Permalänk
Medlem

Fractal Design Define mini

Hej
Får de här komponenterna plats i det här chassiet?
Tack i förhand.
https://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=edit&ShoppingLis...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

funkar inte länken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av angbwa:

funkar inte länken?

Nej, länken fungerar inte. Därav att du inte får något svar.

Tagit bort citat av bump
Permalänk
Permalänk

Nope.

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem

Vafan skumt men jag har löst det nu ändå.
Förlåt för allt strul med länken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av angbwa:

Vafan skumt men jag har löst det nu ändå.
Förlåt för allt strul med länken.

Du kan inte ta länken från adressfältet, bara du kan se din egen session. Det ska finnas en speciell funktion på sidan för att skapa en länk som alla kan se.

Visa signatur

Nummer ett: CPU: Ryzen 3800X. GPU: Asus Strix RTX 2080 ti MB: Asus ROG Strix X570 Gaming.RAM: 16GB G.Skill Flare X DDR4 3200Mhz CL14. Kylare: NZXT Kraken X62. PSU: Seasonic Prime Ultra 850W Titanium. Chassi: Phanteks Enthoo Evolv XSkärm: Asus PB287Q (4K),

Bärbara: Acer Aspire V Nitro VN7-591. CPU i7 4710HQ. RAM: 8GB 1600Mhz DDR3. GPU GTX 860M.

Permalänk
Hedersmedlem

*Bumpinlägg raderad*

Som du redan vet är det inte tillåtet att bumpa. Denna gången har jag varit snäll och plockat bort det men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns.

Citat:

§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

screamin-daemon/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...