Permalänk
Robot

Lian Li Work

För att göra lång historia kort så var det så att en dag gick grafikkortet i våran "vardagsrums-dator" sönder, men i stället för att köpa nytt till den så fick jag ett nytt kort och vardagsrums datorn fick mitt gamla.

Så jag passade då på att rensa upp bland kablarna i mitt chassi och gjorde rent allt och la om kylpastan.

Delarna:
XFX GTX260
Q6600 @ 3.0GHz
P5K Deluxe
Noctua NH-U12P SE2
4GB DDR2 RAM
HX520W

Allt detta samsas i mitt Lian Li PC-6070A.

Datorn används till största del för photoshop, olika slags 3D program och film redigering, men ibland måste man få skjuta lite grann.

Besök albumet: Lian Li Work av n1ck0

Permalänk
Medlem

Man ser knappt att det är ett 260, har ett XFX 260 jag med och blev förvånad av hur smalt det såg ut på bilden.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! 10p

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk
Medlem

Riktigt riktigt Fin kabeldragning!
Första bilden på hela datorn så trodde jag du bara hade satt i Hårddisk kablarna!

10p!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt jobb med kabeldragningen, och är fortfarande avundsjuk på ditt grafikkort. 10p

Permalänk

GTX 260 är riktigt trevligt, snyggt chassi med!

Visa signatur

ASUS UX51VZ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dassh
Man ser knappt att det är ett 260, har ett XFX 260 jag med och blev förvånad av hur smalt det såg ut på bilden.

Vad jag förstår så finns det två olika utseenden av XFX's GTX260, så det kan vara så att den jag har är smalare än ditt, om du har det andra.

Tackar så mycket ni andra och jag är glad att ni gillar min kabel dragning, tog ett tag att få till så som jag ville ha det

n1ck0 - Gott nytt år swec

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Riktigt stiligt 8p

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag är smått imponerad av din kabeldragning. Måste nog ta och se över min egen en vacker dag också. Snyggt chassi dessutom!

8p.

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse, Kingston KC3000 1TB, Kingston A2000 1TB, Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg kabeldragning:) 8p

Permalänk
Medlem

Snacka om att jag blev avis...
Jag har förra versionen av det chassit som bara har 80mm fläktar som inte kyler nånting i princip.
Annars ser det exakt likadant ut alltså väldigt snyggt.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Avstängd

satan vad fina dom där chassina är

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag