Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Webhallen
Skrivet av mangorajaa:

@Webhallen
Kommer det vara några öppningserbjudanden imorgon när ni öppnar butiken i Liljeholmen?

Ja, fast vi "smygöppnar" först imorgon den 15e. Tillpåskhelgen (24-28) kommer vi att ha lite öppningserbjudanden för just Liljeholmen och en större mängd erbjudanden som också gäller i alla våra butiker.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Beställde lite varor tidigare att hämta ut i butik, nu när jag kollar 4 timmar senare så har det fortfarande inte hänt något ? dock om jag går in på beställningar är senaste ordern borta ? står bara

Mottagna (1)

nåt som e fel ?

Permalänk
Skrivet av HazZarD:

Beställde lite varor tidigare att hämta ut i butik, nu när jag kollar 4 timmar senare så har det fortfarande inte hänt något ? dock om jag går in på beställningar är senaste ordern borta ? står bara

Mottagna (1)

nåt som e fel ?

Har du tittat så den inte flyttat sig till någon av de andra flikarna under beställningar. Den kanske behandlas just nu eller är klar redan?

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem

@Webhallen

Tänkte bara säga att denna länk inte lirar som den ska.

När man går via flikarna, så fungerar inte länken.

Datorer och Tillbehör>Bildskärmar>3D/Gaming> Sidan kunde inte visas.

Eller så är det någon cookie som spökar hos mig

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

@Webhallen

Får du http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/bildskar... att funka då? den jag hamnar på när jag går in vanliga vägen, men kommer inte heller in på din länk, skillnaden är bindestreck vs understreck i slutet

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / EVGA RTX 3070 8GB FTW3 ULTRA / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q + PG258Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

Får du http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/bildskar... att funka då? den jag hamnar på när jag går in vanliga vägen, men kommer inte heller in på din länk, skillnaden är bindestreck vs understreck i slutet

Ja, din länk fungerar.

När man hovrar över "3D/Gaming" så är det ett bindestreck.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Ja, din länk fungerar.

När man hovrar över "3D/Gaming" så är det ett bindestreck.

Understreck där med för mig

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / EVGA RTX 3070 8GB FTW3 ULTRA / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q + PG258Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

Understreck där med för mig

Du menar bindestreck?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Du menar bindestreck?

nej, allt funkar för mig och det är understreck överallt

Visa signatur

Permalänk
Webhallen
Skrivet av EyeNEye:

@Webhallen

Skumt, din broswer bör tolka länken som http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/bildskar...
dvs en uncerscore.
Ber vår IT att kolla på det

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Skumt, din broswer bör tolka länken som http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/bildskar...
dvs en uncerscore.
Ber vår IT att kolla på det

Det är olika URL i rubrikens meny som fälls ut och om man klickar i menyn till vänster. Såg det förut men tror inte jag rapporterade det. Lätt att missa då det som sagt bara är - mot _

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[ CPU: Ryzen 9 3900X || MB: ASUS X470-F || Mem: Corsair 2x16GB 3600c14 || GPU: MSI RTX 2080 Gaming X Trio || PSU: Fractal Newton R3 600W || HD: Samsung 970 EVO 1TB + SATA SSDs || Chassi: Fractal Define R6 ]

Permalänk
Webhallen
Skrivet av rbt:

Det är olika URL i rubrikens meny som fälls ut och om man klickar i menyn till vänster. Såg det förut men tror inte jag rapporterade det. Lätt att missa då det som sagt bara är - mot _

Skickades från m.sweclockers.com

Väldigt märkligt. Jag får underscore oavsett vilken jag kollar på.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Väldigt märkligt. Jag får underscore oavsett vilken jag kollar på.

Det kan vara så att mitt dåliga minne spelar in, att det var så att jag rapporterade det. Det finns kvar i cache, nu är problemet löst.

Visa signatur

[ CPU: Ryzen 9 3900X || MB: ASUS X470-F || Mem: Corsair 2x16GB 3600c14 || GPU: MSI RTX 2080 Gaming X Trio || PSU: Fractal Newton R3 600W || HD: Samsung 970 EVO 1TB + SATA SSDs || Chassi: Fractal Define R6 ]

Permalänk
Medlem

@Webhallen
Vet inte riktigt om detta hör hemma här men någon hos er verkar ha varit för ivrig med "copy/paste"
Eller så har ni bara kommit på hur man lägger över garantin hos en konkurrent....
Se nedan bild och kolla längst ner. Där står "Garanti 5 år, 3 års garanti via Inet, resterande tid direkt med EVGA". "Inet" är väl Inet.se och på Inet.se står det exakt samma sak.

http://i.imgur.com/BVeJtJq.png

Visa signatur

Moderkort: X370 - CPU: 5600G - RAM: 32GB - M.2: 1.25TB - SSD: 500GB - GPU: RTX3060Ti - Chassi: Eclipse P400 - Skärm: AOC Q2770PQU + Mi Curved Gaming Monitor 34”

Permalänk
Webhallen
Skrivet av riger:

@Webhallen
Vet inte riktigt om detta hör hemma här men någon hos er verkar ha varit för ivrig med "copy/paste"
Eller så har ni bara kommit på hur man lägger över garantin hos en konkurrent....
Se nedan bild och kolla längst ner. Där står "Garanti 5 år, 3 års garanti via Inet, resterande tid direkt med EVGA". "Inet" är väl Inet.se och på Inet.se står det exakt samma sak.

