I Februari bestämde jag mig för att inte köpa en Wii U, men nu har jag ångrat mig. Har varit sugen bra länge nu, så jag åker nog och köper en till mig imorgon ;). Visst PS4 kommer snart men jag är som max intresserad av ca 3-5 spel på den. Till Wii U kommer det massa härliga titlar snart och med de spel som redan finns på marknaden så är jag intresserad av dessa:
Bayonetta 2, Disney Infinity, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Lego City Undercover, Mario Kart 8, New Super Mario Bros. U, New Super Luigi U, Nintendo Land, Pikmin 3, Project CARS, Rayman Legends, Skylanders: Swap Force, Sonic Lost World, Super Mario 3D World, Super Smash Bros. for Wii U, The Legend of Zelda: The Wind Waker HD, The Wonderful 101, Watch Dogs, X(Monolith Soft), Yarn Yoshi, ZombiU.
Totalt 21 spel och fler lär det bli som jag vill spela. Jag kan inte längre motivera varför jag ska vänta på en Playstation 4 som dessutom kommer kosta ca 4000kr om jag bara är intresserad av så få spel, när jag kan köpa en Wii U Premium för 2500kr som har 20+ spel jag är intresserad av.
Så är det med det. Tänkte skriva av mig lite bara.