OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

I augusti kommer det vara mycket lättare att få en 1+1: https://forums.oneplus.net/threads/production-update-jun-aug....

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av daniel12345:

Jag har fått invite genom annan kanal så du får gärna stryka mitt namn ur listan. När jag får mina invites kommer jag att ge åtminstone en till den högst upp på listan som ännu inte fått någon!

Återkommer!

Bra!

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av daniel12345:

Jag har fått invite genom annan kanal så du får gärna stryka mitt namn ur listan. När jag får mina invites kommer jag att ge åtminstone en till den högst upp på listan som ännu inte fått någon!

Återkommer!

Vem är högst upp nu då? Med tanke på att en användare skickade slumpmässigt ut invites. Skjuta-från-höften utdelning

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

Jag är väldigt intresserad av 64gb varianten! Har pengarna och är i behov av ny telefon

Visa signatur

Chassi Fractal Design Define R3 CPU i7 3770k @4,1ghz Moderkort Asus P8Z77-V
Ram Corsair Vengeance 1600MHz LP 16GB Grafikkort Asus Gtx 670 DCUII (Top)
Hårddisk Samsung 830 128gb PSU

Permalänk
Medlem

Köper en 64gb om man får invite. Ser absolut till att köpa den inom 24h och delar en invite i tråden.

Permalänk

Jag är intresserad av en 16 GB.

Permalänk

Är intresserad av båda modellerna. Dags att byta ut den gamle Nexusen.

Permalänk
Medlem

Intresserad av 64 gb versionen

Permalänk
Medlem

Intresserad av båda modellerna! Min HTC one behöver + 1 ☺

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk

Är intresserad av 64 GB. Dags att lämna windows-tåget.

Permalänk
Medlem

Intresserad av 64GB modellen.

Permalänk

Är intresserad av en 64GB

Visa signatur

[ASUS Z87-A] [ Intel I7 4790k @ 4,6 Ghz ] [ 8GB Corsair DDR3 ] [ ASUS GTX 780 DCUII OC @ 1200/6500]

Permalänk
Medlem

Har ingen på listan fått en inbjudan ännu? :/

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Intresserad av 64Gb varianten.

Visa signatur

Whales are nice!

Permalänk
Medlem

Intresserad utav 64gb modellen!

Visa signatur

#1 Antec P280 + Chieftec Nitro 750W PSU, Intel Core I7 2600k @4.8GHz 24/7, Asus P8Z68 Deluxe/Gen3, 16Gb Corsair Vengeance, PowerColor Radeon R9 280X TurboDuo OC @ 1120/1570 , Windows 8.1 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Har ingen på listan fått en inbjudan ännu? :/

Det är ett bekymmer (med denna lista), efter som ingen har ngn invite så finns det ingen som kan skicka den vidare. =/
Moment 22

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Får hoppas att någon ger en invite så saker kan börja ta fart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Det är ett bekymmer (med denna lista), efter som ingen har ngn invite så finns det ingen som kan skicka den vidare. =/
Moment 22

Fem st ska ju ha fått invites, men ingen har gett sig till känna. Great.

Visa signatur

🖥: CPU: Intel Core i7-4790K Mobo: Asus Maximus VII Gene GPU: ASUS GTX 1070 ROG Strix OC RAM: Corsair Vengeance Pro 16GB 2133Mhz SSD: Samsung 840 EVO 250GB PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W CPU-kylare: Noctua NH-D15S Chassi: Fractal Design Arc Mini
🎧: Sennheiser PC 363D
📱: LG G6
🎧: Sony WH-1000XM2

Permalänk
Medlem

64 gb

Visa signatur

GPU: asus gtx 670 4gb (överklockad) CPU: intel i3470 PSU Cooler Master GX 650W Moder Teresa MSI B75MA-P45

Permalänk

Intresserad av 64 gb versionen

Visa signatur

Ni vet väl hur dum en genomsnittssvensk är? Halva sveriges befolkning är dummare än så...

Permalänk
Skrivet av Daumier:

Fem st ska ju ha fått invites, men ingen har gett sig till känna. Great.

Närmare 40st till som ska läggas till i listan då den inte är uppdaterad sedan igår, fortfarande är det dock som sagt oklart vilka 5st som fick invites...

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid

Permalänk

Ställer mig i kö för både 64 och 16! Tack

Visa signatur

-

Permalänk

Önskar antingen 64 eller 16, tack!

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo Evolv ATX | Moderkort: ASUS Z97-AR | CPU: Intel Xeon E3-1270v3 | RAM: Corsair 16GB VENGEANCE LP Grafikkort: 2x AMD R9 290 | PSU: Corsair AX750 | SSD: Intel 730 Series Kylning: Phanteks PH-TC14CS | Scythe Gentle Typhoon | Corsair Air series AF140 | Phanteks PH-F140HP

Galleri: Ash | By SweLingonBerry

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweloop64:

Närmare 40st till som ska läggas till i listan då den inte är uppdaterad sedan igår, fortfarande är det dock som sagt oklart vilka 5st som fick invites...

Tråkigt är ordet. Att folk inte kan droppa namn/invites, nu har den här tråden fastnat i någon typ av rävsax....

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av enoch85:

I augusti kommer det vara mycket lättare att få en 1+1: https://forums.oneplus.net/threads/production-update-jun-aug....

jo men man kan undra hur mycket det blir egentligen utan siffror. Den grafen säger väl att det sker en rejäl ökning av den nuvarande produktionen. Men ligger den nuvarande produktionen bara på 10 000 enheter/mån t ex så ökas produktionen kanske endast till 20 000 enheter/mån så den grafen är idiotisk att lägga upp av OPO. Den planerar väl att pumpa igång lite quests åt folket ute på facebook och twitter igen. Tröttnat mycket på denna mobilen fast jag ännu vill ha en.

EDIT: Tar gärna emot en invite för 64 gb modellen om någon har.

Permalänk
Medlem

Ingen som uppdaterar listan eller? Har gått ett bra tag sedan den uppdaterades...

Permalänk
Medlem

Jag köpte min 1+1 för två veckor sedan och kan tänka mig att skänka bort minst 2 av 3 invites när jag erhåller dessa.

Har medlemsnummer 14799 så tycker att det borde dimpa ner invites snart.

Jag PM:ar första 2-3 personerna på listan så fort det sker.

Håll ut så länge, det är en trevlig telefon.

Mvh Swing3r

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swing3r:

Jag köpte min 1+1 för två veckor sedan och kan tänka mig att skänka bort minst 2 av 3 invites när jag erhåller dessa.

Har medlemsnummer 14799 så tycker att det borde dimpa ner invites snart.

Jag PM:ar första 2-3 personerna på listan så fort det sker.

Håll ut så länge, det är en trevlig telefon.

Mvh Swing3r

Låter bra så denna lista kan börja rullaigång.
Själv kommer jag köpa 2st 64GB så kommer ha 5 invites när man väl får en egen invite =P

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö för en 64 tack.

Permalänk

Dokumentet är uppdaterat.

Angående att få invites att börja rulla, så har vi 2-3 stycken som har sagt att de kommer dela åtminstone 1-2 invites här, och en som enligt utsaga ska ha delat 5 invites slumpmässigt.

Visa signatur

Chassi: Define R4, Moderkort: MSI Z77 MPower, Processor: i7 3770k, Grafikkort: MSI 660TI PE, PSU: be Quiet L8 630W, SSD: Intel 335 180 GB, HDD: 1 TB Seagate Barracuda.