Permalänk
Skrivet av RambOFreAc:

Nu slår det flint i skallen här..
Logitech gör väl av alla företag, BÄST spel gear.
Billiga saker, som håller länge och presterar bra.
Visst, allt dom gör funkar ju inte som guds gåva, men det mesta iallafall. Logitech är ju dessutom störst inom spelvärlden, om jag inte minns fel.
Läste något sånt här på sweclockers förut, en annons från någon ranking sida.

Jag kan hålla med om att de gör bra Joysticks och rattar och vissa möss. Men den här musen (G600) är nog av lägsta art, den är plastig rakt igenom och är väldigt "glappig" i mellan knapparna så de har mycket svängrum. och Detta trådlösa headset tapper ju uppkoppling och inte världens bästa ljudkvalitet för den summan :/

Skrivet av Bulltazar:

Du har nog haft otur,
Logitech är ett av mina favorit märken då det håller i åratal, jag har använt mig av dom nästan uteslutet sen 2001,
använder just nu både mx revolution musen (3år gammal) MK700/MK710 tbord och mus sättet samt Z-906 och Z-623 högtalarna m.m,
har även div äldre logitech hårdvara som tex M518 som fungerar,ärbara utbytt.
En hög med prylar som jag använt utan problem har jag sålt vidare under åren, min bror har tex Z-2300 som är 6år gammla samt ett gammalt mus-tbord sett som fungerar än idag.

någon mus har gått sönder efter mycket användning för mig,men överlag är jag mycket nöjd med logitech.

Dom tillverkas där ja, men dom utvecklas inte där,inte heller är det dom som bestämmer vad som ska användas vid tillverkningen, dom används för deras billiga arbetskraft.

De känns som de har en del starka kort i leken, men det jag köper funkar helt enkelt inte

Skrivet av Cawer:

Jag har haft mer problem med SteelSeries än Logitech.

Det är skumt
Jag har haft raka motsatsen mitt gamla Seberia V1 Iron.Lady höll alla mina utbrott jag fick på dem under MW2 tiden, allt som hände var att en liten plastbit ur kåpan flög av men syntes ju knappt.

Skrivet av LeVvE:

Står inte vilken mus du köpte?
Headset problemet har med drivrutinerna att göra, funkar mycket bättre utan.

Det är en G600, MMO musen :/
Det har jag aldrig testat då jag förväntat mig att drivrutinerna ska fixa problem med produkterna

Skrivet av tEan:

Har själv haft två produkter från Logitech som var skräp,en G5v2 mus och ett G11 t-bord.Båda produkterna slutade fungera som dom skulle efter 3-4 månader.

Hör mycket klagomål på Razer eller Steelserie produkter här på forumet.För mej så har mina Razer produkter varit klockrena och funkat utan besvär till skillnad mot Logitechs.

Kontentan måste bli:Alla tillverkare har sina måndags exemplar och har man otur så får man ett oavsett om man köper Razer,Cm storm,Steelseries eller Logitech mfl.

Får väl sluta upp och handla på måndagar och börja handla i slutet av veckan :/

Skrivet av Blargmode:

Utifrån min erfarenhet så skulle jag säga att du har haft otur, jäg är jättenöjd med allt logitech jag har/har haft, vilket är två olika modeller av 5.1 datorhögtalare, ett tangentbord, två möss och G35orna

Högtalarna har jag aldrig testat. Skulle verkligen vilja men vågar som sagt inte köpa mer grejer från Logitech med min erfarenhet

Skrivet av ParasiteX:

Problemet med G35 hörde jag att dom löst i senare revisioner genom att byta ut plastbiten mot metall.
Din Garanti borde täcka det annars. Och Logitech om något, har väldigt snabb och effektiv support. Bara ring deras support, så löser dom nog det.

Min idiot till systerson hade också en G35 som gick sönder på samma vis.. Men så korkad som han är, istället för att kontakta butik eller logitech.. så försökte han ghetto fixa det själv.. som snabbt bryter garantin..

