Skrivet av lanbonden:
Lite off topic, men goda nyheter är att jag har mailat över mina save filer nu så kommer kunna fortsätta lite senare
hur är det off topic!? : )
it is on if something ever was!
alltså boys..jag hittade två sjuka saker i fredags eller om det var lördags
Jag gjorde bytet också med reset etc för att bli varm i kläderna ina hell. Det hade kunnat bli tufft annars.
Nu kommer jag jöra bash tills jag får upp stunnen till skill 10. Jag är på 2 nu
Annars är det mastery 20
Leap attack, howl, grim ward, natural resistance, iron skin, battle comman och battle orders som jag har ettor i och de som krävs för att nå dem
Ligger på 70-75 i snitt att träffa. Tung skada nu med bytet. Dryga 300 till 600, flertals cold damage sources så det blir lite freeze på det och där har jag ju även holy freeze mercen
Mf ca 200-250 med oss båda så det hela känns väldigt bra
Jag kommer ta båda mina fötter ur grinden och köra lite Guffas tid i 2 veckor efter idag. lite efterårsferie som dansken säger. Denna semestern tar jag bara för mig vilket innebär mkt sömn, träning, tid för loved ones och inte minst Diablo 2 : )
Tösen kommer dessutom åka till sin BFF på torsdag så kommande helg lär det bli galet mkt utrymme för lir
Det gläder mig att meddela att det är 31 som följer nu : ) Förhoppningsvis vet i alla fall dessa att det inte fuskas som dåren påstod haha. Det balla med det är att i stort sett allt är streamat och borde ligga på recent : )
jag speccade om och kör enligt plan med mace. jag använder aldurs jagged star och min mf sköld
men jag testade steeldriver..haha shit vad mkt skada!
bonesnap är dessutom ethereal så det är väl ännu mer dmg. med en upgrade item kommer det göra så mkt skada att baal kommer rysa!
anyways. tvåhandsvapen är dock galet slöa. även med bra speed. det är absurt egentligen. jag provade steeldriver och även med den goa speeden så tar det sån tid att svinga den
-25 räcker? stort tack! ska fundera mkt på det innan hell. tvivlar på att jag behöver det innan hell. wow det var många shael : ) jag har 2 nu men jag känner att åtminstone en måste sparas till potentiella runord och upgrade. jag planerat att ha twitchroe upgraderad som min battle armor på hell
det var lite störigt men samtidigt ball. en kille kom in i chatten och ifrågasatte min build och anklagade mig för fusk. han sa att allt jag hade var unika och frågade vad fan det var för build, att det kändes som en gammal karaktär som jag hade innan
haha jävla dåre. att fuska i ett sånt här försök skulle ju falla så hårt på sin egen orimlighet att världen skulle implodera pga brist på logik men men. kul var det i alla fall. extra så eftersom jag i det läget endast använde en unik sak och det var min uppgraderade sabel : )