Balderdash Gaming söker spelare för BF3

Permalänk
Medlem

Balderdash Gaming söker spelare för BF3

Vi på Balderdash Gaming söker för tillfället aktiva medlemmar inom BF3 till båda våra tävlande Alpha och Bravo lag.

Vi söker dig som är en van FPS spelare med god känsla för teamwork och kommunikation.
Vi ser helst att du är 20+ men undantag kan självklart göras.
Du respekterar dina medspelare
Du vill spela med ett trevligt gäng som har humor
Du spelar för att vinna samt ha roligt på vägen dit
Du har Premium

Vi kommer inte ha några krav på att du ska vara inne under bestämda tider, med undantag för de gånger vi har matcher eller inbokade träningar.
Så länge du är någorlunda aktiv under kvällstid på vardagar så är det tillräckligt. Normalt sett sluter vi upp ett par gånger i veckan efter arbetstid och har kul tillsammans.
Vi spelar mycket public och lajjar runt för tillfället men tanken är alltså nu att fylla upp båda våra lag för att åter igen kunna vara aktiva och tävla inom ESL och vara med i div cupper.

Vi använder Teamspeak 3 och inom kort kommer vi även ha en egen 16slot server avsedd för träning och lek!

Ansökningar sker via Battlelog.

Feel free to apply!
Lägg till Hyrst och/eller Regalen så tar vi kontakt med dig som ansöker.
Har ni frågor går det bra att ta det direkt i tråden.

Väl mött!

Pluton:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241293111...

Hemsida:
www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Vi har fått in en del ansökningar och det har blivit ungefär lika många antagna!

Superkul då vi har fått in ytterligare massa trevliga spelare till klanen!

Vi söker dock fortfarande duktiga spelare till våra tävlande lag.
Var inte blyga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyrst:

Vi har fått in en del ansökningar och det har blivit ungefär lika många antagna!

Superkul då vi har fått in ytterligare massa trevliga spelare till klanen!

Vi söker dock fortfarande duktiga spelare till våra tävlande lag.
Var inte blyga!

tjena! jag vill gärna vara med har lirat bf3 sedan lanseringen av spelet och jag kan även påstå att jag är skicklig på FPS spel:)
har även skickat förfrågan om det på battlelog:)
Mvh.

Visa signatur

|Min speldata| Chassi NZXT phantom rosa Moderkort ASUS crosshair V formula Grafikkort ASUS radeon HD7950 DCII (HD7950-DC2-3GD5)1130/1750Mhz grafikkylning Arctic cooling accelero extreme 7970 Processor AMD FX 8350 X8 4,7Ghz CPU kylning Corsair Hydro H80i Minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 Nätagg XFX 750W 80+ silver SSD Samsung 840 250GB