Spela med bara 2 skärmar istället för 3, möjligt?

Permalänk
Medlem

Spela med bara 2 skärmar istället för 3, möjligt?

Hej!

Jag har 2 skärmar med samma resolution 1080p och lika stora. Kan man göra så att man får liksom Nvidia surround fast bara med 2 skärmar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crewsom:

Hej!

Jag har 2 skärmar med samma resolution 1080p och lika stora. Kan man göra så att man får liksom Nvidia surround fast bara med 2 skärmar?

Blir väl jobbigt att ha skarvarna mitt i synfältet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

”Wherever God erects a house of prayer, The Devil always builds a chapel there; And ’twill be found, upon examination, The later has the largest congregation.”

Permalänk
Skrivet av ReverenD:

Blir väl jobbigt att ha skarvarna mitt i synfältet?

Skickades från m.sweclockers.com

Haha prövade om det gick att kolla på film när jag var mindre med 2 skärmar haha.

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReverenD:

Blir väl jobbigt att ha skarvarna mitt i synfältet?

Skickades från m.sweclockers.com

Kör inte så mycket Battlefield och sånt ändå Men vet du om det går?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crewsom:

Kör inte så mycket Battlefield och sånt ändå Men vet du om det går?

Klart d ska gå.
Annars kan du ta en rulle eltejp (svart) och tejpa en remsa mitt i din nuvarande spelskärm, från topp till botten för att simulera spel med två skärmar..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

”Wherever God erects a house of prayer, The Devil always builds a chapel there; And ’twill be found, upon examination, The later has the largest congregation.”

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReverenD:

Klart d ska gå.
Annars kan du ta en rulle eltejp (svart) och tejpa en remsa mitt i din nuvarande spelskärm, från topp till botten för att simulera spel med två skärmar..

Skickades från m.sweclockers.com

Smart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crewsom:

I know
Brukar göra så själv, fast med två tejpremsor - 3skärmar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

”Wherever God erects a house of prayer, The Devil always builds a chapel there; And ’twill be found, upon examination, The later has the largest congregation.”