Permalänk
Medlem

Kvitto på Webhallen

I våras köpte jag en SSD hoss Webbhallen. Nu verkar den ha pajjat utan någon vettig anledning. Så jag tänkte reklamera den, men jag har inget kvitto kvar. Men om jag loggar in under mina sidor på deras sida så kan jag (antagligen de xå) se att jag har köpt den där, det datumet. det borde väll räcka som bevis? Någon som har några erfarenheter?

Visa signatur

"Det är inget plus/minus, de är på ett ungefär..." - Löjtnant i flygvapnet
[burk]

Permalänk
Medlem

Jag reklamerade mitt 3.5 år gamla nätagg idag, räckte med att ange faktura nummer (då även jag saknade kvittot) vilket jag hade sparat i en gammal anteckningsbok över inköp haha..

Så det borde ju räcka tycker jag.

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem

skall ej vara några problem. haft liknande problem förr dock ej me webhallen. men e bara kontakta deras suport så löser de sej.

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT