Antec Fusion Remote Max - Visa tid på lcd

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2010

Antec Fusion Remote Max - Visa tid på lcd

Hej

Jag behöver verkligen hjälp med att få min lcd skärm på mitt Antec Fusion Remote Max chassi att fungera. Jag vill bara se klockan och inget mer. Har försökt med iMON hur mycket som helst och jag får inget att fungera. Jag kör inte med kontrollen. Utan med min DiNovo Mini. Jag vore väldigt tacksam om någon kunde beskriva hur mitt problem kan lösas.

Antec Fusion Remote Max
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=337811

EVGA GeForce GTX 970 - Intel Core i5 4670K 3.8 Ghz - Corsair Vengeance 8 GB DDR3 RAM - Samsung SSD 840 EVO 370 GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2002

pröva att avinstallera iMON.
Jag installerade aldrig det så på min visas bara klockan,
dock så visas den i AM/PM format men det kanske fungerar.

//Mvh

I min värld är det ofta redan för sent, det är fullt av brända skepp och raserade broar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av j0jj3:

pröva att avinstallera iMON.
Jag installerade aldrig det så på min visas bara klockan,
dock så visas den i AM/PM format men det kanske fungerar.

//Mvh

Avinstallerat och startat om datorn, men utan framgång. Så du menar att klockan visades så fort du startade datorn utan att installera något? Kan det vara så att jag måste använda trycken man fick med? eller har jag missat att dra någon kabel? Min lcd lyser bara o visar små texter av format mm. Inget händer.

edit* alla kablar i datorn sitter på plats.

EVGA GeForce GTX 970 - Intel Core i5 4670K 3.8 Ghz - Corsair Vengeance 8 GB DDR3 RAM - Samsung SSD 840 EVO 370 GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2002

Jag installerade aldrig imon och klockan är det enda som visas,
Kör windows 7 premium på den datorn, om det kan vara det som gör det

I min värld är det ofta redan för sent, det är fullt av brända skepp och raserade broar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2007

CPU: i5-200k @3.30GHz, HDD SSD OCZ Agilty... boot failer........
Technical information:
*** STOP: 0x00000019 (0x00000000, 0xC00E0FF0, 0xFFFFEFD4, 0xC0000000) BAD_SSD_DISK
Ps. Alla grammatik polis ombeds ej att hava ett föreskrivit svar, då något ej kommer ges till handa tillbaks.