Jag har tyvärr redan kastat headsetet, pratade med farsan när det gick av och han sa att det kommer tolkas som handhavande fel vilket jag också skulle tro om någon kom till mig och ville byta. Men det är ju gött att det har fixat till det i alla fall så inte andra råkar ut för samma sak

Skrivet av Forsgren:

Det enda jag använt från logitech på länge är mitt G930 och det har varit riktigt underbart de månader jag haft det.

Inga problem som du beskriver, och det förväntar mig verkligen inte från ett så pass dyrt headset..

Ne läste att det kan bero på trådlös router, så jag tänkte "AHA" drog ur den och la i en låda och satte mig vid datorn igen. Efter cirka 15 minuter försvann uppkopplingen och startade upp igen. Har det just nu och det verkar faktiskt inte hända lägre så den har väl hört allt ont jag sagt om den och vill gott göra mig

Skrivet av Lindgren92:

Jag tycker nästan tvärt om. De Logitech grejer jag har haft har fungerat suveränt. Tex min gamla Joystick som jag säkert haft och använt till och från i kanske 10 år snart, fungerar perfekt än i dag. Har haft flertal ljudsystem från Logitech, inga problem där heller.

Sen har jag haft mycket "gaming brandad" skit, så som Steelseries, headset som har kostat 600kr och där kopparen i sladden är tunnare och billigare än mitt 29kr headset från Biltema.

Men Logitech har väl bra och dåliga produkter som alla företag...

Tycker Steelseries har haft bra grejer av de jag köpt. Men ville ha lite mer high-end upplevelse i spelen med bättre ljud och framför allt bättre mikrofon så jag köpte först G35, helt perfekt tills det gick av :/ Köpte då först Steelseries Diablo III Seberia V2 headset för 900 spänn som jag blev lite besviken på och sålde till en polare. Köpte G930, funkade så där med uppkopplingen (Funkar nu av någon anledning) och köpte Steelseries Fnatic H7 som också var plastic-fantastic. Så jag håller med dig om att de har mycket gaming brandad skit..

Skrivet av q_m_p:

Har då en Logitech MX510 och köpte den när jag var 13-14 tror jag.
är snart 22. har funkat klockrent!

Sen har jag även haft Logitech Z-5400 och Z-5500.
Allt har då fungerat kanon!

Men shit, vad alla har tur...eller inte har otur :/

Visa signatur

**Inget värt att skryta om**

Permalänk
Medlem
Skrivet av mini_rappen:

Massa text...

Jo de släppte ju nya LGS 8.40 nu för G700, G500 etc och stöd för Windows 8, har funkat skitbra utan drivrutiner men man har ju inge surround så tänkte jag installerar så är allt perfekt sen, tjena.

Volymen visar fel, 30 i programet = 33 i Windows etc, altid fel med 3.

Om man startar datorn med mottagaren i så är ljudet väldigt lågt tills man går in i LGS och ändrar lite på ljudet då fattar den vilken ljudnivå det är.

Headsetet connectar och disconnectar 24/7 när man sätter i mottagaren, plip plop plip plop plip plop låter det sen kanske det är ok.

Varje gång du startar om datorn eller tar ur mottagaren så ändrar sig dina inställningar lite som det vill.

Permalänk
Medlem

Lite kul att mitt Logitech G510 är precis likadant som ditt tangentbord mina vänstra fötter har världens jävla grepp, medands högerfötterna bara glider ^^
skitjobbigt...

ska nog sälja det o köpa nåt mekaniskt ist

dock har jag haft en MX500, det är den bästa mus jag haft, hade den i 7 år sedan sålde jag den, fullt fungerande!
anledningen var att drivrutinerna inte fungerade i win7.

har även haft ett par Logitech Z4 2.1 högtalare. det kan man snacka om prisvärt ljud! för 700kr får man nog inte bättre, snygga var dom också!.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mini_rappen:

Jag har tyvärr redan kastat headsetet, pratade med farsan när det gick av och han sa att det kommer tolkas som handhavande fel vilket jag också skulle tro om någon kom till mig och ville byta. Men det är ju gött att det har fixat till det i alla fall så inte andra råkar ut för samma sak

Det var synd du kastat den. För det var annars ett massivt design fel från Logitechs sida. Då jag hört många fler som fått exakt samma problem.

