Permalänk
Medlem

högkvalitativa DD Heatercore

Nu kanske ni undrar varför jag skrev en sådan topic.
Jag ville bara göra er uppmärksammade på att www.overclockers.se säljer högkvalitativa DD Heatercore.

gammalt eller ej, jag tycker det är bra att dom äntligen fattar att det finns bättre grejer än BI

Permalänk
Medlem

Gammel.
Dock är det ju mer omständigt att montera en fläckt på den å så plus att den tar mer plats men har man plats så är det ju förstavalet.

Permalänk

Man e ju blåst på riktigt om man köper en spn för 600kr när man kan få en exakt likadan på skroten för ca 200kr

Visa signatur

Epox 8RDA+ Athlon xp 1700+ @ 2500mhz (JIUHB 0203), 256ddr PC3200, Gainward GeForce 4 Ti4200 128mb @ 320, 650, SB Live!, Pinnacle PCTV Pro, 120GB Barracuda V, Hemmabyggt Vattenkylning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snobben
Man e ju blåst på riktigt om man köper en spn för 600kr när man kan få en exakt likadan på skroten för ca 200kr

Blåst?
Varför skulle man vara det?
Inte alltid närmaste skrot ligger i närheten eller att dom har nåt i bra kvalite nog.
Rätt gött med något rent som inte ärgat nåt och börjar läcka effter ett tag.

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag skulle vilja kalla den ren. Den jag kikade på hade då ärgat och såg dessutom inte helt "omobbad" ut.

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem

D-tek's heatercore's ser mycket fräschare ut..

Fast det är bra att dom tagit in ett alternativ till BIX är det ju..

Skrotarna kanske inte alltid har någon bra i den storlek man vill ha. Fast skroten ju billigare ifall man vill rengöra den och löda dit anslutningar är ju inte alla som vill. Fast jag tar hellre skroten..