[World in Conflict upprop] Ok, detta måste ni NU köpa!!!!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enity
Enda saken som är bättre med hon är att man själv kan välja hotkeys utan att behöva installera extra programvara, det är verkligen det enda som är bättre.

Wic är ett skitspel så det är inte konstigt att det kostar 120kr, borde kostat det när det släpptes.

Varför är det ett skitspel? Spelet roxar i multiplayer, singleplayern lirar dock IQ befriande människor!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Hedersmedlem

*trådrubrik redigerad och butikslänken borttagen. En mer passande länk till prisjakt lades in istället.*

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Haha, fyfan vad spel-delen börjar gå ner sig.

Permalänk
Medlem

Kört WiC en hel del (http://www.massgate.net/profile.php?0,202665,stats), sen tröttnade jag rätt hårt. Är enbart sten/sax/påse och exakt likadan enheter i de två sidorna. Va riktigt kul i början sen insåg man hur simpelt det var i spelmekaniken ändå.

Visa signatur

9950X | X670E | 64GB/6000MHz | RTX4080 | 990Pro | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk

Wic är himla kul ja men man blir less på det helt enkelt.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

men sen kan man ju lära sig utnyttja vissa saker så att det inte blir sten/sax/påse. Därför TA finns ju + att man kan lära sig manövrera osv. så att en skapligt påpucklad tank spöar en fräsch ;P

spelade det kanske ett och ett halvt år innan jag tröttnade men fortfarande tkr jag det är ett grymt spel!

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"