Spel värda att spela.

Permalänk
Medlem

Half-Life serien, för att bättre fps hittar du inte.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeanutPowerz:

Jag diggar också Resident Evil men har aldrig ägt ett ps2 så har inte kunnat testa Code Veronica

Resident Evil: Code Veronica X - kanske är något för dig om du vill testa. Finns till PS3 och 360 och är en
HD remake av den uppdaterade versionen av RE:CV

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ctrl:

Resident Evil: Code Veronica X - kanske är något för dig om du vill testa. Finns till PS3 och 360 och är en
HD remake av den uppdaterade versionen av RE:CV

Finns det till x360? Detta visste jag inte, måste undersökas!

Har velat spela om det länge (Har kvar originalskivan till ps2) men är lite orolig för hälsan på min chippade 8 år gamla PS2:a Vill gärna inte att den ska dö efter så här lång tid, så jag undviker att spela på den.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

Som tidigare listat men nämner dom iaf;
-Bioshock spelen men även dom äldre Systemshock är förbannat bra spel. Mina personliga favoriter, Har Jacks kedja på handleden som hyllning till Irrational Games som gjort dessa bra spel

-Half Life spelen är mycket värda att spela igenom. Det är ju trots allt klassat som världens bästa spel.

-Borderlands 2 är väldigt underhållande spel med mycket satir och charm.

-Mass Effect serien är fantastiska spel också med helt otrolig story och mycket val som ändrar historien efter dom.

Testa lite Multiplayer spel också som Dota 2 och CS:GO och kanske DayZ

Mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Avstängd

Gta v
Mario galaxy 2

Bättre spelt post 2008 hittar du inte. (Enligt metacritic)
Kan inte annat än att hålla med.

Visa signatur

Corsair 850 | Asus p6t D | Lian LI PC b25 (blue ring) | I7 920@ 3.8GHZ | NH-D14 | ASUS GTX690| Logitech K800 |Kingston pro 2x4 GB - 1600Mhz | Samsung 840 pro 120GB | 500mb