Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av magma86
Blir också lite sugen när vissa modeller dyker upp lite då och då till ett helt ok pris. Men jag tänker vänta till asus-kortet dyker upp, även om det ska ta 2 månader (är uppe i 1 månads väntetid nu). För eller senare kommer kortet.
Var på väg å köpa ett gigabyte 5850 på misco för 3355 kr, men såg sen att det bara är 1 års garanti jämfört med asus som ligger på 3 år, även fast gigabyte inte heller fanns i lager.

Sen är det ju 855kr överpris på Gigabytes kort vid det priset.

Asus kort känns intressantast för mig, minst med kladdiga dekaler och Asus Voltage Tuner gör kortet intressant. Frågan är just när den kommer..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
Haha, om du åker och hämtar det kanske. ^^

Skickas det lika snabbt som vanligt har han det dagen efter förutsatt att han beställde före kl 16.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Skickas det lika snabbt som vanligt har han det dagen efter förutsatt att han beställde före kl 16.

Kom ihåg att det är juletider. Det kan ta lite längre tid.

Permalänk
Medlem

Fick mitt Sapphire HD5850 idag. Stör mig lite på fläkten. Om jag har den på auto och stänger ned ett spel så varvar den upp den ordentligt i ungefär 20-30 sekunder. Mycket högre än den var medan jag spelade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Sen är det ju 855kr överpris på Gigabytes kort vid det priset.

Asus kort känns intressantast för mig, minst med kladdiga dekaler och Asus Voltage Tuner gör kortet intressant. Frågan är just när den kommer..

Sen trappas priset upp hela tiden.

Samma här. Enligt vad som står på asus hemsida kan man använda detta voltage tweak för att få kortet upp till 38 % snabbare. Det verkar dessutom som kortet lever upp till sina extra överklockningsmjukvaror:

http://www.testseek.com/labs/reviews/review-of-asus-radeon-hd...

Fick ett mail idag av misco och där skriver de:

"Alla som beställt får tilldelning och samtidigt eftersom det är beställt ett större antal till lager av denna artikel.

Så någon köplats finns inte."

Vilket motstrider det svar jag fick ca 2 veckor innan:

"Du ligger på plats nr 15"

Alltså, det är bara å vänta...

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 9070 xt

Permalänk

Beställde 2009-12-20T19:24 Sapphire Radeon HD 5850 1GB GDDR5, fanns 2 kvar som skulle finnas i lager 2009-12-22,
Blev skickad med post 2009-12-22T15:04, fått kollinr och bekräftelse från posten, tack komplett;)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Text

Nu har jag hittat ett kort på Alina. Men jag tror det inte förrän jag ser det att jag får det. Jag borde i så fall få det i början av mellandagarna. Julen flyter väl på ändå men mellandagarna brukar ju vara de tråkigaste på året.
Men inte ska du behöva vänta till februari. Kolla runt så hittar du nog ett kort. Är det 5850 du vill ha så finns de ju på en massa ställen. Är det tvunget att få det så billigt som möjligt får man däremot vänta. Beror ju på ens situation. Haka inte upp dig bara på en tillverkare och en sajt. För mig spelade inte 300-400 mer än ursprungspriset nån roll (till slut). Men att det skulle bli så svårt att få kortet var ju oväntat. Även om det är värdelöst och usel planering av AMD så var många av oss tvungna att ge med oss. Betala mer eller vänta. Jag kunde då rakt inte det. För det skulle ju inneburit att jag suttit med dyra komponenter som jag dels inte hade nytta av och som dels minskar i värde både pengamässigt och i fråga om prestanda mot kommande nya komponenter.
Jag tror inte det är "prisvärt" att vänta på Fermi, om man inte är fan av Nvidia eller tycker sig kunna vänta så pass länge medan "alla andra" kan spela med t ex 5850, osv. Men sen kan man ju ändå spöa skiten ur Fermi om man tidigare exempelvis köpt ett par 5870 och kör dessa i crossfire. Nvidias största problem kommer nog att bli att lägga sig lågt i pris vid lanseringen för att tävla med ATI. Om man räknar med att folk redan har ett 5850 eller till och med 5870 eller 5970. Då väljer ju den kunden mellan att satsa på ett helt nytt kort eller bara köpa ett till för att använda crossfire. Rent teoretiskt. Personligen kommer jag köra crossfire framöver. Mitt mobo har stöd för upp till 3 kort i crossfireX... Då kommer inte Nvidia i närheten, även om skillnaden mellan två och tre kort är mindre än mellan single och dual i crossfire, eller är crossfireX mer effektivt när man har fler än två kort?
Nån som vet?

Ja, detta med SAAB är dystert för hela landet.

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D || Corsair HX1000 || ASUS P6T SE || Core i7 920 @2.67GHz (stock) || Thermalright IFX-14 + 2st NF-P14 FLX || 3x2GB Corsair Dominator 1600 || Sapphire HD5870 || WD Raptor 150GB || Windows 7 x64 Home Premium || ZM-MFC3 || LG GGC-H20L || Samsung LED 7-series 46" UE46B7050 Min sida på DVD Profiler!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hajdeff
Text.

Magma86 väntar liksom mig på Asus kort av speciella anledningar.

Permalänk
Avstängd

(Eftersom jag svarar via mobil så begränsas längden på mina inlägg - vilket kanske är bra iofs, LoL.)

Vill bara tillägga att de som letar efter var kort finns och/eller vill diskutera detta kan kolla här istället. Den här tråden är i princip överfull av denna typ av inlägg, även om det känns angeläget för många att skriva om det. Men där får ni mer tips om var man kan leta.

Att hålla sig on- topic och att på så sätt bibehålla ordningen på ett forum är ju nåt att sträva efter. Så det blir mer lättnavigerat.

Och apropå det så går jag off- topic med att tillägga att det med SAAB är tragiskt för oss bl a främst eftersom deras kunnande och forskning varit ledande i landet. Men mycket annat går vi också miste om.
Sorry, men det fick inte plats i förra inlägget och detta var riktat till magma86. Så, nu, back on-topic.

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D || Corsair HX1000 || ASUS P6T SE || Core i7 920 @2.67GHz (stock) || Thermalright IFX-14 + 2st NF-P14 FLX || 3x2GB Corsair Dominator 1600 || Sapphire HD5870 || WD Raptor 150GB || Windows 7 x64 Home Premium || ZM-MFC3 || LG GGC-H20L || Samsung LED 7-series 46" UE46B7050 Min sida på DVD Profiler!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Magma86 väntar liksom mig på Asus kort av speciella anledningar.

Aha. Det hade jag missat. Sorry. Vilka anledningar? Lättare och bättre att överklocka? Går inte de andra att överklocka lika bra då?
Fan, det hade varit bra att veta...!
Förresten, det står inte på specsen för t ex XFX 5870 XXX att det stöder crossfireX. Är det för att det är överklockat, eller vad? Eller stöder kortet ändå crossfireX?

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Att rapportera vart kort finns i lager är ju ändå rätt relevant då det är de kort denna tråd riktar sig för. Men visst, när det tydligen ändå finns en tråd för så kanske det passar bättre att ta det där.

Dessvärre lär ju denna tråd dö då det är nästan det enda som det gjorts inlägg om de senaste sidorna.

Citat:

Aha. Det hade jag missat. Sorry. Vilka anledningar? Lättare och bättre att överklocka? Går inte de andra att överklocka lika bra då?
Fan, det hade varit bra att veta...!
Förresten, det står inte på specsen för t ex XFX 5870 XXX att det stöder crossfireX. Är det för att det är överklockat, eller vad? Eller stöder kortet ändå crossfireX?

Det står bara något inlägg ovanför dina vad som är speciellt med dessa. Blandannat en voltage tweaker för att höja spänningen samt ett snyggare kort utan en massa dekaler.

XFX XXX-kort är lite högre klockade än alla andra kort, i övrigt inget speciellt vad jag vet. Onödigt dyra dessutom och personligen anser jag att XFX har de fulaste korten med sina skrikiga tonårsdekaler.

Permalänk
Medlem
Citat:

Text.

Vilket kort hittade du på alina?
Har du fått din beställning bekräftad? Om inte, så tror jag det beror på deras nya hemsida? De har nämligen gjort om hemsidan en hel del.