Men som sagt. Kasta aldrig saker som gått sönder. Prova alltid kontakta butiken eller tillverkare först. Mesta av tiden så hjälper dom gärna till.

Bara nyligen köpte jag nytt chassie. Men utav ren klantighet så miss-beräknade jag höjden på hyllan ovanför bordet. Och när jag föste in chassiet på bordet, så skrapa jag upp top sidan.
Så jag kontakta Inet där jag köpte det, och berätta hut klantig jag var, och fråga om dom kan ta reda på hur mycket en reserv del skulle kosta för att byta ut den repade delen.
Men helt förvånansfullt så skickade Cooler Master mig en helt ny top del, helt gratis.

Och t.ex när jag öppna förpackningen till mina högtalare. Så upptäckte jag att en av fötterna på högtalarna gått sänder under transport. kontakta Logitech direkt. Och dom skicka en helt ny högtalare till mig. Krävde inte ens att jag skicka tebax den som gått sönder som bevis.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Har haft flertalet möss och tangentbord alltid fungerat bra förutom någon 5 år gammal mus som scrollhjulet verkat slutat fungera. Har just nu tangentbordet G19 och musen MX Revolution tycker dom fungerar riktigt bra även om musen är ett antal år

Permalänk
Medlem

Älskar Logitech! Bästa produkterna jag haft, G35, G510. Massa jojsticks, rattar etc och några äldre musar som fortfarande funkar, aldrig haft problem med dem.

Men din glapp mus kan bero på vilken musmatta du kör på också... Beroende på vilken laser musen har så funkar den bättre och sämre på olika mattor. Headsettet kan ju vara att sändaren står bakom en router eller högtalare (magnet) eller så, så att frekvensen försvinner och inte kan sända till headsettet. Hur blir det om du har sändaren precis framför tangentbordet och har headsettet på dig? Funkar det då? Annars är det ju ngt fel på sändaren/mottagaren och borde isåfall kunna reklamera.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Skrivet av q_m_p:

Har då en Logitech MX510 och köpte den när jag var 13-14 tror jag.
är snart 22. har funkat klockrent!

Sen har jag även haft Logitech Z-5400 och Z-5500.
Allt har då fungerat kanon!

Sitter på en röd sån just nu hahaha. Den har hållt i mer än 8 år typ. Så den är jag nöjd med!
Sen kan jag väl säga att deras högtalare är rena rama skiten. Speciellt logitech z-4.. Ser ut som båda högtalarna har 3 element var men egentligen så är det bara de mittersta som fungerar (de andra är bara "papp" eller något liknande)

Visa signatur

Bio & Ljud: Optoma HD67, B&W 805D, Dali Fazon Sat, Dali Lektor Sub, Denon AVR3313
Dator: CPU: i5 2500K@4.5 GHz GPU: 2x6950 2GB Mobo: Asus P8P67 RAM: 16GB HDD: Corsair Force 3 120GB + WD 1TB + WD 2TB Kylning: Thermalright Silver Arrow + 4st Noctua 120mm + 2st Noctua 140mm Skärm: Samsung SA23700d
Övrigt: Synology DS413j + WD Red 12TB, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii

Permalänk
Medlem

Ja, det är billig skit. Fast bättre än Razer iaf.
MX510 är den bästa produkten. 7år+ och håller än. Billig och bra för ett par hundringar. Bytte bara till en annan för den inte såg så fin ut längre, annars fungerar den prima. Scrollhjulet är typ bättre än när den var ny på ngt sätt med. Ersättarna som kom efter den är ju bara ursäkter för att höja priset vilket är bajs. De kanske tillochmed fungerar sämre.

Har ett G15-tangentbord v1. Var bra för de kostade då runt 600kr. Men sen när v2 kom, som är en nedgradering, så har priserna höjts med flera hundralappar. Så tangentborden är skit nu alltså.

Har en G25 ratt. Ganska bra då det inte finns så mycket annat att välja på. Isåfall är det ju Fanatecs grejer.

Logitech-högtalare har jag haft ett par. Billig skit som inte ger speciellt bra ljud i jämförelse med "riktiga" grejer. Dock mycket effekt och bra om man letar efter saker i den lägre prisklassen.

Webbkamerorna är väl okej. Inget jag tänkt på. Fast då brukar billiga saker från ebay också fungera.

Conclusion. Om man letar efter billigare saker så är Logitech bra och håller ganska bra kvalité (för priset alltså). Men deras dyrare grejer är inte speciellt prisvärda då de håller samma kvalité som de billigare.

Permalänk
Medlem

kör en mx revolution sen 2006 tror jag, bästa musen någonsin den börjar dock bete sig lustigt nu med dubbelklick och liknande men 6 års livslängd på en mus är ganska bra endå

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk
Medlem

g9x, kvalitet så det skriker om det, imo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mini_rappen:

Tjenare så här i vinterkylan!
Om du inte orkar läsa kan du hoppa ner till det tredje stycket

Nyligen köpte jag en ny mus (igen) från just Logitech, den är köpt 27/11 så den är riktigt färsk. MEN har märkt att den "buggar" och är väldigt hoppig, märker det speciellt i Battlefield 3 och Skyrim, ibland när jag siktar in och har perfekt för en Headshot så får musen för sig att hoppa iväg och jag står nu och pekar rakt upp i himlen eller ner på mina tår....Knapparna känns också allmänt svabbiga.

Och musen är inte det ända problemet jag har haft med Logitech,
mitt gamla G35 headset gick sönder när jag skulle minska storleken så bröts plastbiten som håller ihop kåpan med huvudbygeln av, köpte då efter några vändor headset ett G930, (De andra gick inte sönder, tröttnade bara på massa sladdar liggandes i knät) och det tappar alltid uppkoppligen och ljudet försvinner i någon sekund för att sedan komma tillbaka med helt fel inställningar.

Det ända som funkat ganska bra med logitech, är mitt G105 tangentbord. Det som är att klaga på är att gummifötterna som ska förhindra att tangentbordet inte glider iväg inte gör sitt jobb. Vänstra funkar men högra är totalt värdelös.

Då till min fråga som jag vill ställa:
Har jag bara haft otur, eller är Logitech produkter helt åt pipan? har en Steel Series Akari Laser som fungerar fel fritt och funkat hela i sedan jag köpte den för något år sedan.
Jag kan sitta hela natten och dra exempel för att bevisa att det inte är jag som är felet men det hade tagit för lång tid
Personligen kommer jag aldrig mer köpa en Logitech produkt.

Mini_rappen

Jag har inte haft problem med mitt G35 förutom sladd jävlen som hela tiden vill sno sig och grejer. Fick "klippa i strumpan för sladden satt fast :/

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

Skulle nog också säga otur som många skriver i tråden. Har haft diverse produkter från logitech genom åren. Det enda problemet jag kan minnas att jag haft var med Dual Optics som inte klarade av 2 olika färger på musmattan, men jävlar vilken mus det var!

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Medlem

Har aldrig haft några problem med Logitech, har bergis ägt 10 olika Logitech produkter.
Däremot har jag haft mycket strul med flera andra tillverkare.

Permalänk
Avstängd

Inte gillat deras tangentbord men mx518 har jag använt minst 4 år utan problem.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Sitter med en Logitech G1 som tjänat i väldigt många år nu, ser fortfarande väldigt fin ut och är absolut den bästa musen jag ägt!

Permalänk
Medlem

Äger en G35 och kan säga att den inte går sönder så lätt, tappat den i golvet minst 10ggr, inga problem med den hittills. Har även hör och så som nämns i tråden har ju logitech otroligt bra kundservice. Kommer ihåg när en polares tangentbors lysdioder gick sönder, då fick han erbjudande om att köpa ett dyrare tangentbord med 75% rabatt.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Skrivet av ParasiteX:

Det var synd du kastat den. För det var annars ett massivt design fel från Logitechs sida. Då jag hört många fler som fått exakt samma problem.

Men som sagt. Kasta aldrig saker som gått sönder. Prova alltid kontakta butiken eller tillverkare först. Mesta av tiden så hjälper dom gärna till.

Jag gick tillbaka till Siba för att byta musen och killen höll med om att sånt är så jävla jobbigt och hjälpte gärna till, istället för att köpa en likadan mus så köpte jag Mionix Naos 5000 som är jävligt go och inte har det problemet. Så skulle nog gjort samma sak med headsetet :/ men men, man ska inte gråta över spilld mjölk. Har ju två andra headset nu.

Visa signatur

**Inget värt att skryta om**

Permalänk

Har en logitech mx518 haft i 3 4 år funkar perfa nu som då aldrig bytt glid eller något du har haft otur har logitech headset bra kvalite men textilen runt sladdarna har lossnat annars bra

Permalänk

har 2st logitech möss, MX revolution rev 1 från 2006 och en nyare G700, har även ett stycke Dinovo Edge och Z-5500 som fungerat super i alla år. kvaliten från MX revolution 2006->dagsfärska G700 är dock tragisk/plastig tyvärr... musen som är sliten har bra mycket bättre byggkvalite,känslan och funktioner tycker jag är en stor avsaknad i dagens produkter
förövrigt har sakerna fungerat och inget bråkande och håller båda tummarna upp då jag är väldigt nöjd med mina logitechprylar

Visa signatur

Gigabyte Z87-X OC ,4770K@4.5,Vengance 16GB,Asus 980Ti Strix ,3x Dell Ultrasharp U2412M [5760x1200]

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte säga att Logitech har skräp, inga av mina Logitech saker har gått sönder. Sitter förresten med en Logitech UltraX Mus som nog börjar bli en 10 år gammal, helt felfri !

Visa signatur

Dator: Chassi: Anidees Crystal Cube Lite CPU: 5900x & Noctua NH-D15 RAM: 32GB DDR4 GPU: Asus RX 7900 XT OC Nätagg: Corsair RM 1000X OS: Windows 11

Permalänk
Medlem

Mycket bra och skön mus tycker jag som har rätt så stor hand. Men stöt tålig?! Ge fan i att tappa den i golv min gick sönder från skrivbordet då den föll. Jag fick byta ut den på garanti.

Visa signatur

Min är störst för jag kör BMW!

Permalänk
Medlem

Vet inte hur många g15 bord v1 v2 jag haft och en 3-4 st g5 musar också helt värdelösa. Men deras mx518 håller verkligen bra kvalite

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk

Har ett billigt logitech T-bord, G500 mus Logitech Formula EX ratt och alla mina logitech produkter funkar utmärkt!

Min mor har en G930 och det funkar perfekt! bra räckvidd, bra batteri, Helt okey ljud.

Hon hade dock lite problem med det till en början då hon pluggade det i en USB 3.0 port (ASmedia 3dje parts krets) vilket strulade en del... men annars så funkar det super numera!

USb 3.0 porten gjorde några mysko grejer som att räckvidden var hel kass^^

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, INTEL INTEGRATED GRAPHICS!

Permalänk
Medlem

Har en Logitech G400 mus, bästa musen jag har haft så här långt, använd i ungefär ett år tror jag men är precis som ny fortfarande!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Alla företag gör några skit grejor, gör man research på produkterna så får man en bild av kvaliten, vissa Logitech produkter är svin bra, toppklass medans vissa är skit, tex G930 headsetet, dom är usla, medans deras Z-5500 och Z-906 5.1 högtalarsystem är grymma

Jag har 8st Logitech produkter tror jag, alla funkar perfekt och är galet bra kvalitet för priset

Du får helt enkelt kolla upp innan du köper nästa gång.

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Äger idag
G500
G35
Z-906

För nåt år sen så hade jag ett par G35 och Z-5500
Först så gick högtalarna sönder , nåt strul med säkringarna - resulterade i att jag fick nya Z-906 från Supporten
Sen så gick hörlurarna sönder , höger öronkåpa lossnade - fick ett nytt av supporten

Så visst kanske produkterna har bra kvalité , men dom håller ett lågt pris och av min erfarenhet har Logitech en grym support

Visa signatur

Intel Core i5 2500k@4.3 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO GEN3 | Antec Kuhler 620 | Corsair Vengeance 8GB | ASUS GTX 560 TI | 1 TB Seagate | Samsung 830 128 GB | Corsair TX650w| Fractal Design Define R3 | Logitech G35 | Logitech G500 | Sidewinder X4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xeno95:

Logitech en grym support

Word, dom har fruktansvärt bra support, du behöver knappt förklara ditt fel så har dom redan skickat en ny åt dig haha

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

På ~10 år så har jag haft 2 möss till mina datorer, båda Logitech och den sistköpta fungerar än och lär hålla några år till (nuvarande är MX1100)
Övriga Logitech prylar jag har är nuvarande trådlösa tangentbord K750 som fungerar lika bra som när det var nytt trots att jag spillt ett glas cola över det och mitt G35 som visserligen bara är ca 4 månader gammalt men fungerar klockrent.

Men som någon sa tidigare i tråden, alla tillverkare har sina måndags exemplar och har man otur så får man ett oavsett om man köper Razer,Cm storm,Steelseries eller Logitech mfl.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog snarare säga tvärtom, jag är har haft allt som allt 6 Logitech produkter, och alla har funkat prima.

Visa signatur

Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev 1.3 | G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming | Intel Core i5 2500K @ 4,2GHz | Gigabyte GeForce GTX 670 2gb OC @ 1100 | Samsung SSD EVO 840-Series 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | Corsair HX 750W 80+ Silver Modulär.

Battlefield 3 profil: Brexour

Permalänk
Medlem

Har aldrig haft problem med logitech,
äger ett
g15 tangentbord
g9 mus
z4 högtalare
g930 headsets
c270 webcam

inga problem med något av detta. Tangentbordet har fungerat perfekt sen dag ett lätt att rengöra etc. Sen att jag inte använder alla funktioner det är ju en annan sak (tycker inte det är galet nödvändigt med en skärm på tangentbordet) men köpte det för att det var skönt och det ångrar jag inte.
Musen har jag nu haft sen den släpptes då köpte jag den för ca 1000kr och skulle den mot allförmodan gå sönder skulle jag köpa en likadan modell ännu en gång. Den må börja bli sliten men rent funktionellt är det inga problem. Den har TOM börjat rosta på metalldetaljen vid scrollhjulet.
Högtalarna inte mycket att säga, hyfsat billiga men de har inte gått sönder än och spelar rätt så bra.
headsetet fick jag billigt under en rea, ca 800kr om jag minns rätt och det var det helt klart värt. Underbart att kunna gå runt i rummet/lägenheten/huset utan att behöva ta av sig lurarna eller sluta prata i skype. Tappar inte lätt mottagning och rätt så bra batteritid.
Camen inte mycket att säga om den. Det funkar inga problem med drivers eller något.

Så jag är mycket nöjd med logitech och drar mig inte för att köpa fler av deras produkter i framtiden

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360