Permalänk
Medlem

Tjena, jag undrar bara hur man går till väga om man vill färga sitt fractal design arc mini chassi vit istället för svart? sprayfärg? eller så? för att jag vill köpa blåa LED fläktar och färga mitt chassi vitt, för att sedan ha svart galler och blåa fläktar bakom, det borde bli ganska fet, tycker jag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av coilspy:

Tjena, jag undrar bara hur man går till väga om man vill färga sitt fractal design arc mini chassi vit istället för svart? sprayfärg? eller så? för att jag vill köpa blåa LED fläktar och färga mitt chassi vitt, för att sedan ha svart galler och blåa fläktar bakom, det borde bli ganska fet, tycker jag?

Som jag skrvit i tidigare komentarer att jag använde riktig 2k lack som är sprutat med färgspruta. Jag skulle inte rekomendera att lacka med sprayfärg! Jo det skulle nog inte alls se så tokigt ut!

mvh/SImon

Permalänk

kan man beställa ett?

Visa signatur

i5 3570k @ 3.40Ghz ll MSI B75MA-P45 ll Kingston HyperX 8GB @ 1600Mhz 2x4GB ll XFX ProSeries Core Edition 550W ll Sapphire Radeon 7970 3GB D5 Boost ll wD Desktop Black 1TB HDD ll Kingston 256GB SDD

Permalänk
Medlem

Kan vara ett av dem snyggaste chassin jag har sett... 5/5

Visa signatur

| Moderkort: ASRock 960GM-GS3 FX | Processor: AMD FX-8320 8C 3.5GHz Black Edition | Grafikkort: Gigabyte Geforce GT 430 | RAM: Kingston 4G | HDD: 320GB | Chassi: Vettefan | Nätagg: 500W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolensaken:

kan man beställa ett?

oj förlåt om jag var sen på svara men så klart att man kan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fleepp:

Kan vara ett av dem snyggaste chassin jag har sett... 5/5

förlåt på segt svar men tack så mycket!