Ska be vår lata copy-cay att fixa till det

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av riger:

@Webhallen

Hahaha, sjukt bra jobbat att lyckas lägga över garanti på en konkurrent

Skrivet av Webhallen:

Ska be vår lata copy-cay att fixa till det

Haha.

Peta till lite på recensionsavdelningen med så de godkänner recensioner snart?
De verkar ligga lite efter i arbetet

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Webhallen
Skrivet av PowerNet:

Peta till lite på recensionsavdelningen med så de godkänner recensioner snart?
De verkar ligga lite efter i arbetet

Fick precis reda på att vissa achievements (sådana som INTE är direkt relaterade till ett köp) bara uppdateras vid aktivitet på kontot.
Kan vara att man beställer något eller bara går in på sin profil och klickar "spara" etc vad som helst egentligen.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Webhallen:

Fick precis reda på att vissa achievements (sådana som INTE är direkt relaterade till ett köp) bara uppdateras vid aktivitet på kontot.
Kan vara att man beställer något eller bara går in på sin profil och klickar "spara" etc vad som helst egentligen.

Hjälper ju dock inte när de inte godkänner recensionerna

Får väl vänta och se, det kanske hoppar till framöver och trillar in som det ska.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Avstängd

Jo jag tänkte åka till Webhallen på Fredag och köpa ram minne.
Det finns dock bara 1st i lager så jag tänkte om det går att "lägga undan" etc tills jag kommer på fredagen?

(jag vet att jag gjorde det för länge sedan men då var det jätte krångligt jag ringde och fick hålla på i säkert 40min)

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Skrivet av robalm:

Det finns dock bara 1st i lager så jag tänkte om det går att "lägga undan" etc tills jag kommer på fredagen?

(jag vet att jag gjorde det för länge sedan men då var det jätte krångligt jag ringde och fick hålla på i säkert 40min)

Beställ för uthämtning i butik på hemsidan så finns de kvar i 4 dagar?
http://www.webhallen.com/se-sv/info/bestallning/kopinfo

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Webhallen
Skrivet av robalm:

Allt du behöver göra är att beställa på hemsidan, du behöver inte ringa eller något sådant.
bara att lägga ordern på hemsidan och välja vilken butik du vill ha produkten i.

Visa signatur

Permalänk

Har n några planer på att köra en kampanj med Mionix produkter? Behöver uppgradera från min MX518!

Permalänk
Medlem

Hej @Webhallen,
När får ni in DJI Phantom 4 RTF och kan jag förhandsboka en sådan?
Mvh
Salleee

Permalänk
Medlem

Hej!

Stämmer det verkligen att ni får nya 9,7tums iPads i lager först 2016-05-31??
Artikelnr: 241939

De verkar vara inkommande till en annan aktör den 11e april.

Visa signatur

ASUS ROG Zephyrus G16 - Core Ultra 9 285H | 32GB | 1TB + 4TB WD SN7100 | RTX 5070 Ti | OLED
Kringutrustning: Logitech MX Keys | Logitech G Pro X Superlight 2

TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset

Permalänk
Webhallen
Skrivet av mistahh:

Hej!

Stämmer det verkligen att ni får nya 9,7tums iPads i lager först 2016-05-31??
Artikelnr: 241939

De verkar vara inkommande till en annan aktör den 11e april.

Vi kommer att uppdatera datumen under dagen.

Visa signatur

Permalänk

Har ni en katt som heter Schrödinger? Gärna både gullig och morbid.

Permalänk
Medlem

Mer krut på utbildning!

Jag upplever er support som minst sagt pinsamm och förstår verkligen inte hur de kan svara som de gör.
Skulle föreslå att de får gå nån kurs i konflikthantering eller liknande.

De ger verkligen bra bild utåt av Webhallen...

Permalänk
Medlem

Kan ni sluta skicka 24" datorskärmar på pall? Både jag och posten var mäkta förvirrade över att ett litet skitpaket ligger bredvid soffor, bänkar m.m.

Visa signatur

9950X3D - 3090 - 2x48GB 6000@30

Permalänk
Webhallen
Skrivet av celoz:

Kan ni sluta skicka 24" datorskärmar på pall? Både jag och posten var mäkta förvirrade över att ett litet skitpaket ligger bredvid soffor, bänkar m.m.

Ojdå, ibland taggar vårt system produkter falaktigt med "måste skickas på pall". Normalt sett ser lagret detta och ändrar det så fort någon köper produkten för första gången och sedan är problemet ur världen men här verkar någon ha missat det.
Vilken modell rörde det sig om?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Ojdå, ibland taggar vårt system produkter falaktigt med "måste skickas på pall". Normalt sett ser lagret detta och ändrar det så fort någon köper produkten för första gången och sedan är problemet ur världen men här verkar någon ha missat det.
Vilken modell rörde det sig om?

http://www.webhallen.com/240807

Visa signatur

9950X3D - 3090 - 2x48GB 6000@30