Gratis faktureringsprogram

Permalänk
Medlem

Gratis faktureringsprogram

Hej!

Söker ett gratis faktureringsprogram, vill helst att det ska automatiskt uppdatera fakturanummer etc.
Någon som vet något bra som skulle fungera bra?

Skall även kunna fungera på Mac då det är det jag använder.

Tack på förhand,
f1gal1.

Permalänk
Skrivet av f1gal1:

Hej!

Söker ett gratis faktureringsprogram, vill helst att det ska automatiskt uppdatera fakturanummer etc.
Någon som vet något bra som skulle fungera bra?

Skall även kunna fungera på Mac då det är det jag använder.

Tack på förhand,
f1gal1.

Jag använder Fakturan.nu och det fungerar verkligen jätte bra, Har kört med det i drygt 1 år nu. Lätt och smidigt att jobba i och många smarta funktioner. Det är helt web baserat så du behöver inte installera något program, Bara logga in på websidan på vilken dator som hellst så har du allt där.

Supporten är även väldigt bra, Har man några problem så är det bara att maila, Jag har alltid fått svar inom 20 minuter.

Det är gratis med en del begränsningar och sedan kan man betala om man vill låsa upp alla funktioner i programmet, Det är dock billigt, Jag betalar 1200:- om året för "guld" versionen

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

Jag använder Fakturan.nu och det fungerar verkligen jätte bra, Har kört med det i drygt 1 år nu. Lätt och smidigt att jobba i och många smarta funktioner. Det är helt web baserat så du behöver inte installera något program, Bara logga in på websidan på vilken dator som hellst så har du allt där.

Supporten är även väldigt bra, Har man några problem så är det bara att maila, Jag har alltid fått svar inom 20 minuter.

Det är gratis med en del begränsningar och sedan kan man betala om man vill låsa upp alla funktioner i programmet, Det är dock billigt, Jag betalar 1200:- om året för "guld" versionen

Tack! Jag ska kolla på detta.

Permalänk
Medlem

Jag har en egen firma och jag använder http://www.invoice4all.se/
Min polare använder också den här tjänsten och vi är mycket nöjda! Första gången du använder det får du också en "tutorial" av en kvinnlig telefonist

Supporten är också spot on!! Dem svarar alltid och följer alltid upp ifall man haft frågor eller problem.
Dom sköter all pappersfakturering om så önskas med påminnelser osv. Sen har dom också ett eget inkassoföretag som hjälper till kostnadsfritt om kunder inte betalar.

Mycket professionellt företag!

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks