DFU-mode på iphone 4s?

Permalänk
Medlem

DFU-mode på iphone 4s?

Hej!

Har lyckats låsa min nya Iphone 4s eftersom jag har glömt mitt lösenord.
Jag försökt få den till DFU-mode som med en 4:a men jag lyckas inte, finns inte DFU-mode till 4s?
Någon som har något annat förslag för att låsa upp eller måste jag tillbaka till butiken för att få den upplåst?

Mvh Neot

Permalänk
Medlem

Tjenare! Du har inte testat att återställa den via iTunes?

Angående DFU mode har jag ingen aning, har inte provat på min 4s än

Visa signatur

Motherboard: MSI Z170i Gaming Pro AC | CPU: Intel Core i5 6600K | CPU Cooler: Noctua NN-L9i | RAM: Corsair 8GB DDR4 2133Mhz Veng LPX RED | GPU: EVGA GTX 1060 SC 6GB | SSD: OCZ Trion 100 240GB | PSU: Integra SFX 450W | Case: Fractal Design Node 202

Screen: BenQ XL2420T 120HZ | Keyboard: Steelseries 6GV2 | Mouse: Steelseries Kana V2 | Headset: Kingston HyperX Cloud

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4X3R:

Tjenare! Du har inte testat att återställa den via iTunes?

Angående DFU mode har jag ingen aning, har inte provat på min 4s än

Jo det har jag försökt men då kommer det upp att den är låst och måste låsas upp först för att kunna komma åt den via iTunes
Har råkat glömma lösenordet till min 4a och då har allt fixat sig mig DFU mode

Permalänk
Medlem
Skrivet av neot:

Jo det har jag försökt men då kommer det upp att den är låst och måste låsas upp först för att kunna komma åt den via iTunes
Har råkat glömma lösenordet till min 4a och då har allt fixat sig mig DFU mode

Det låter riktigt skumt, ska söka runt lite och se om jag kan hjälpa dig

Visa signatur

Motherboard: MSI Z170i Gaming Pro AC | CPU: Intel Core i5 6600K | CPU Cooler: Noctua NN-L9i | RAM: Corsair 8GB DDR4 2133Mhz Veng LPX RED | GPU: EVGA GTX 1060 SC 6GB | SSD: OCZ Trion 100 240GB | PSU: Integra SFX 450W | Case: Fractal Design Node 202

Screen: BenQ XL2420T 120HZ | Keyboard: Steelseries 6GV2 | Mouse: Steelseries Kana V2 | Headset: Kingston HyperX Cloud

Permalänk

Fråga siri!

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4X3R:

Det låter riktigt skumt, ska söka runt lite och se om jag kan hjälpa dig

Har fixat det nu, tack för att du svara!
Lyckades få den till DFU-mode, måste ha lyckats faila på något vis

Permalänk
Medlem
Skrivet av neot:

Har fixat det nu, tack för att du svara!
Lyckades få den till DFU-mode, måste ha lyckats faila på något vis

Haha skönt att höra att allt fixade sig. Jag har aldrig direkt testat det här förut men måste man återställa iPhonen för att få den ur DFU-mode?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4X3R:

Haha skönt att höra att allt fixade sig. Jag har aldrig direkt testat det här förut men måste man återställa iPhonen för att få den ur DFU-mode?

Aa, jag tror det. Sen finns det ju alltid folk som lyckas ändå, haha Är ingen iPhone-expert så ska inte lova något.