Det kallas marknadsföring. Man är bra dum om man inte utnyttjar det till sin fördel. Vissa drar nytta av sådana fördelar i ett par program, till exempel jag.
Vi ser på grafikkort i dagsläget eftersom detta forum, till 90% handlar om "vad ska jag köpa". Sen kan vi spekulera om framtiden i viss mån. Där finns allt som är intressant. Bakåt kan vi se en del, dock bör man inte hänga upp sig på det för mycket då det är helt irrelevant. Dock skulle jag absolut inte säga att AMD (ATi) någonsin varit ett bra val.
Ja. I förhållande till prestanda tror jag det kommer dra en rimlig mängd energi. Jag vet dock inte eftersom det inte lanserats än. Känns dumt att basera argument på detta då vi inte vet något.
Jag trodde folk på Sweclockers äntligen lyckats se förbi dessa hjärndöda siffror, som inte representerar spelupplevelsen. Man får ofta vad man betalar för.
Det skulle vara fixat INNAN patchen släpptes. Den släpptes för att få ut extra FPS i marknadsföringssyfte, utan tanke på konsumenter. Alternativt för att man missat detta, vilket också är jävligt dumt. Hur man än ser på det ser det otroligt amatörmässigt.
Fakta är fakta. Dock har jag aldrig nekat att jag är fanboy. Detta är inget jag fötts med utan något jag lärt mig med åren.
Spännande.