Permalänk

Farmarpolare

Hej!

Söker lite polare att farma med och köra keyruns.

Kör någon/några timmar per dag, har väl inget endgame gear men klarar mig hyfsat på mp8.

Slutb0ssen#2557

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte B550 Aorus Elite V2 | Processor: AMD Ryzen 5 5600 |
RAM: 32 GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | Grafikkort: Radeon™ RX 6700 XT MECH 2X 12G OC | Chassi: Montech X3 Mesh | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Hdd: 1TB WD Blue SN550 NVMe| Speldisk: Kingston NV2 2TB| Monitor: Gigabyte G32QC 32"|

Permalänk
Medlem

Jag kan gärna hänga på, kör också ett par timmar om dagen. Försöker köra keyruns
men är tråkigt att köra själv eller med folk som börjar med att döda warden för att
det är kul.... ?
Adda mig gärna, Bon3r#2741

Permalänk
Medlem

Hej! hakar gärna på då jag är online.. gulo74#2543, har fått ihop till en färdig infernal machine hittills också.

Permalänk
Medlem

Har tyvärr redan förbrukat 2 infernal machines och fått råsmisk varje gång av uberbossarna.....:)

Permalänk

Kul! Jag har lagt till er så kan vi ju köra framöver! Jag brukar köra übers på MP7, högre blir oftast problem för mig.

Visa signatur

RAM: 32 GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | Grafikkort: Radeon™ RX 6700 XT MECH 2X 12G OC | Chassi: Montech X3 Mesh | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Hdd: 1TB WD Blue SN550 NVMe| Speldisk: Kingston NV2 2TB| Monitor: Gigabyte G32QC 32"|

Permalänk
Medlem

Hmmm, jag har problem med MP5...... Jag har nog gjort något fel med min gubbe

Permalänk
Skrivet av bonehead:

Hmmm, jag har problem med MP5...... Jag har nog gjort något fel med min gubbe

Du hade ju rätt bra DPS. Det har jag problem med, kör mest WW-babbe, skulle vara skönt att hitta en fet Echoing fury med hög cd och lifesteal.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tänkte bara meddela att jag finns tillgänglig hela kvällen idag efter ca 8:15 för farmning keyruns etc (=

Permalänk
Skrivet av Gulo74:

Tänkte bara meddela att jag finns tillgänglig hela kvällen idag efter ca 8:15 för farmning keyruns etc (=

Härligt! Kommer vara på resande fot ett tag nu, men kommer kika in sporadiskt för att smiska demoner och så! Du råkar inte ha lite gear liggandes som passar en WD? Har precis levlat upp upp 60.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulo74:

Gött, jag kan nog tänka mig hänga på då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Midvintersorg:

Härligt! Kommer vara på resande fot ett tag nu, men kommer kika in sporadiskt för att smiska demoner och så! Du råkar inte ha lite gear liggandes som passar en WD? Har precis levlat upp upp 60.

Tyvärr... tog salvage på alla legendarys jag hade liggandes IGÅR /= .. har inte haft så tur med rollsen heller på sistone /= hittade Natalyas Embrace igår bla... naturligtvis rollade jag 90 dex på den och det är ju naturligtvis det lägsta som den går att få med (=

men jag kan hålla utkik efter WD drops ... (=

Permalänk
Skrivet av Gulo74:

Tyvärr... tog salvage på alla legendarys jag hade liggandes IGÅR /= .. har inte haft så tur med rollsen heller på sistone /= hittade Natalyas Embrace igår bla... naturligtvis rollade jag 90 dex på den och det är ju naturligtvis det lägsta som den går att få med (=

men jag kan hålla utkik efter WD drops ... (=

Mmm måste rensa min stash också, har massa skräp liggandes med legendariska vapen som INTE är så legendariska. Blir gött med loot 2.0 när det blir bättre stats på prylarna.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag hakar gärna på! noodlesoup#2991 - just nu är DPS'en lite låg, men får försöka lägga lite tid på att hitta grejjor med högre dps på AH..

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Hej!

Söker lite polare att farma med och köra keyruns.

Kör någon/några timmar per dag, har väl inget endgame gear men klarar mig hyfsat på mp8.

Slutb0ssen#2557

jag har ingen att spela med och skulel gärna vilja spela lite igen efter en tids uppehåll. PM:a tagen!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

jag har ingen att spela med och skulel gärna vilja spela lite igen efter en tids uppehåll. PM:a tagen!

PM skickat

Permalänk
Medlem

vi är ett gäng som spelar några timmar i veckan. hc i ca mp5, sc i mp6-10 beroende på vad vi är ute efter
Hagge#2960

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 9600X | Kylning: Thermalright Peerless Assassin | GPU: Acer Nitro Radeon RX 9070 OC | RAM: Kingston 32GB DDR5 | Moderkort: ASRock
ASRock B850 Pro-A WiFi | PSU: ASUS TUF Gaming 850W Gold | SSD: Kingston Fury Renegade M.2 | Chassi: Phanteks XT Pro Ultra
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Jag har levlat upp min monk i helgen, gick bra mycket fortare när man slängde på en hellfirering :). Började på lvl 12 i fredags och har paragon 2 nu, det tycker jag är bra för att vara mig. Måste säga att Monken är roligare att spela än min barbar, har visserligen bara spelat Diablo sen i september så det kanske ändrar sig ;).

Permalänk
Medlem

Letar folk för uber/keyruns. Para 12 barbar

DrDaveo#2442

Permalänk

Adda gärna! kör mp8 och grindar/keys essences

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Kan adda mig

Jag kör just nu mest mp10: Men är inte så jätte noga.

MickeSwe#1617

Jag har en massa machines och kan köra ubers om så vills. Adda mig om ni vill, dock så ibland kan jag vara lite tråkig eftersom jag bor på hotel 3 dagar i veckan och inte alltid internet är super bra så blir svårt o lira coop men det funkar för det mesta. Och när jag är hemma så är jag familje far Men adda mig gärna om ni orkar me mig

Permalänk
Avstängd

Jag kan tipsa om en tråd i det officiella Diablo 3-forumet där svenska spelare söker spelkompisar:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4209932144#1

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Dawidowski:

Adda gärna! kör mp8 och grindar/keys essences

Hej! Lägg till mig så lirar vi någon kväll.

slutb0ssen#2557

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av mindlles:

Kan adda mig

Jag kör just nu mest mp10: Men är inte så jätte noga.

MickeSwe#1617

Jag har en massa machines och kan köra ubers om så vills. Adda mig om ni vill, dock så ibland kan jag vara lite tråkig eftersom jag bor på hotel 3 dagar i veckan och inte alltid internet är super bra så blir svårt o lira coop men det funkar för det mesta. Och när jag är hemma så är jag familje far Men adda mig gärna om ni orkar me mig

Tja! Jag lyckades inte lägga till din battletag, men lägg till mig så kör vi någon kväll.

slutb0ssen#2557

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det gör ja

Permalänk
Medlem

Slappfarmar lite paragon med min Monk nu för tiden, 220k+ dps obuffad så MP10 är inga problem. Adda om ni vill chilla, Bnet i sign.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Skrivet av MiLeS:

Slappfarmar lite paragon med min Monk nu för tiden, 220k+ dps obuffad så MP10 är inga problem. Adda om ni vill chilla, Bnet i sign.

Lägg gärna till mig, kör en Barbarian med ca 180k dps och slaktar på bra i mp8.

Slutb0ssen#2557

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Adda mig för MP10 runs, både übers och xp runs är jag intresserad av: Fox#2508
Kör Skorn Barbarian 250k ub

Permalänk
Skrivet av Stealthbomb:

Adda mig för MP10 runs, både übers och xp runs är jag intresserad av: Fox#2508
Kör Skorn Barbarian 250k ub

Jag vet inte om jag klarar att lira på mp10, men kanske kan lira ändå? Du råkar inte ha lite babbegear liggandes som du inte behöver?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det fina med Diablo 3 är att man kan sälja gear som blir över...
Ett tips är att köpa guld på RMAH och sen köpa items som är "90%" bra, det är ruskigt billigt till framförallt Barbarians då AH är överflödat av items ingen köper. Köpte själv gear för sisådär 50kr totalt och gick från MP2 till MP10 Skorn kan jag rekommendera varmt, inte lika dyrt som två 1H och större siffror = mer kul.

Jag vet inte om jag klarar att lira på mp10, men kanske kan lira ändå? Du råkar inte ha lite babbegear liggandes som du inte behöver?

Permalänk
Skrivet av Stealthbomb:

Det fina med Diablo 3 är att man kan sälja gear som blir över...
Ett tips är att köpa guld på RMAH och sen köpa items som är "90%" bra, det är ruskigt billigt till framförallt Barbarians då AH är överflödat av items ingen köper. Köpte själv gear för sisådär 50kr totalt och gick från MP2 till MP10 Skorn kan jag rekommendera varmt, inte lika dyrt som två 1H och större siffror = mer kul.

Får tyvärr nästan inget sålt dessvärre, men visste inte att man kunde köpa guld inne på RMAH så nu blir det shoppa loss, skulle vara fint med en Skorn med hög dps och LS. Blir bra survival då, en ny Mempo med CC skulle suttit fint också, och ett Witching Hour med AR skulle ju öka min dps rätt bra.

Visa signatur