Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Awesome, vi väntar med spänning!

Det var "bara" ett filmpaket med 10 st Blu-ray filmer. Riktigt bra titlar dock

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Det var "bara" ett filmpaket med 10 st Blu-ray filmer. Riktigt bra titlar dock
http://img62.imageshack.us/img62/4673/bdfreemovies.th.jpg

Icke att förakta det heller

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Väntar på en ihopbyggd dator från komplett.. arghhh beställde för flera dagar sedan, vill ha den nu!

Visa signatur

"De omnibus dubitandum"

Permalänk

väntar på 20m kabel från kära dustin 400kr fattigare hoppas den funkar nu bara

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Har bokat 40kg torr is tills fredag om en veckan.
1000kr går det på med en saftig rabbat på typ 40%.

Sen borde jag även få hem 1kvm armaflex isolering samt ett corsair 1kw agg denna eller nästa vecka.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Impulshandlade en ny skärm från Dustin, så den väntar jag på nu..
http://www.dustinhome.se/pd_5010329577.aspx

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Impulshandlade en ny skärm från Dustin, så den väntar jag på nu..
http://www.dustinhome.se/pd_5010329577.aspx

Fick du den sista?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Blev ett random köp till, två gamla celeron cpuer. De är de modellerna som klarat 8ghz så 7ghz under ln2 kanske inte är omöjligt.

Snart kommer jag sluta handla helt, går fruktansvärt mycket i perioder för mig...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
Fick du den sista?

Vet ej, den försvann iofs från deras lagerrensning ganska direkt efter att jag skickade min order

Permalänk
Medlem

Va i helvete?! Inget paket idag heller! Vad sysslar Posten med?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Väntar på ett par AKG K 420 från CDON. Beställde dem i söndags, fick ett mail om att paketet skickades i tisdags (utan kollinummer). Fick sen ett likadant mail (fast med kollinummer) i torsdags. Och igår fick jag ett likadant mail som i torsdags. Jag får heller inget resultat när jag söker efter kollinumret.

Drog iväg ett mail i torsdags till dem och frågade vad de håller på med. Har inte fått något svar än. Tror inte det blir så många fler beställningar därifrån. Har dessutom fått hem trasiga skivfodral när jag beställt därifrån tidigare.

Sen impulsbeställde jag Wizard's First Rule från Adlibris då jag såg att någon pratade om The Sword of Truth tidigare i tråden. Får hoppas den går att läsa.

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E4500 | Corsair XMS2 4x1024 MB | Gigabyte GA-P35-DS3 | GeCube Radeon HD 3870 | Samsung SP2504C 250 GB | Antec Sonata III | Asus VW222U

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på ett paket från Junkyard, ett par Adidas Campus Vulc.
http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=232&ProductDeta...
Ge mig Tisdag nu!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Fick papper från banken och insåg att jag är rikare än vad jag trott. Därför blev det riktigt kylning. Behövde ändå uppgradera då min gamla inte klarade 1156.

F1EE samt extender från kingpin. 3k går det på med frakt. Hoppas att AGA kan sänka sina priser bara.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Väntar på en rolig klocka

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Väntar på paket från ThinkGeek, en vägg-kalender är på väg.

Den innehåller en bild per månad med varsin liten uppmuntrande text samt alla möjliga mer eller mindre nördiga viktiga datum, som t.ex. "Talk like a Pirate"-day (19 september).

Permalänk
Medlem

Jag väntar på min Htc Hero som jag köpte av en sweclockare och lite mat i pulverform ifrån mmsports.se

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Väntar på att en google nexus one ska dimpa ner här hos mig och djävlar vad jag längtar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

väntar på ett moderkort och 2 ram-minnen jag skickade in för felsökning för en vecka sen. dom ska komma idag men än så länge har jag inte fått något sms från posten

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Ljud: audio-technica ATH-a2000X | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Väntar på ett paket från Kina, kollade senast idag och där står:

final delivery - SWITZERLAND
收件人签字 (Recipient Signature) = sanlihe

Wtf?

Har dom blandat ihop SWEDEN med SWITZERLAND och någon har lyckats lösa ut paketet?
Ska bli spännande och följa.

Permalänk
Medlem

Har en Samsung Spica på ingående. Tror inte att jag hinner få den denna veckan dock. Kommer att bli en lååååång helg.

*Edit

Fick mail om att det är skickat. Lär inte hinna fram idag. Kommer bli en seg helg som sagt var =/

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _IFKGBG_
Väntar på att en google nexus one ska dimpa ner här hos mig och djävlar vad jag längtar.

Då är vi två! Min är pä flyget mot UK nu

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Medlem

Väntar på en Nokia N95 från tradera.

Visa signatur

Canon 30D - BG-E2N - Canon 28/2,8 - Canon 50/1,8 - Tokina 100/2,8 macro - Sigma EX 70-200/2,8 - Mina Bilder
Marantz 2230 - NAD 2400 - H/K HD 970 - DIY HiVi F8 + Seas 27TDFC

Permalänk
Avstängd

Väntar på en kabel från webhallen, postens online tracking verkar ju inte veta när det är helg i alla fall

Beräknad leverans: Tidigast 13 feb
12 feb kl 17:45 Posten, Föraviserad med SMS
12 feb kl 17:35 Tomteboda Postterminal, Försändelsen är inlämnad.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Väntar på ett GF 6600 och ett x1300 köpta på Techsweden och ett Lian Li G70 även det köpt på TS.
Graffena ska dra in lite poäng till HW-bot laget sen säljas/kastas och chassiet ska det byggas vattenkylning i

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fr1dd

1st Fluke T140 spänningsprovare - http://www.fluke.se/comx/show_product.aspx?locale=sesv&produc...

Den funkar bra, använder den själv i jobbet.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K][Nvidia GTX 760]

Permalänk

Väntar på mitt comhem modem. sitter nu med ett shletet 3g modem

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Medlem

Väntar på två 3550 switchar, blir kul att labba L3..

Permalänk

Väntar på en

och en

Iwata Revolution HP-CR och 1/4"-1/8"-luftslang.

Nästa projekt är att köpa en kompressor för över två papp

Visa signatur

www.uu.se - some kind of university | www.hirr.org.uk - ain't no mountain high enough | www.bajenfans.se

Permalänk

Väntar på skivan "Finntroll - Nifelvind limited edition" och spelet Heavy Rain Fan borde fått Finntroll skivan idag men posten går de ju inte o lita på..

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE