Jag hatar verkligen Android!

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av SalamandernJoe:

Bland tusentals konsumenter med exakt samma utfall? Nix.

När miljontals konsumenter inte får samma utfall? Japp.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Har du ens masat iväg dig till Telia med telefonen? Ursäktar att jag inte har läst hela tråden och kan ha missat något, blev trött efter en halv sida. Ett tips; dra iväg till Telia och säg till dem att du inte är nöjd med telefonen, blir du nekad så ge dig inte. Istället för att göra detta så lägger du extremt mycket tid på denna tråden, vore det inte bättre att försöka fixa problemet?

PS. Lägger jag ut en någorlunda stor summa på 5 500kr på t.ex. en telefon så kollar jag definitivt upp telefonen först, recensioner etc.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Nej, det var inte bara därför.

Jag skulle väldigt gärna höra resten av anledningarna.

För om jag har förstått det rätt så har du en mac (du nämnde innan att du kör OSX) och din förra mobil var en 3GS, så varför köpte du inte en iPhone 4S (alternativt iPhone 4)?

Permalänk
Skrivet av Newklear:

När miljontals konsumenter inte får samma utfall? Japp.

Men innan du ska göra en fräck parafrasering kan du väl se till att hamna i rätt kontext.

Permalänk
Medlem

Skälet till att du bytte är ju att apple släpper uppdateringar som gör att äldre iphones laggar ihop det är väl nån sorts dålig implementation av OS också

Visa signatur

Topkek

Permalänk
Avstängd

Men som sagt det är inget fel på den. Precis som jag inte kan lämna tillbaka mina använda kläder för att jag inte gillar färgen på dem.

Gränssnittet och allting är bara dåligt i sitt utförande. Taskigt gränssnitt. Men risig GUI-design är inget produktfel per se.

det kan man faktiskt göra

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Avstängd

Tycker att det är dags för Sweclockers att låsa denna tråd. TS vägrar ta till sig tips och uppenbarligen skrev denna tråd bara för att gnälla. Alla svar han givit den senaste timmen har bara varit spydigheter och totalt nonsens.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Jag kollar på video reviews och lite användarkommentarer. Men eftersom ingen har stake att erkänna att de gjort ett taskigt köp så skriver de dynga, kan jag konstatera.

Varför jag reggat mig här kan man givetvis spekulera i, men jag ser inte att det hör till tråden.

Helt ärligt tycker jag att du snackar skit.

Jag kör både SEB-appen och fruit ninja på en Xperia Ray, en enkelkärnig lur i budgetsegmentet (pris 2.500 spänn) och jag upplever inga av de problem du nämner. Telefonen har aldrig kraschat eller behövt startas om. Det är visst grafiskt lagg men det är det enda problemet jag upplever och kan hålla med dig om.

I övrigt verkar det som om du köpt en telefon du avskytt redan från start i hopp om att bli besviken så du kan komma hit och skriva om hur dåligt allting är. Orka.

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

Hyckleriet är att du säger åt personer att sluta skriva dumheter för att sedan skriva totalt nonsens själv.

Jag skriver inte nonsens, alltså är det inget hyckleri. Dessutom är det inte hyckleri att vilja vara ensam om att skriva nonsens, om man nu skulle vilja det.

Skrivet av Tumnus:

Nu är det väl inte tal om inrutade androidfans eller att killen faktiskt har problem med sin mobil utan det är hur han framför allt som det vore androidsfel helt uteslutande.. vilket det inte är. Startar man en tråd som heter "Jag hatar verkligen Android!" och framför det som att android vore fullt av buggar och att man är en idiot som inte inser detta, ja då borde man kunna förvänta sig motargument UTAN att börja säga åt folk att hålla tyst och dra exempel som involverar avförning.

Vad du har hakat upp dig på ett exempel som innehöll ordet bajs (involverade INTE avföring, lär dig skilja på detta, mycket viktigt!), är du besatt av bajs eller vad är det frågan om? Släpp det där nu och kom in i matchen, du kan inte älta bajsliknelser resten av livet.

Jag har inte sagt att det är Android helt uteslutande, jag har sagt att bådadera gick ihop och skapade en perfekt shitstorm (bajsstorm.. oops, där kom det igen, ska du stalka mig lite till nu?).

Skrivet av Tumnus:

Nej, det är ditt fel för att du inte har läst på vad som passar dig bäst. Tar man det första bästa man kommer åt så är det ju inte varans fel för att du är för lat för att läsa på.

Jo, det är varans fel att den inte passar mig. Hade jag tagit första bästa och den hade passat mig hade det ju inte varit några problem eller hur? Tar jag första bästa och den inte passar mig är det varans fel, inte metoden.

Även om jag läst på så är det varans fel att den inte passar mig. Är det mitt fel att jag inte passar varan eller vadå?

Trollar du ofta eller?

Skrivet av Wolfgrin:

Du skaffa fel telefon och det är ditt egna problem om du är så dum att du dömer ut ett helt operativsystem för du inte skaffar dig rätt telefon. Är väl därför folk som du gillar Apple, slipper tänka själva.

Jag dömer ut Windows för servrar, Linux för spel och Android för användning. Det är helt enkelt inte deras bästa områden. *Obs, trollar med denna mening, varnar eftersom alla går i taket*

Nej, jag gillar Apple eftersom det är fresh. Dessutom är det Unix, det är viktigt för mig. Vet att vissa sväljer Windows med hull och hår men så jobbar inte jag. Tänker nämligen själv.

Permalänk
Skrivet av Teknocide:

Jag kör både SEB-appen och fruit ninja på en Xperia Ray, en enkelkärnig lur i budgetsegmentet (pris 2.500 spänn) och jag upplever inga av de problem du nämner. Telefonen har aldrig kraschat eller behövt startas om. Det är visst grafiskt lagg men det är det enda problemet jag upplever och kan hålla med dig om.

I övrigt verkar det som om du köpt en telefon du avskytt redan från start i hopp om att bli besviken så du kan komma hit och skriva om hur dåligt allting är. Orka.

Alltså dessa teorier, tröttnar ni inte? NEJ, jag har INTE köpt en telefon för 5,5k för att trolla på ett sketet forum en torsdag.

http://www.youtube.com/watch?v=pCh9nAuWbJA

Där har ni, video på Laggo El Frutto! Det där händer hela tiden, skitstörigt. Särskilt om man pyntar 5,5k, men även om man fick den gratis är det störande.

Kolla även comments, är inte ensam om att ha fått tag i detta ex av maskinvara som kör Android.

Permalänk
Avstängd

Jag skriver inte nonsens, alltså är det inget hyckleri. Dessutom är det inte hyckleri att vilja vara ensam om att skriva nonsens, om man nu skulle vilja det.

Jo, det är varans fel att den inte passar mig. Hade jag tagit första bästa och den hade passat mig hade det ju inte varit några problem eller hur? Tar jag första bästa och den inte passar mig är det varans fel, inte metoden.

Även om jag läst på så är det varans fel att den inte passar mig. Är det mitt fel att jag inte passar varan eller vadå?

Du skriver så mycket nonsens att Svenskt folkhemsparti ligger i lä. Dessutom ÄR DET DITT FEL att du har valt en produkt som inte passar dig. För det är ju inte så att det är den enda produkten av sitt slag som finns på marknaden. Att du ens försöker påstå att det är Motorolas/Androidskaparnas fel att du valde deras produkt är ju patetiskt. Ta och inse att du gjorde ett fel och gör något åt det. 1. Sälj mobilen. 2. försök fixa den så den passar dig eller 3. begär att få byta. Enkelt. Att sitta och snacka en massa skit på ett forum som är till för entusiaster och för att sedan vara oförskämda mot dessa är inte dirket produktivt.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teknocide:

Du pratar om det som delvis är problemet i Android. Bara för att det fungerar felfritt på din mobil behöver det inte göra det på en annan mobil som har helt annan hårdvara.

Är som att säga att bara för att ett spel aldrig kraschar på ett nVidia-kort så är det felfritt på ett AMD-kort (eller vice-versa).

Skrivet av Tumnus:

Du skriver så mycket nonsens att Svenskt folkhemsparti ligger i lä. Dessutom ÄR DET DITT FEL att du har valt en produkt som inte passar dig. För det är ju inte så att det är den enda produkten av sitt slag som finns på marknaden. Att du ens försöker påstå att det är Motorolas/Androidskaparnas fel att du valde deras produkt är ju patetiskt. Ta och inse att du gjorde ett fel och gör något åt det. 1. Sälj mobilen. 2. försök fixa den så den passar dig eller 3. begär att få byta. Enkelt. Att sitta och snacka en massa skit på ett forum som är till för entusiaster och för att sedan vara oförskämda mot dessa är inte dirket produktivt.

Du kan ju själv:

1. Sluta läsa tråden om du blir så upprörd
2. Väx upp och inse att alla har olika prio
3. Tänk över detta med vad man kan begära för något man faktiskt lagt ut pengar på (och en rejäl summa därtill)

Man ska inte vara tvungen att läsa recensioner bara för att få en produkt som fungerar som förväntat (buggar ska inte vara att förvänta). Visst är det bra med research, men du verkar ha fått det om bakfoten. Sen är tråden inte till för att whina, han har uppenbarligen startat den för att diskutera och är troligen öppen för hjälp till lösningar. Har du någon sådan så säg det, annars är det ju väldigt onödigt att du ska dra ner stämningen som du gör.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Avstängd
Skrivet av scienta:

Du pratar om det som delvis är problemet i Android. Bara för att det fungerar felfritt på din mobil behöver det inte göra det på en annan mobil som har helt annan hårdvara.

Är som att säga att bara för att ett spel aldrig kraschar på ett nVidia-kort så är det felfritt på ett AMD-kort (eller vice-versa).

Men då beror ju det på hårdvara och inte som TS försöker få det till att det skulle bara bero på Android. Hade det bara berott på Android så skulle antagligen stora delar av användarna klaga på detta.. vilket de inte gör.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

Du sitter och är riktigt ohyfsad, oförskämd och osnuten. Du ska inte komma och snacka trevnad, din lättkränkta lipsill.

Nej, det är inte mitt fel att produkten inte passar mig. Ja, det är jag som ansvarar för att jag äger en produkt. Att den inte passar mig är inte mitt fel. Jag har inte sagt att det är Motorolas "fel" att jag köpt deras produkt.

Jag tror du måste banka in i kolan att jag inte gjort någonting fel i den här situationen. Utöver det snackar jag inte skit.

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

Men då beror ju det på hårdvara och inte som TS försöker få det till att det skulle bara bero på Android. Hade det bara berott på Android så skulle antagligen stora delar av användarna klaga på detta.. vilket de inte gör.

Kolla kommentarerna. Hörde även med en polare och även han har problem med sin HTC med appar som funkar hos andra.

Permalänk
Medlem

Alltså dessa teorier, tröttnar ni inte? NEJ, jag har INTE köpt en telefon för 5,5k för att trolla på ett sketet forum en torsdag.

Där har ni, video på Laggo El Frutto! Det där händer hela tiden, skitstörigt. Särskilt om man pyntar 5,5k, men även om man fick den gratis är det störande.

Kolla även comments, är inte ensam om att ha fått tag i detta ex av maskinvara som kör Android.

och precis som den som lagt upp videon skrivit: fix it motorola.

det där har inget med andriod o göra. jag kan spela det spelet flytande på min ZTE Blade. budget mobil för 1300

den där telefonen har haft fel efter fel sedan release. hade du gjort ordentlig reserch från början så hade du aldrig valt den telefonen.
erkänn ditt misstag att du valt en telefon som har "barnsjukdommar" och som dessutom inte passar dig, istället för o klanka ner på vilket OS det är på den.

Visa signatur

Dator 1: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Strix B650E-F Gaming Cpu: AMD Ryzen 7800x3d Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Corsair VengeanceKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Dator 2: Chassie: Lian li O11 Dynamic mini Moderkort: Asus Prime B660 Cpu: Intel 12600k Gpu: Radeon 7900GRE Minne: 64 Corsair VengeanceKylning:Custom loopLagring:2tb Samsung 990pro PSU: Corsair SF750W

Permalänk
Avstängd

Du sitter och är riktigt ohyfsad, oförskämd och osnuten. Du ska inte komma och snacka trevnad, din lättkränkta lipsill.

Nej, det är inte mitt fel att produkten inte passar mig. Ja, det är jag som ansvarar för att jag äger en produkt. Att den inte passar mig är inte mitt fel. Jag har inte sagt att det är Motorolas "fel" att jag köpt deras produkt.

Jag tror du måste banka in i kolan att jag inte gjort någonting fel i den här situationen. Utöver det snackar jag inte skit.

Suck... Slår vad om att du går och köper för små jeans också och sedan klagar hos Dressman för att de inte är större. Verkar som du FÖRVÄNTAR dig att folk ska tänka åt dig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Däremot så kan du inte säga att det är motorolas/androids fel att du köpt en produkt som inte var avsett att passa just dig.

Väntar fortfarande på att höra anledningarna till varför du just valde den telefonen istället för en iPhone 4S som helt klart skulle passat dig mycket bättre.

Permalänk
Medlem

Android Ftw

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

Suck... Slår vad om att du går och köper för små jeans också och sedan klagar hos Dressman för att de inte är större. Verkar som du KRÄVER att folk ska tänka åt dig.

Nej, din satans ***skalle, hade jag köpt ett par jeans och bett om ett par ljusblåa 52 för att sedan få ljusgrönblåa 51,55 hade jag argumenterat att affären inte är värd att handla i, eftersom den inte kan ta input och omvandla till korrekt output.

Jag kräver att få en fullt duglig produkt för 5.5k kronor. Att du tycker att det är konstigt får mig bara att upprepa min uppmaning åt dig att lämna tråden.

Permalänk
Medlem

Det enda jag är liten besviken på att det känns som att det finns väldigt dåligt med bra spel. Jag har kanske 5st totalt och typ 3 av dem är spel som är typ facebook spel. Do this blalabla du har specialcoin som gör att du kan köpa eller spelare snabbare/mer. Som man köper för riktiga pengar. BLÄ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Beror ju visst på Android då. Det är dåligt optimerat, just för att det finns för många plattformar. Är ju som att jämföra konsol mot PC.

Nu är det ju så att det faktiskt är flera som klagar. Trots detta är det ju så att Android samtidigt passar en del väldigt bra, alla har olika prio. Men du kan inte säga åt någon hur de ska tycka eller tänka. Du låter som en ultimat fanboy.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Jag håller med.
har en HTC wilfire som är katastrof. Hårdvaruknappar har pajat, skalet har fått bucklor med skydd till ändå. Inte ett enda spel funkar bra, till och med hamster climb laggar som är det simplaste spelet någonsin likaså wordfeud som frysser och är allmänt segt.
köpte den för 3k och hade hellre lagt 3k till för att få en tre gånger så bra mobil. kameran är på 5 megapixel och är omöjlig att ta stabila bilder med som inte blir suddiga.
Har en Ipad 2 som flyter på hur bra som helst, och jag är mer en nöjd med Ios, det var lite instängt men Jailbreak fixade allt.
Har också pilat lite med kompisars Iphones och dom är ju grymt mycket bättre än min nuvarande telefon.
den var till och med så laggig att jag börjat ha min gamla Sony Ericsson igen. multituch var värdelös när det lagade och när man sms:a kom det inget förens plötsligt när allt kom samtidigt. en nu 7 år gammal telefon för 1,5k slår en 1 år gammal för 3k.
Olika task mangener gjorde heller ingen nytta.

Jag hatar android
Jag Älskar Windows
Jag hatar Aplles datorer
Jag älskar Ios

Nästa mobil blir nog en Iphone 5 då <3

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Administrativ avgift

Sitter du på 4.0.3 ?= då kan vissa appar som inte är uppgraderade för 4.0.3 bugga lite men det är bara o vänta. Men vad jag förstår kan det va telefonen oxå ring telia och säg att det är fel på din telefon kan va ett måndagsex. Och egentligen är det roligt med android koda eget o göra teman osv. ( Rootad s2 har jag med 4.0.3 ) men som sagt 4.0.3 är relativt ostabilt atm.

Av den ovan för mycket appar kanske? din telefon har inte direkt mycket ram osv. Så testa rensa onödiga appar ist för o gnälla o sen haru nog tappat den oxå.

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Skrivet av JasPlan:

Däremot så kan du inte säga att det är motorolas/androids fel att du köpt en produkt som inte var avsett att passa just dig.

Väntar fortfarande på att höra anledningarna till varför du just valde den telefonen istället för en iPhone 4S som helt klart skulle passat dig mycket bättre.

Nej, jag kan inte säga att det var ditt eller Gandalfs fel att jag köpt den telefon jag köpt heller. Har därför aldrig sagt det.

Jag valde den framför iPhone 4S eftersom jag inte ville ha en S-modell till. Ville ha en lite billigare variant och testa Android, kanske skriva några egna apps och lattja lite med den. Visade sig dock suga slak, som sagt. Till och med Android-emu på datorn är slö och dajmig.

Kommer dock aldrig upprepa detta misstag som sagt och kommer fortsättningsvis hålla mig till WP7 och iOS.

Permalänk
Medlem

Tänker nämligen själv.

låter som Apple propaganda..

Permalänk
Medlem

Nej, din satans ***skalle, hade jag köpt ett par jeans och bett om ett par ljusblåa 52 för att sedan få ljusgrönblåa 51,55 hade jag argumenterat att affären inte är värd att handla i, eftersom den inte kan ta input och omvandla till korrekt output.

Jag kräver att få en fullt duglig produkt för 5.5k kronor. Att du tycker att det är konstigt får mig bara att upprepa min uppmaning åt dig att lämna tråden.

telefonen du köpt är telefonen du fått. hade du gjort research hade du vetat om problemen som finns med den.
för att en telefon är dyr behöver inte betyda att den fungerar bättre än en som är billig.

det är ditt ansvar som konsument att kolla upp att produkter du köper är något som du är ute efter. är ju inte så att du blivit pålurad telefonen. du valde själv att köpa just den.

röstar för att mod stänger tråden o bannar TS pga sitt otrevlga beteende

Visa signatur

Dator 1: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Strix B650E-F Gaming Cpu: AMD Ryzen 7800x3d Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Corsair VengeanceKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Dator 2: Chassie: Lian li O11 Dynamic mini Moderkort: Asus Prime B660 Cpu: Intel 12600k Gpu: Radeon 7900GRE Minne: 64 Corsair VengeanceKylning:Custom loopLagring:2tb Samsung 990pro PSU: Corsair SF750W

Permalänk
Medlem

Kan inte annat än hålla med trådskaparen. Var själv en ihärdig android-fanboy och spydde flitigt galla över Apple och deras produkter.

Men efter att haft en Huawei x5 som konstant strulade från köp, och trots rootning och byte av rom osv som skulle göra den så "sjuuukt mycket bättre" så insåg jag att det var lönlöst. Fick sedan en Iphone 4s i julklapp av min sambo för att hon var less på mitt wein om min mobil. Bästa julklappen någonsin, allt funkar.

Nu kommer säkert folk skrika att "det är inte android det är fel på!", min "Min galaxy funkar då bra!!!!". Kan inte annat än säga grattis till er som klarat er utan kopiösa mängder buggar, för ni är inte många.

Hela poängen med en bred plattform förlorar sin mening när bara typ 1 av 10 mobiler fungerar "out of the box". Jag vill kunna köpa en mobil när de är hyfsat aktuell, inte efter att väntat månader på nödvändiga uppdateringar och läst på vartenda forum om felfrekvensen på mobilen i fråga.

Man kan helt klart ifrågasätta Apples instängda system och dyra mobiler. Men än så länge är inte Android en värdig motståndare på highend-mobilerna. Hoppas stenhårt på att wp ska lyckas bättre.

Visa signatur

I5 750@3.8|8GB XMS3@1600MHz|Gigabyte GA-P55A-UD6|GTX460 1GB@900MHz/1,087V|Intel 320series 80GB|

Permalänk
Avstängd

Hmm.. Första regeln när det gäller argumentation.. Börja aldrig förolämpa din motståndare. När jag har fått det ur vägen så vill jag bara fråga dig en sak.

Läste du något som helst om mobilen före du köpte den? Motorola har släppt ett antal mobiler och det är DITT ANSVAR att se till att den passar dig. Samma sak gäller det när man provar Jeans. Man går in i en provhytt och där provar du varan du tänkt köpa. Man gör inte som du verkar göra här.. Gå in och roffa åt dig närmsta jeanspar utan att se vilken storlek de har, köpa dessa och sedan gnälla på att de inte passar. Det om något är korkat.
Inse att DU HAR GJORT FEL eftersom ingen tvingar dig att köpa just denna mobil. Dessutom är det Motorola som står bakom felen på mobilen och inte Android.

Skrivet av scienta:

Beror ju visst på Android då. Det är dåligt optimerat, just för att det finns för många plattformar. Är ju som att jämföra konsol mot PC.

Nu är det ju så att det faktiskt är flera som klagar. Trots detta är det ju så att Android samtidigt passar en del väldigt bra, alla har olika prio. Men du kan inte säga åt någon hur de ska tycka eller tänka. Du låter som en ultimat fanboy.

Så klart finns det folk som klagar. Finns både IOS och Android användare som klagar. Det ändrar dock inte det faktum att den mobil som TS köpt är känd för att ha enorma problem och det är inte pga. just Android i sig utan hos just hårdvaran i mobilen. Det hafe varit en sak om TS skrivit .. "Aldrig mer motorola.." eller kunde stödja sina utspel med någon som helst fakta. Men just nu kan han inte det utan väljer ist att säga folk att hålla tyst och samtidigt spruta galla över Android. Dessutom borde han inse att felet ligger hos honom och hans avsaknad av läsning som ledde honom till att köpa en mobil med enorma problem.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag håller med. Fördelarna med android överdrivs (för den vanliga användaren)