Portal 2 tavla, Portal 2 Array och Monkey Island Arc !!

Permalänk
Proffsmoddare

Portal 2 tavla, Portal 2 Array och Monkey Island Arc !!

Dags att mecka lite satt nu i veckan och hade tråkigt så jag slängde ihop en Portal 2 tavla av lite acryl och aluminiumlist Kom då på att Fractal Designs Array skulle göra sig fint i en Portal 2 edition Senare på kvällen efter en runda Monkey island SE så fick jag för mig att köra en Monkey island fullgravyr på Fractals nya Arc. Tavlan är klar och nu i veckan ska jag börja med Portal2 Array så detta är en lite försmak av saker som kommer

Permalänk
Medlem

Super-duper-mega-nice som alltid!
**Bevakas!**

Permalänk
Medlem

awsm skulle vara coolt om du kunde belysa upp tavlan med typ vita leds som du borrar och sätter i plexit!

Permalänk
Medlem

Åhåhå, en sådan tavla skulle man ha

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Tyran26:

awsm skulle vara coolt om du kunde belysa upp tavlan med typ vita leds som du borrar och sätter i plexit!

det var tanken från början men efter 2 timmars rotande i ändlösa prylbackar utan resultat gav jag upp då jag inte hittade min låda med leds. Hittar jag dom mot förodan så ska den belysas

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;11006097']det var tanken från början men efter 2 timmars rotande i ändlösa prylbackar utan resultat gav jag upp då jag inte hittade min låda med leds. Hittar jag dom mot förodan så ska den belysas

Då tycker jag du skall leta vidare, för jag tror det skulle kunna bli hur snyggt som helst!

Permalänk
Medlem

Ser bra ut som vanligt!

Permalänk
Proffsmoddare

Let there be light!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;11006425']Let there be light!!!

http://img830.imageshack.us/img830/411/portal2tavlanight.jpg

Orange LED på P-Body för f*n!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinecraftZ:

Orange LED på P-Body för f*n!

1+!

Permalänk
Medlem

I want one

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Notera att "+1"-inlägg är förbjudet enligt forumets regler. Upprepa inte detta igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Notera att "+1"-inlägg är förbjudet enligt forumets regler. Upprepa inte detta igen.

då övesätter jag det såhär, jag håller med dig till 100%

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nice!! som vanligt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Proffsmoddare

Sitter nu och väntar på att min Array ska anlända så att jag kan börja med gravyren

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt gjort det där

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Permalänk
Medlem

Sjukt snygg!
Den hade jag lätt haft över sängen hemma.
Hur länge den hade fått sitta uppe för HSB (hon som bestämmer) är en annan femma.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha
Måste nog hålla med om orange led ^^ inte säker på om det blivit snyggt där orange och blått hade blandats dock.
i övrigt. Give me!

Permalänk
Proffsmoddare

Såja the array has landed ikväll ska det graveras

Permalänk
Medlem

Nice

Permalänk
Proffsmoddare

Steg ett i gravyren klart

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;11014746']Steg ett i gravyren klart
http://img820.imageshack.us/img820/2646/portalarray2.jpg

Oh Companion Cube, how I love you. Finns en annan kille som byggde en hel companioncube dator, ska leta upp en bild

EDIT: http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/5

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Fritjof92:

Oh Companion Cube, how I love you. Finns en annan kille som byggde en hel companioncube dator, ska leta upp en bild

EDIT: http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/5

hahahaa tack för länken till mitt eget bygge :D:D:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;11014817']hahahaa tack för länken till mitt eget bygge :D:D:D

oj vilken tabbe, läste i en gamertidning att det var ngn från/i latinamerika som gjort den, sökte bara på google nu och klickade upp första bästa xD

*pinsamt*

Permalänk

Ser i fram mot detta! Kan inte bli annat en awesome. Portal 2 är förövrigt grymt spel:)

Permalänk
Proffsmoddare

Ok nu är steg 2 avklarat

Som ni ser valde jag att inte köra Companion överallt utan sidorna pryds av de nya Storage kuberna från portal 2

Permalänk
Medlem

Du är banne mig inte dålig på att prestera på kort tid! Riktigt fint!

Älskar portal