Jag brukar alltid kolla upp prisjakt och se vilka kort som finns och kort finns det. Men första problemet är priset. Har inte riktigt råd just nu att gå överbudget. Även om det handlar om 300 kr i vissa fall och andra kanske uppemot 500kr. Dessutom är jag ute efter vad asus har att erbjuda i sin kartong (mjukvarorna) plus 3 års garantin som medföljer. När jag la en beställning på asus-5850 kostade kortet 2394 kr. Men kortet har stigit i pris under "bara" dessa 3 veckor.
Jag har kikat runt på identiska alternativ, men inte hittat några. Dock kikade jag ett tag på gigabyte 5850 eftersom detta kort var mer än 100kr billigare. Men eftersom det också var slut och lika lång leveranstid som asus 5850 (enligt misco) var det ingen poäng å beställa. Anledningen till varför jag står fast vid misco är för att jag har bra studentrabbat där och dessutom har de billigast för mig som i övrigt är en fattig student.

I ditt fall förstår jag. Det är därför jag hann besluta å vänta med mina nya komponenter. Jag var på väg å köpa allt i slutet på november, men bristen på 5850 satte skeppar i hjulen för den planeringen.
Det positiva är ju att priserna på komponenterna kan hinna gå ner tills jag ska köpa

Om det skulle dyka upp något asus-5850 runt samma pris som på misco.. fast på en annan butik, så slår jag till på det.

Fermi, ett intressant projekt. Enligt Michael Hara, som jobbar på nvidia, verkar de inte alls oroliga över dagens marknad och framtidens:

http://www.fudzilla.com/content/view/16904/65/

Jag hoppas att fermi har något bra på gång så att de skapar konkurrenskraftiga priser. Har redan bestämt mig för ett ati kort
Sen med tanke på alla dx11 titlar som ännu inte är släppta och drivrutiner som fortfarande behöver mer tid för optimering.

Hehe, 3-way crossfire är ju rätt vasst. Läste en artikel här om dagen där man testat 3-way-5770 som tydligen ska fungera som riktigt bra kort å köra med fler gpu lösningar Men de blir säkert ännu bättre så fort som drivrutinerna har optimerats mera.

Jag vet faktiskt inte vilket konfiguration som är mest effektiv.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Dessvärre lär ju denna tråd dö då det är nästan det enda som det gjorts inlägg om de senaste sidorna.

Jag är medveten om det, hehe.
Än så länge är det väl inte så aktuellt att prata om problem med kort och drivare, etc, eftersom inte så många som vill ens har fått sina kort.

Citat:

Det står bara något inlägg ovanför dina vad som är speciellt med dessa. Blandannat en voltage tweaker för att höja spänningen samt ett snyggare kort utan en massa dekaler.

XFX XXX-kort är lite högre klockade än alla andra kort, i övrigt inget speciellt vad jag vet. Onödigt dyra dessutom och personligen anser jag att XFX har de fulaste korten med sina skrikiga tonårsdekaler.

Mjo jag är medveten om det om Asus, eftersom jag läste just det inlägget. Men det Vertex jag beställde har ÄNNU mindre dekaler eftersom det inte ens står tillverkarnamn på det. Hehe. Men det hade varit rart att få ett Asus eftersom jag litar på dem och deras kvalitet.
Men du svarade inte på om de andra korten också går att överklocka? För jag förstår inte skillnaden. Man kan höja volttalet på Asus kort men är det kritiskt för att överklocka det till max?
Det är så långt jag hänger med.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Text

