[WoW] [A] Illuminators - Grim batol rekryterar

Permalänk
Medlem

[WoW] [A] Illuminators - Grim batol rekryterar

Moderator kan ta bort tråden.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Uppdatering på vad vi behöver som mest.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Uppdatering på Progress i Firelands: 5/7 (Alysrazor nere)

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sposckis:

Uppdatering på Progress i Firelands: 5/7 (Alysrazor nere)

Tagga till och ta ner nummer sex nu också, jag håller tummarna för er.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klumpeduns:

Tagga till och ta ner nummer sex nu också, jag håller tummarna för er.

Glömt att uppdatera 6 är redan nere Ragnaros är på Progressen

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Haha, var härligt. Hoppas att Raggy dör snabbt så ni kan börja nöta HC. Just HC raids får mig ibland att ångra att jag slutade spela. Det var så galet roligt att köra ICC HC:

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det hoppas hela guildet på Hc är det som man strävar efter. Icc's Hc var väldigt roliga att köra

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag hade önskat att jag var i ett bättre guild dock med lite fler dedikerade folk. Inte skoj att toppa och behöva bära en del av de andra. Tror jag bara kom till 8 eller 9 kills i HC 10 man. 25 man var inte att tänka på då många i guilden inte hade den nivån som krävdes. Vår progress stannade på 10/12 där. Och det roliga i 10-manna gruppen var att på slutet så var vi inte ens 100% guildmembers för det gick inte att locka folk så vi fick leta stadiga medlemmar utanför guildet som höll måttet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Samma här, hade det problemet i Hela Wotlk folk signade upp men kom inte etc.. Skit jobbigt Men nu har man en bra guild

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sposckis:

Samma här, hade det problemet i Hela Wotlk folk signade upp men kom inte etc.. Skit jobbigt Men nu har man en bra guild

10 man HC var det enda jag tyckte var skoj efter ett tag. Helst eftersom jag var rätt drivande i den gruppen, funderade ut taktiker och bollade med de andra. Helt klart min bästa raidupplevelse i WoW. Min favoritfight var Lady Deathwhisper HC. Marrowgar var mest irriterade bara pga dead range som hunter när han drog sin WW. Men den mest tillfredställande killen var helt klart LK. Han var lite krävande även på normal. Usch, inte bra att sitta och prata om sådant här. Jag är riktigt på att börja spela igen. Har hållit upp i ett år och tre månader nu. Annars har jag varit med sen betad med lite små uppehåll. Missade första Naxramas, SWP och Ulduar. Och hela Cataclysm nu då så klart.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hahaha Drog 10manna lk runs varje vecka kom till LK men dödade han inte varje gång Sen gillade jag Professor putricide fighten.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Ja den var helt ok, helst som hunter med engineering. Man hade grym survivability då. Nitro-enchant på mina boots räddade mig många gånger och haste på gloves med 1 min CD var bra att klämma på addsen. efter LK dog en gång körde vi honom nästan aldrig igen utan fokuserade på HC-kills. men det var som sagt svårt att få ihop folk också och min guild körde 25-man fem dagar i veckan. Svårt att få tid över då till 10-man.

Visa signatur