Vad händer om man beställer ett paket från inet med en mängd varor däribland någon vara som ej finns i deras lager för tillfället? Gör dom så att dom väntar på att få in den och skickar allt på en gång eller skickar dom det dom har inne och därefter det andra när dom väl får in det?
Jag har planerat att beställa komponenter till en ny dator från inet med bland annat en Cooler Master Hyper 212 Plus. När jag såg att den ej finns i deras lager och att den kommer in först om cirka 20 dagar så blev jag lite fundersam om jag helt enkelt skulle strunta i den.
Någon som ver hur det fungerar får gärna belysa mig i frågan.
Om det är så att dem väntar tills alla varor finns inne så blir det nog att jag tar bort kylaren från listan och köper den någon annanstans.
Här är förövrigt paketet som mest troligt kommer beställas imorgon, om någon har någon sista åsikt är ni välkomna att yttra er, alla kommentarer är välkomna.
http://www.inet.se/kundvagn/visa/355478/2011-04-08
skälet till varför jag har valt två st Corsair 4GB (1x4GB) 1333MHz XMS istället för en Corsair 4GB (2x4GB) 1333MHz XMS är för att den senare ej finns i deras lager för tillfället.
MvH David