Ett Vertex 5870. Jag beställde via telefon. Jag har inte kollat än om de bokfört min order. Kanske ska göra det. De ska skicka ner kortet från Östersund till Norrköping så jag hämtar det i butiken här. Dessvärre var det ingen kartong till kortet eftersom det skulle ingå i en dator som de redan byggt ihop men som kunden ångrade sig om. Men Vertex kartong är ändå så ful, hehe.
Vad är det för mjukvara som ingår till Asuskortet då?
Låter som du haft mycket att tänka på så jag förstår ditt resonemang också. Då har du ju råd att vänta också eftersom du inte har det andra än. Ett annat läge.
Men det du skriver om Fermi gör mig inte så övertygad, eftersom de mer skriver om företagens kamp sinsemellan, mer än beskriver oss konsumenter och vår situation. Visst, om 3-4 år kanske det är stor skillnad, men AMD lär ju knappast heller stå stilla i utvecklingen. Just nu är ju detta med PhysX inte så imponerande. Och jag antar att det är det de kommer att lägga en stor vikt vid utvecklingen av. En mer verklighetstrogen grafik, inte bara fler fps osv.
Men för de flesta av oss betyder nuläget mer än en sådan avlägsen framtid. För vi spelar spel fortlöpande och behöver bästa möjliga grafik nu, och inte om 3 år.
Jag tror det är svårt även för dessa företag att blicka så långt in i framtiden och tro att just de kommer vara ledande och sitta med trumfkort medan de andra är ur spel. Ena året/generationen är AMD bättre, nästa år tillhör Nvidia. Det är ju det som utvecklingen bygger på och det är så den förs framåt. Fri konkurrens och nytänkande. Just nu äger AMD marknaden ganska hårt, trots att de misslyckats med att på långa vägar mätta efterfrågan. Men eftersom de ändå kan göra det inom rimlig tid så kommer det också bära frukt en tid framöver för AMD. Vad som händer därefter får vi se, men jag tror att AMD bör hänga med och tänka framtid om de senare också ska tävla om bästa grafiken. Men som sagt så antar jag att de inte bara fokuserar på 5000-serien nu(?).

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Jag är medveten om det, hehe.
Än så länge är det väl inte så aktuellt att prata om problem med kort och drivare, etc, eftersom inte så många som vill ens har fått sina kort.

Mjo jag är medveten om det om Asus, eftersom jag läste just det inlägget. Men det Vertex jag beställde har ÄNNU mindre dekaler eftersom det inte ens står tillverkarnamn på det. Hehe. Men det hade varit rart att få ett Asus eftersom jag litar på dem och deras kvalitet.
Men du svarade inte på om de andra korten också går att överklocka? För jag förstår inte skillnaden. Man kan höja volttalet på Asus kort men är det kritiskt för att överklocka det till max?
Det är så långt jag hänger med.

Vertex är inget jag skulle satsa på nu i och med att de är nya på marknaden och deras priser inte är bättre än de andras. De levererar heller inget unikt. Kul dock med en till aktör på marknaden.

Självklart går alla kort att överklocka. Kan du även höja spänningen så ökar det chansen till en ännu högre överklockning.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Vertex är inget jag skulle satsa på nu i och med att de är nya på marknaden och deras priser inte är bättre än de andras. De levererar heller inget unikt. Kul dock med en till aktör på marknaden.

Självklart går alla kort att överklocka. Kan du även höja spänningen så ökar det chansen till en ännu högre överklockning.

Nej, men nu var det ju så för min del att jag ville handla i butik och att jag redan hade en order hos Alina, samt att just de hade ett Vertex-kort i lager. Visst hade jag helst tagit det Sapphire-kort jag först hade valt, men sen blev situationen annorlunda. Dessutom har man väl som kund i alla fall i Sverige ganska stora rättigheter? Så skulle kortet strula så skulle jag kräva att få det bytt. Men Vertex har ju sålt rätt många kort redan och hittills har ingen klagat, utöver om generella saker som om fläktvarvtal och sånt. Men kanske inte just bara Vertex då. Den som lever får se, men just nu valde jag mellan att inte kunna använda min nya fina dator och vänta till kanske januari med att få ett kort av en mer välkänd producent eller att chansa och få ihop mina grejer direkt efter jul...
Men annars är det inte likt mig att chansa så. Bara att vara impulsiv, hehe.
Men vi får väl hålla tummarna att Vertex håller lika hög kvalitet som de andra?
Annars ska de få på nöten. Jag tolererar i vart fall inte att den dyraste komponenten i min dator (4 045 kr) är av sämst kvalitet. Eller ens bara medelmåttig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Nästan alla kort följer referensdesignen, så varför ska han inte satsa på ett vertex?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Nästan alla kort följer referensdesignen, så varför ska han inte satsa på ett vertex?

