Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Call of Duty Modern Warfare 2/3 mus lagg

Jag nu haft problem med min mus (Cyborg rat 3) i några vecktor i spelen mw2 och 3 då spelet fryser till när ja rör musen men flyter på bra när jag håller den stilla, jag har googlat omkring i några veckor och hitta folk som haft liknande problem men ingen utav alla fixar jag lyckats hittat hjälper! Jag har haft musen i mångra år och har tidigare funktar fel fritt i mw2 men började som sagt "lagga" några veckor sedan. Trodde att de var något mw2 specefikt men efter köpet på mw3 idag så insåg jag att de gäller här också, jag har redan provat att nedgradera grafik drivrutiner, installera deras drivrutiner, installera Windows drivruitern mfl utan något lösning.

Försökte få med DxDiag här men blev lite väl långt, så kort o gått om mitt system:
Gigabyte GA-990FX-UD3
AMD 8350 - 8 core cpu @ 4.0 GHz
XFX Radeaon HD 6870
Windows 8 - 64 bit

Detta är effekten: http://www.youtube.com/watch?v=k5cCThopxeA&feature=youtu.be

Jag vet att det är musen efterssom att de funkar felfritt med en annan mus jag prövat med.

Okej, jag lpöste problemet men kan ej förstå vad som var fel, måste ha varit drivrutinera. Jag var tvungen att nedgradera till Windows 7 för att få de o funka, men flyter på utan problem nu iaf!