BF3 lag söker sista spelare! [Serious]

Permalänk

BF3 lag söker sista spelare! [Serious]

Tja!

Drar mig kort,

Du ska:

* Kunna träna Söndag -> Torsdag.
* Koppla bort public tänkande helt och hållet.

Vi kommer:

* Lira 4v4 på hög nivå, team manager är redan fixad ( 10 års erfarenhet inom eSport ) och söker nu en sista infanteri spelare.
* Dra runt på LAN evenemang internt och externt.

Kort och gott, detta är ingen public clan.

Skriv ett PM till mig här på Sweclockers och berätta kort om dig själv.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Hojta till när det blir pcw dags. Du vet var jag finns.

Söker ni conquest spelare till den svenska marknaden för cuper/lan så kan du höra av dig.

Permalänk
Medlem

Hoppas ni finner någon och har roligt.
Men en fråga, vem f*n spelar 4vs4 i BF3? Förstör hela spelet enligt mig.

Permalänk
Skrivet av stoltz:

Hojta till när det blir pcw dags. Du vet var jag finns.

Söker ni conquest spelare till den svenska marknaden för cuper/lan så kan du höra av dig.

Uppfattat man! Trevligt att höra av dig igen, hur går det för er 50 klickare?

Skrivet av Zelloxy:

Hoppas ni finner någon och har roligt.
Men en fråga, vem f*n spelar 4vs4 i BF3? Förstör hela spelet enligt mig.

En fråga till dig, har du provat 8x8? Antagligen blir svaret nej, om det är något som dödar BF3 i klansammanhang så är det 8x8. Om du lirat BF2 förstår du varför.

Ta Operation Firestorm som exempel.
3 pers - tanks
2 pers - heli
1 person - flygplan.

Vad finns det kvar, jo, 2 infanterister. Gl Hf! I övrigt är 8on8 trevligt om infanteristerna får större betydelse. Men som det är nu, nej tack från min sida.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Nej det har du rätt i, jag har inte provat. Men personligen tycker jag 4vs4 låter alldeles för lite, tycker nämligen om att det ska vara storskaligt (även om man spelar med idioter ibland). Men som sagt, tycker ni det är roligt så kör hårt och lycka till

Permalänk

Hehe, tack!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Uppfattat man! Trevligt att höra av dig igen, hur går det för er 50 klickare?

En fråga till dig, har du provat 8x8? Antagligen blir svaret nej, om det är något som dödar BF3 i klansammanhang så är det 8x8. Om du lirat BF2 förstår du varför.

Ta Operation Firestorm som exempel.
3 pers - tanks
2 pers - heli
1 person - flygplan.

Vad finns det kvar, jo, 2 infanterister. Gl Hf! I övrigt är 8on8 trevligt om infanteristerna får större betydelse. Men som det är nu, nej tack från min sida.

8v8 och varje lag får 2 jeepar känns som en bra lösning XD nej men ärligt så förstår jag vad du menar. känns som till och med på 64 players public har fordonen för mycket plats... tyvärr...

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk
Skrivet av Se33:

8v8 och varje lag får 2 jeepar känns som en bra lösning XD nej men ärligt så förstår jag vad du menar. känns som till och med på 64 players public har fordonen för mycket plats... tyvärr...

Mjo, eller:

1 Heli
1/2 Tank(s)
1 APC

Då, fyller dessa vehicles mer funktion och även infanteristerna..

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Jo men kör man 8vs8 endast infantry så är det sjukt, körde det i bf2 en del. Man kan skapa sjukt bra tactics o flankmöjligheter!

Visa signatur

Intel Core i7 2600K 4,2GHz OC-- Gigabyte GA-P67A-UD7 REV B3 -- MSI GTX 780 TI Gaming 3 gb OC-- Samsung SSD 850 EVO 250 GB -- 2TB Seagate Barracuda Green -- Corsair 20 GB 1600MHz DDR3-- Corsair Cooling Hydro H70 CPU-kylare -- 4x Scythe 120mm Gentle Typhoon, 1450rpm -- EVGA Supernova G2 1300W, 80+ Gold -- Fractal Design Define R3, Svart -- Acer XB270HU Predator

Permalänk
Skrivet av Kvarnan:

Jo men kör man 8vs8 endast infantry så är det sjukt, körde det i bf2 en del. Man kan skapa sjukt bra tactics o flankmöjligheter!

Åja, det skulle vara grymt kul. Eller 8vs8 på Grand Bazaar med vehicles. 1 APC på vardera sida. 8x8 är sjukt kul om INTE vehicles tar för mycket plats, vilket dom gör i det här fallet. Sadly but true.. "/

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Uppfattat man! Trevligt att höra av dig igen, hur går det för er 50 klickare?

Jo vi finns, hur länge kan jag dock inte svara på. Vi är rätt besvikna på Bf3. Allting är ju bara ett enda stort fail för oss som kommer från Bf2.(nej jag räknar inte Bc2 som ett battlefield spel). Hela spelet skriker "konsoll" om det, och allt är bara en dålig mix av att försöka locka til sig CoD/CS spelare med 2 miljoner olika "unlocks". Och dem fattar fortfarande inte att göra en HC/SC mode splittar hela Battlefiled communityn i 2 läger. Och bandesignen ska vi inte snacka om, den suger ju rutten kotte gämfört med bf2. Blir det inte bättre än så här och snabbt desutom, kommer spelet dö ut lika snabbt som FailCompany2 gjorde när det gäller Esport på höhögre nivå.

Permalänk
Skrivet av stoltz:

Jo vi finns, hur länge kan jag dock inte svara på. Vi är rätt besvikna på Bf3. Allting är ju bara ett enda stort fail för oss som kommer från Bf2.(nej jag räknar inte Bc2 som ett battlefield spel). Hela spelet skriker "konsoll" om det, och allt är bara en dålig mix av att försöka locka til sig CoD/CS spelare med 2 miljoner olika "unlocks". Och dem fattar fortfarande inte att göra en HC/SC mode splittar hela Battlefiled communityn i 2 läger. Och bandesignen ska vi inte snacka om, den suger ju rutten kotte gämfört med bf2. Blir det inte bättre än så här och snabbt desutom, kommer spelet dö ut lika snabbt som FailCompany2 gjorde när det gäller Esport på höhögre nivå.

Fast vi ska ha i tanke att FC2 var redan dött vid det här laget, ESL anordnar Go4@BF3 cupper, BFstuFF och nu " TAG-Battle", Gigabyte och Ailenware fixar cupper. Tack vare att BF2 är dött så finns det tyvärr inget annat spel att gå till, och då är det bara att bita i det sura äpplet och försöka göra det bästa ur situationen.

Jag väntar på Specc-mode och Battlerecorder, sedan är jag nöjd. Känner inte av samma konsoll-känsla gentemot FC2, + stora delar försvann när dom fixade den "negativa musaccelerationen".

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14