Guild wars 2 Blinkar när man trycker play

Permalänk
Medlem

Guild wars 2 Blinkar när man trycker play

Hej! När jag start mitt guild wars och loggar in och sedan trycker play så blinkar skärmen ett ex antal gånger sen crashar den alltså spelet kommer inte ens igång... Någon som har haft detta problem? Lösning tack?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TKO:

Hej! När jag start mitt guild wars och loggar in och sedan trycker play så blinkar skärmen ett ex antal gånger sen crashar den alltså spelet kommer inte ens igång... Någon som har haft detta problem? Lösning tack?

Info om hårdvara etc. hade varit trevligt.

Permalänk
Medlem

i7 920 24 gb r 5850 xfx black edition

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har du klockat? Har du aktiverat AMDs egna AA?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

yes processorn är klockad!
Kör Amds program standard så jag vet inte! hittar inte den heller...
kör med 12.8s drivrutin

Permalänk
Medlem

12.8 suger med GW2, ostabilt för mig iaf, jag kör 12.7 och det funkar kanon, sedan om det inte funkar så klocka ner allt till stock, för att kolla AMD AA

I CCC >> Gaming >> 3D Applications Settings >> Anti-Aliasing Mode: Use application settings

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

amds egna är igång ska testa senare att byta tillbaka drivrutin på grafikkortet se om det gör någon skillnad. hur menar du att den är ostabil som?

Permalänk
Medlem

Drivrutinerna var inget fel blinkar fortfarande ska testa klocka ner processorn och se om det blir någon skillnad!
Ingen skillnad:(
Testat allt nu... Vad kan felet vara?
Kör även crossfire med 2 kort testat även att stänga av crossfire fast blir ingen skillnad...
även testat installera om men blev ingen skillnad..

Permalänk
Medlem
Skrivet av TKO:

amds egna är igång ska testa senare att byta tillbaka drivrutin på grafikkortet se om det gör någon skillnad. hur menar du att den är ostabil som?

Ostabil för mig, den fryser, krashar m.m.

Slå av AMDs egna isf

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

vad heter den på engelska?:P hittar den inte alls skicka ett screen shot?
hittade det! Men ingen skillnad!
Det enda jag får fram är inloggning sen står det play!