Permalänk

Behöver hjälp ang moderkort

Hej

Jag körde GTX 560 på H61MU-E35 (B3) - länken (http://www.komplett.se/msi-h61mu-e35-b3-socket-1155/627020#!t...) och antingen har grafikkortet eller moderkortet gått itu (förmodligen båda). Historien skrev jag om tidigare och nu har jag bara bestämt mig för att köpa nytt moderkort, då jag kan köpa ett billigt gtx 570 från en vän. Jag verkar inte hitta detta moderkort någonstans på internet till att köpa och kan någon rekommendera ett likadant till billigaste pris? Jag är väldigt usel på datorer och speciellt när allt ska passa. Behöver ni mer info om data specs så skriv...

Gärna det billigaste alternativet!

Permalänk
Medlem

Att köpa billigaste allternativet brukar resultera i att man ber om problem... bättre att lägga sig lite högre och bli nöjd.

Här har du dock några stycken i samma storlek med ett bättre chipset..

Vill du har fler allternativ finns det här..

Permalänk
Skrivet av DaBone:

Att köpa billigaste allternativet brukar resultera i att man ber om problem... bättre att lägga sig lite högre och bli nöjd.

Här har du dock några stycken i samma storlek med ett bättre chipset..

Vill du har fler allternativ finns det här..

Jo fast jag har haft väldigt dålig ekonomi de senaste månaderna och måste även lägga ut för nytt boende innan 1e jan. Efter det ska jag kunna spara bra och även kunna köpa ny dator så småningom. Tack för flera alternativ uppskattas!

Permalänk
Medlem