Skrivet av Tumnus:
Hyckleriet är att du säger åt personer att sluta skriva dumheter för att sedan skriva totalt nonsens själv.
Jag skriver inte nonsens, alltså är det inget hyckleri. Dessutom är det inte hyckleri att vilja vara ensam om att skriva nonsens, om man nu skulle vilja det.
Skrivet av Tumnus:
Nu är det väl inte tal om inrutade androidfans eller att killen faktiskt har problem med sin mobil utan det är hur han framför allt som det vore androidsfel helt uteslutande.. vilket det inte är. Startar man en tråd som heter "Jag hatar verkligen Android!" och framför det som att android vore fullt av buggar och att man är en idiot som inte inser detta, ja då borde man kunna förvänta sig motargument UTAN att börja säga åt folk att hålla tyst och dra exempel som involverar avförning.
Vad du har hakat upp dig på ett exempel som innehöll ordet bajs (involverade INTE avföring, lär dig skilja på detta, mycket viktigt!), är du besatt av bajs eller vad är det frågan om? Släpp det där nu och kom in i matchen, du kan inte älta bajsliknelser resten av livet.
Jag har inte sagt att det är Android helt uteslutande, jag har sagt att bådadera gick ihop och skapade en perfekt shitstorm (bajsstorm.. oops, där kom det igen, ska du stalka mig lite till nu?).
Skrivet av Tumnus:
Nej, det är ditt fel för att du inte har läst på vad som passar dig bäst. Tar man det första bästa man kommer åt så är det ju inte varans fel för att du är för lat för att läsa på.
Jo, det är varans fel att den inte passar mig. Hade jag tagit första bästa och den hade passat mig hade det ju inte varit några problem eller hur? Tar jag första bästa och den inte passar mig är det varans fel, inte metoden.
Även om jag läst på så är det varans fel att den inte passar mig. Är det mitt fel att jag inte passar varan eller vadå?
Trollar du ofta eller?
Skrivet av Wolfgrin:
Du skaffa fel telefon och det är ditt egna problem om du är så dum att du dömer ut ett helt operativsystem för du inte skaffar dig rätt telefon. Är väl därför folk som du gillar Apple, slipper tänka själva.
Jag dömer ut Windows för servrar, Linux för spel och Android för användning. Det är helt enkelt inte deras bästa områden. *Obs, trollar med denna mening, varnar eftersom alla går i taket*
Nej, jag gillar Apple eftersom det är fresh. Dessutom är det Unix, det är viktigt för mig. Vet att vissa sväljer Windows med hull och hår men så jobbar inte jag. Tänker nämligen själv.