, läcker ljud som bara den. Efter jul blir det förhöppningsvid Fortress 2!

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Dock så kommer ju dessa diskhållare med kylning så det borde inte vara några problem. samt om man helt ersätter originalhållaren med någon av dessa så får man lite mindre motstånd för fläkten i botten.

Hmm, delvis sant. (jag undrar om de där hållarna minskar motståndet för bottenfläkten jämfört med originalhållarna?)
... men med ett chassi där de gjort allt för att få bort fläktar från fronten (för att få ner ljudnivån osv) är det verkligen trycka en fläkt i fronten man vill göra? Det känns inte heller som att mer övertryck direkt behövs i lådan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Grymt fint chassie men känns som det kommer ligga några hundra utanför min budget.
1500 är min gräns och 2000 känns lite för lyxigt

Mmm, FT02 lär inte bli billig! Finns sökbart på prisjakt nu, om än bara från en ökänd butik och priset skrämmer lite!

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
Hmm, delvis sant. (jag undrar om de där hållarna minskar motståndet för bottenfläkten jämfört med originalhållarna?)
... men med ett chassi där de gjort allt för att få bort fläktar från fronten (för att få ner ljudnivån osv) är det verkligen trycka en fläkt i fronten man vill göra? Det känns inte heller som att mer övertryck direkt behövs i lådan

Mmm, FT02 lär inte bli billig! Finns sökbart på prisjakt nu, om än bara från en ökänd butik och priset skrämmer lite!

Sant men jag syftade lite dåligt på att ha dom lite högre upp än i botten.
Men visst mer övertryck behövs inte. skit i fläkten i fronten så åker luften ut själv hehe.

Oh 2300 var ändå lite mer än jag räknade på då det kostar 1700kr i USA :\

Nä som det ser ut nu så får det bli ett RV02 för min del. Byter upp mig från ett Antec 900 som köptes enbart för kylningen och inte ljudnivå men nu då det hamnat 40cm ifrån mig då jag inte kan ha det på golv pga dam så är det lite illa nu

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Blir att beställa en RV02 imorn om någon kan svara på om det är tyst/tystare än ett antec 900.
Lite trött på allt sus och skit som det har för sig bredvid mig.

Snabbt svar uppskattas då jag vill hinna få hem det till tisdag i alla fall.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

SilentPCreviews jämförelsetabell längst ner på denna sida låter som ganska precis vad du är ute efter:
http://www.silentpcreview.com/article1002-page7.html

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roger W
SilentPCreviews jämförelsetabell längst ner på denna sida låter som ganska precis vad du är ute efter:
http://www.silentpcreview.com/article1002-page7.html

Du har helt rätt.

Tackar så mycket.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

Jag kan ta och delge min erfarenhet av RV02.

Som Sweclockers testresultat visar, ändrar inte komponenterna chassitempen.
I testen är chassitempen 24 grader både vid låg och hög belastning. Det är bla. därför jag köpt detta chassi.
Att sedan CPU eller GPU ligger på en viss temp spelar mindre roll i detta fall. Deras temp beror bara på hur bra kylare de själva har.
Chassit kan inte bli mycket bättre ur den aspekten. Det håller konstant låg temperatur och gör sitt jobb. Annan temp beror alltså på individuell kylning.

I min burk sitter två Intel SSD fasttejpade bakom moderkortsplåten och HDD-buren är borttagen. På så vis finns där inga värmeluckor över huvud taget i chassit.
Iom de tre feta 180-fläktarna i botten pressas all luft up och ut.
Två GTX 280 sitter tillsammans och svettas i min låda men mår mycket bättre nu än i mitt P182 där chassitempen höjdes allt eftersom jag pressade datorn.

Angående ljudnivåer så är nog detta chassi tystare än Antec 900. Det var väldigt längesedan jag använde det chassit.
Jag har aktiv kylning på båda mina grafikkort, NB och CPU (Scythe Kaze på den sistnämde) men det är i princip bara min PSU (Corsair 750W) som låter.
Iom att chassifläktarna är så pass stora kan de snurra i väldigt låga varv och ändå flytta väldigt mycket luft. Ljudet har iom det ett väldigt lågfrekvent ljud. Plasseringen gör också att de är helt ljudlösa på den låga inställningen.
Har du endast passiv kylning på resten av delarna i chassit kommer du möjligen höra dem på den höga inställningen. Jag gör det inte.

De ljud jag tror är de som utmärker sig i detta chassi är från PSU och hårddiskar.
PSU:er har ett väldigt högfrekvent ljud som upplevs mer störande än vanliga chassifläktar.
Hårddiskar lär knastra mer än vanligt i detta chassi då gummiupphängningen inte är lika bra som i exempelvis P182.

Hoppas detta har gjort saker och ting lite klarare för vissa personer. Over and out.

Permalänk
Medlem

de e bättre kabeldragning än hos min p182:P

är det någon sorts kortslutningsskydd ni har lagt bakom moderkortet?

Permalänk
Medlem

Fått mitt nu och testat runt lite.
Måste säga att det är grymt mycket tystare än mitt gamla ninehundred (trots nya och tystare fläktar i det)
Fick ner tempen på min cpu med ca 5grade i idle och nästan 10 grader i load.
Riktigt fint chassie.
Lättare med kabeldragning men lite smålustigt i alla fall så min måste dras om när jag får ork.
Tog lite bilder så om jag tyar så slänger kanske jag också upp ett galleri.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Riktigt grymt chassi! har det själv och kör vattenkylning i det! slänger nog upp ett galleri när jag fått mina nya amd x6 grejer =D