Permalänk

Sponsor för projektarbete ?

Hej jag undrar bara om här finns någon som hade kunnat hjälpa en och svara på en lätt fråga, jag är student och går mitt sista år och jag läser inom dator och datorteknink m.m typ allt inom dator, och mitt projekt arbete har jag tänkt ska handla om dator, tänkt bugga upp och göra en liten speciellt custome dator så behöver man delar och redskap till det, så kan man ringa till företag och be dom sponsra en och man får datordelar eller sånt från dom ? och man sponsrar dom på datorn bara ? och har med företagets namn i antekningarna och allt? kanske funkar ? vet inte skulle uppskatta svar / hjälp och tips.

Permalänk

Det beror ju helt på hur dem kommer få reklam på det. Ska du ställa ut ditt PA? Någon som helst presentation? De kommer garanterat INTE ge dig någon som helst sponsring om de inte få synas så det blir reklam för dem.

Visa signatur

MSI P67A-GD55 | Core i7 2600k @4.0 Noctua NH-D14| Corsair HX 650W | Corsair Dominato r8 GB | XFX Radeon 6950 2 GB | Samsung 500 GB + 2x 160 GB | Corsair Force 120 GB || NAD C326BEE | Cerwin Vega VS-10 | LG LH4000| Samsung SyncMaster EX2220

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxNoshadoWxx:

Hej jag undrar bara om här finns någon som hade kunnat hjälpa en och svara på en lätt fråga, jag är student och går mitt sista år och jag läser inom dator och datorteknink m.m typ allt inom dator, och mitt projekt arbete har jag tänkt ska handla om dator, tänkt bugga upp och göra en liten speciellt custome dator så behöver man delar och redskap till det, så kan man ringa till företag och be dom sponsra en och man får datordelar eller sånt från dom ? och man sponsrar dom på datorn bara ? och har med företagets namn i antekningarna och allt? kanske funkar ? vet inte skulle uppskatta svar / hjälp och tips.