Hej, jag har ett asus p5q pro moderkort, jag har lite ont om pengar och provade därför att köpa ett till likadant grafikkort. Jag körde sli patchen (då moderkortet bara stödjer crossfire) sedan installerade jag om drivisarna. Nu till problemet
När jag startar spelet så flimrar skiten som in i h*vete, hela tiden. det är inte vid några speciella fps utan absolut hela tiden. Men det löser sig när jag kör i window mode, När jag kör i window mode så är startmenyn fortfarande öppe hela tiden men det löste jag igenom att checka ur *lock taskbar* vilket gjorde så att den försvann. Men nu återstår problemet att baren längst upp med krysset för att stänga ner rutan återstår. Hur får jag bort den?
Eller om ni kanske har någon ide om hur jag löser det så jag slipper windowmode? Jag har provat flera olika drivare,bytt plats på grafikkorten och sli bryggan, provat stänga av och sätta på V-sync. Lirkat med hertzen på skärmarna och i spelet.
Jag har dessutom provat hl2, där funkade skiten alldeles utmärkt.
förövrigt så är jag väldigt imponerad av hur mycket prestanda jag kan få ur av 3 år gamla grejer, e8400 oc från 3ghz till 3,74ghz och 9800gtx+ i sli samt 6gb ram+ intel ssd