Observera att jag skrev "jag" i texten ovan, vad han lägger sina pengar på har jag ingen åsikt om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Text.

Ok
Just det, du nämnde tidigare att det var nåt kort som skulle varit till ett datorbygge minns jag. hehe, kanske inte världens mest kreativa bild vertex 3d använt, men huvudsaken att kortet presterar likvärdigt som de andra.

Enligt hexus:

"The same folks behind the likes of PowerColor"

http://www.hexus.net/content/item.php?item=20380
http://www.hexus.net//content/item.php?item=20371

Så verkar vertex identiskt med alla andra hd5850-kort bortsett från extra tillbehör i form av spel eller/och oc-versioner samt mjukvaror för oc.

Asus-kortet har:

1) Dirt 2. (Inte unikt för asus dock men definitivt ett plus med tanke på att spelet separat kostar över 400kr).
2) Asus splendid (verktyg för att se på video)
3) Asus gamer osd (Vertyg för live-överklockning och videostreaming direkt från spel. Är ett alternativ till fraps antar.)
4)Asus smart doctor (Vertyg för överklockning)

Därför är asuskortet en intressant lösning m.a.p överklockningsmöjligheter.

Precis. Sen skulle det varit bra å få kortet tidigare ändå eftersom jag senare kommer vara fullt sysselsatt med examensarbetet.

Instämmer helt. Men tyvärr kan jag inte gå ut efter något annat resonemang från nvidia än den information som har nämnts från t ex källor som fudzilla som nödvändigtvis inte behöver vara helt 100 % sanna.

Fast tar man hänsyn till nvidias tidigare marknadsföring, denna ständiga trend, att på senare tid utveckla monster till prestandakort som kostar skjortan i förhållande till pris/prestanda vore det inte förvånande om de har något liknande i kikaren till lanseringen av nästa serie. Men detta är bara spekulationer för min del.

Precis. Nvidia måste kontra med något som övertygar konsumenter att välja just dom inför deras nästa släpp. Jag är inte så inne på just phys-x. Men enligt sweclockers artikel med 5850, kan phys-x boosta prestandan en smula i vissa applikationer.

Amd har publicerat några roadmaps för framtiden (2010-2012): (Som du säkert tidigare sett). Enligt olika nyhetskällor, arbetar amd/ati på nya cpuer också, så de har många bollar i luften just nu.

Eftersom amd är först med dx11, kommer de närmsta dx11-titlarna utvecklas selektivt för just amd/ati? Ta t ex unreal tournament 2004, som använder en nvidia-logga.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Komplett har fått in 19 kort i lager av powercolor 5850:

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=498843

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ok
Just det, du nämnde tidigare att det var nåt kort som skulle varit till ett datorbygge minns jag. hehe, kanske inte världens mest kreativa bild vertex 3d använt, men huvudsaken att kortet presterar likvärdigt som de andra.

Enligt hexus:

"The same folks behind the likes of PowerColor"

http://www.hexus.net/content/item.php?item=20380
http://www.hexus.net//content/item.php?item=20371

Så verkar vertex identiskt med alla andra hd5850-kort bortsett från extra tillbehör i form av spel eller/och oc-versioner samt mjukvaror för oc.

Asus-kortet har:

1) Dirt 2. (Inte unikt för asus dock men definitivt ett plus med tanke på att spelet separat kostar över 400kr).
2) Asus splendid (verktyg för att se på video)
3) Asus gamer osd (Vertyg för live-överklockning och videostreaming direkt från spel. Är ett alternativ till fraps antar.)
4)Asus smart doctor (Vertyg för överklockning)

Därför är asuskortet en intressant lösning m.a.p överklockningsmöjligheter.

Precis. Sen skulle det varit bra å få kortet tidigare ändå eftersom jag senare kommer vara fullt sysselsatt med examensarbetet.

Instämmer helt. Men tyvärr kan jag inte gå ut efter något annat resonemang från nvidia än den information som har nämnts från t ex källor som fudzilla som nödvändigtvis inte behöver vara helt 100 % sanna.

Fast tar man hänsyn till nvidias tidigare marknadsföring, denna ständiga trend, att på senare tid utveckla monster till prestandakort som kostar skjortan i förhållande till pris/prestanda vore det inte förvånande om de har något liknande i kikaren till lanseringen av nästa serie. Men detta är bara spekulationer för min del.

