Permalänk
Medlem

Få tillbaka Hotmail

Hej.
Har använt gmail nu i flera år men idag kom jag på att jag måste komma in på mitt gamla Hotmailkonto som jag inte har loggat in på minst 3år...
Men kommer inte in pga den säger det är fel lösen... Men är helt 100 på att det är rätt då jag har använt samma lösen på alla addreser i 10år mins (vet inte bra men men...) försökte återställa men skulle fylla i något formulär i vilka jag hade senast skicka mail till eller fått mail från, Inte så lätt att veta det precis. Undrar hur jag ska komma åt kontot på annat sett än formuläret. Ringde suporten och de kunde inte hjälpa mig då jag inte kunde uppge vilka jag har mailat senast där.....

Är i lite panik då måste komma åt det...
Tack på förhand.....

Permalänk
Medlem

Om du vill komma åt mail där är det nog kört, Hotmail rensar efter typ ett år av inaktivitet eller nått har jag för mig kanske även tar bort mailen efter ett tag.
Annars fyll i så mycket du kan och hoppas på det bästa?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Om du vill komma åt mail där är det nog kört, Hotmail rensar efter typ ett år av inaktivitet eller nått har jag för mig kanske även tar bort mailen efter ett tag.
Annars fyll i så mycket du kan och hoppas på det bästa?

Attans..... Då är det kört då... För de jag vill komma åt är 5år gamla mejl.....

Permalänk
Avstängd

Har för mig att det är efter tre månader som mailen tas bort helt och hållet. Inte bara innehållet; utan hela kontot. Förlorade min gamla över en sommar, men livet går vidare ^^'

Edit; om du på något sätt kan styrka att det var du som ägde mailen så kanske de har kvar gamla backups. Maila hotmail och hör efter!

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Har för mig att det är efter tre månader som mailen tas bort helt och hållet. Inte bara innehållet; utan hela kontot. Förlorade min gamla över en sommar, men livet går vidare ^^'

Edit; om du på något sätt kan styrka att det var du som ägde mailen så kanske de har kvar gamla backups. Maila hotmail och hör efter!

Fick svar nu. De kontot går tydligen inte att nå längre, de som kan vara är att komma åt enskilda mail och då ska jag beskriva de mesta av mailen jag vill åt. Så kanske kan jag komma åt det...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Paprikan:

Fick svar nu. De kontot går tydligen inte att nå längre, de som kan vara är att komma åt enskilda mail och då ska jag beskriva de mesta av mailen jag vill åt. Så kanske kan jag komma åt det...

Alltid någonting!

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Konstigt, har emails som jag inte har använt på år och dar som finns kvar o.O