Permalänk
Medlem

TurboArcade

För flera år sen satte jag ihop en arkad-inspirerad möbel att husera min speldator i, men det var rätt nyligen jag kom på att jag inte presenterat det färdiga resultatet, så här kommer ett litet galleri med en översikt.

Tyvärr får ni hålla till godo med mobilbilder då jag inte längre har någon systemkamera.

Byggloggen finns här: http://www.sweclockers.com/galleri/3367-arkadmobel-i-ny-tappn...

-R

TurboArcade

Permalänk

Inga kommentarer på detta? Jag tyckte i alla fall att det var skit snyggt, bra jobbat! Inspirerat mig att göra nått liknande när jag har tid och råd 5/5

Visa signatur

Citera för svar!
| Mobo: Gigabyte GA-P67A-D3-B3 | CPU: i5-2500k @ 4,2 GHz | GPU: Asus Matrix HD-7970 @ 3GB Vram | RAM: 16GB 4x4 @ 1600MHz | PSU: Fractal Design 650W | Chassi: Fractal Design Define R4 Black Window | SSD: Corsair 120GB | Hybrid: Seagate laptop 2.5" SSHD 1TB SATA/600 | HDD: Samsung 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av coolbreezad:

Inga kommentarer på detta? Jag tyckte i alla fall att det var skit snyggt, bra jobbat! Inspirerat mig att göra nått liknande när jag har tid och råd 5/5

Tack för berömmet! I mitt fall gick det åt mycket mer tid än pengar, för att inte säga massor...

Permalänk
Medlem

Snyggt men lite besviken, vart är arkad knapparna (Sanwa) och joysticken?!

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem
Skrivet av GenKaan:

Snyggt men lite besviken, vart är arkad knapparna (Sanwa) och joysticken?!

Jag kan förstå det, tanken var ju att få med dem från början. Men jag insåg att den övre hyllan där de skulle sitta blev för smal med ratten monterad. I slutändan skaffade jag en gamepad istället och det är ju inte ens hälften så bra...

Inte omöjligt att jag bygger en mini-mame för att kompensera.