Permalänk
Medlem

U-list?

Hej, försökte använda mig utav sökfunktionen här på forumet, men tyvärr hittar jag inga träffar..

Det som jag är ute efter är U-list, eller skall man skippa det när man gör fönster till ena sidan av chassit?

Annars, vet ni av ett bra ställe där man kan få tag på det? Säljer Classes detta eller ELFA? m.m

Mvh

Permalänk
Medlem

alltså kan inte bara vara jag som inte riktigt förstår vad du ska ha en u-list till?... det finns u-lister i massa olika material, färger och storlekar, vad är det du är ute efter?

Permalänk

Det han menar är ulister att trycka dit på kanterna när man fönstermoddar sitt chassi.

Detta hittar du på t.ex K-Rauta, går under namnet skyddslist eller tätningslist.
Eller så tar du en kammal platt strömkabel från en lampa eller nått å sliter ur sladdarna. Funkar kanon.

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Medlem

Jag hittade mina hos AD center (säljer biltillbehör mm). Tror det fanns 2 storlekar på den också.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

Tackar tackar!

Permalänk
Medlem

Köpte min på www.coolingstuff.se, http://www.coolingstuff.se/p/147/kant-skydd-u-1m men den är ganska tjock och grov, inte jättesnygg

Permalänk
Medlem

vorre det inte snyggare med typ en t-list eller h-list? i vilket fall så finns det säkert på kuntze...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzzz:

vorre det inte snyggare med typ en t-list eller h-list? i vilket fall så finns det säkert på kuntze...

Ja Kuntze har det mesta man kan tänka sig.