Precis. Nvidia måste kontra med något som övertygar konsumenter att välja just dom inför deras nästa släpp. Jag är inte så inne på just phys-x. Men enligt sweclockers artikel med 5850, kan phys-x boosta prestandan en smula i vissa applikationer.

Amd har publicerat några roadmaps för framtiden (2010-2012): (Som du säkert tidigare sett). Enligt olika nyhetskällor, arbetar amd/ati på nya cpuer också, så de har många bollar i luften just nu.

Eftersom amd är först med dx11, kommer de närmsta dx11-titlarna utvecklas selektivt för just amd/ati? Ta t ex unreal tournament 2004, som använder en nvidia-logga.

Iom att de flesta korten är lika så är det bara att flasha om biosen för att få tillgång till respektive tillverkares roliga grejer, mitt vertex-kort är flashat med msi-bios t.ex.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Iom att de flesta korten är lika så är det bara att flasha om biosen för att få tillgång till respektive tillverkares roliga grejer, mitt vertex-kort är flashat med msi-bios t.ex.

Men då förverkas ju garantin? Såvida man inte är oärlig och skickar in kortet ändå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Men hur säker är omflashningen? Man vill ju inte ha sönder kortet särskilt med tanke på bristen. Dessutom, bryter man inte garantin om man ska flasha om kortet? =/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu ska jag och en polare in till komplett och hämta våra 5850!

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem
Citat:

Men då förverkas ju garantin? Såvida man inte är oärlig och skickar in kortet ändå.

Mycket möjligt att garantin förverkas (det gör den med största sannolikhet), personligen så skulle jag inte ha några problem med att skicka in ett kort på garanti trots att jag har flashat om det. Så länge det inte tvärdör så flashar jag tillbaka originalbios bara.

Permalänk
Medlem

inwarehouse har fått in 14st powercolor, kostar bara 2595kr

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=498843

Visa signatur

Intel Core i5 750 - Gigabyte UD3a-p55 - 2x2gb Corsair XMS3 1333Mhz - Sapphire HD5850 1gb - 2x W.D. Raptor 74gb Raid 0 - Zalman HP-750w - Fractal Design Define r2 Titanium

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oZein
inwarehouse har fått in 14st powercolor, kostar bara 2595kr

http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=498843

tackar!
2 st beställda..=)

Visa signatur

[Stationär dator] - [ Cooler Master Cosmos 1000 ] [ Corsair 650W ] [ASUS P8Z68-V PRO] [ Intel i5 2500K @ 4.3ghz] [Noctua NH-D14] [ ATI HD7950 ] [Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP] [ SSD Intel 520 180gb] [Samsung F3 1500gb] [ Seagate Barracuda 3000gb ]

Permalänk
Avstängd

Jag kämpade med min överklocknings guide så jag skulle kunna ge något fint till brorsan i år.

Posten sa dom hade sista leveransen av post idag,
Var är mitt HD5850?

Det var en julklappsutdelning inte, en 28 december vinst?

Hur f*n ska jag kunna ge det till min bror i julklapp på Juldagen om ni skickar det dagen efter posten skickar ut sista leveranserna för veckan?

Skulle ni inte kunna skicka det med hemleverans eller nått?
Jag skulle ju ge det i julklapp till min bror:(

Vad less jag blir

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r3mpuh
Jag kämpade med min överklocknings guide så jag skulle kunna ge något fint till brorsan i år.

Posten sa dom hade sista leveransen av post idag,
Var är mitt HD5850?

Det var en julklappsutdelning inte, en 28 december vinst?

Hur f*n ska jag kunna ge det till min bror i julklapp på Juldagen om ni skickar det dagen efter posten skickar ut sista leveranserna för veckan?

Skulle ni inte kunna skicka det med hemleverans eller nått?
Jag skulle ju ge det i julklapp till min bror:(

Vad less jag blir

Ta det med Sweclockers istället?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ta det med Sweclockers istället?

Dom svarar inte när jag använde "kontakta dom" ..

Och Andreas D(Chefredatör, moderator etc) svarar inte på pm.