är det värt att installera w8?

Permalänk
Medlem

Ser inte varför man skulle ens bry sig om windows 8.
Metro är annoying, ja man kan gå direkt till desktop med tweaks.
Min starmeny vägrar jag bli av med, ja man kan få tillbaka den med program.

Sökfunktionen är bättre i windows 7 som även emil påpekade senast.

Varför i hela friden byta till windows 8.

Windows 7 sitter kvar hos mig i lång framtid iaf.
Sen använder jag inte min aktivitetsbar som en ikonbar, jag har 2 program där och grupperar inget då jag avskyr det som pesten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av toxicstone:

Vad betalade du för start8?

3-4 dollar.

Visa signatur

Citera.

Permalänk

Någon som har tips på hur man digitalt uppgraderar till win 8? När jag använder deras uppgrade assistant och ska skriva i mina uppgifter så menar den att mitt postnummer inte är i ett "giltigt format", provar att slänga på siffra efter siffra med samma resultat, tills att jag får svaret att det måste vara kortare än 10 tecken.

Varför säljer de till Sverige om de inte accepterar våra postnummer?

EDIT: Har provat med Amerikanska postnummer nu också, är fortfarande fel format tydligen.

EDIT 2: Okej, man var visst tvungen att slänga in ett mellanrum för att det skulle gå in, dvs XXX XX, inte XXXXX, tur att de inte gav ett exempel på vilket format de var ute efter, så att man hade sluppit sitta och leta runt på google efter svar

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |