Permalänk

hur mainstream är bf4?

Hej tänker på att köpa BF4 till min dator men undrar liksom hur länge det kommer vara "modernt" menar tex om jag köper det sen kanske ett halv år senare är det ute... alla servrar är nästintill tomma? är det värt att spendera dessa pengar då?

Permalänk
Skrivet av steelseriesFTW:

Hej tänker på att köpa BF4 till min dator men undrar liksom hur länge det kommer vara "modernt" menar tex om jag köper det sen kanske ett halv år senare är det ute... alla servrar är nästintill tomma? är det värt att spendera dessa pengar då?

Vänta tills rea elr när nån lägger ut en bf4 kod, men det är värt pengarna om du har nån att spela med ^^

Visa signatur

Corsair CX600M | ASRock Z77 Pro4 | Corsair DDR3 PC1600 8GB CL10 | Kingston SSD 60GB (OS) | ADATA Premier Pro SP900 256GB (Games) | WD 500 GB | Intel i7-3770K (inte overclock än)| Cooler Master Hyper 212 EVO | Sapphire R9 290 med Arctic Cooling Accelero Xtreme IV | 5st Cooler Master SickleFlow LED Blå, kör låg RPM | 2st Arctic Cooling F12 PWM | Aerocool Strike-X ONE ( billigt skit men bra med platser för luftflödet ^^

Permalänk
Medlem

Det är värt att köpa bf4. tror det kommer leva lika länge som bf3.

Permalänk
Medlem

Kommer absolut leva längre än ett halvår.
Håller med om att BF4 blir roligare om du har ett par-tre pers att spela det med, så man kan squadda up! Dubbelt upp minst!

Permalänk
Medlem

BF har alltid lång livstid!

Visa signatur

i9 13900HX | 64GB DDR5 | RTX4080

Permalänk
Skrivet av Axel95:

Det är värt att köpa bf4. tror det kommer leva lika länge som bf3.

okej då vet jag tack!

Permalänk
Skrivet av JoeliusCeasar:

Kommer absolut leva längre än ett halvår.
Håller med om att BF4 blir roligare om du har ett par-tre pers att spela det med, så man kan squadda up! Dubbelt upp minst!

jaja tack så mycket men vet du om det finns några bra servrar (helst svenska) att spela på eller så kanske jag kan kolla runt här lite på forumet efter några

Permalänk
Medlem
Skrivet av steelseriesFTW:

jaja tack så mycket men vet du om det finns några bra servrar (helst svenska) att spela på eller så kanske jag kan kolla runt här lite på forumet efter några

Här.

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk

Om du är intresserad så har jag slutat spela BF4 och har premium o hela skiten om du vill köpa mitt account? Det finns även BF3 och Bf3 premium på det, om du är intresserad svara via meddelanden då det inte är lagenligt att bedriva handel i Tråd-delen.

//Roflcopter