Problem med mus(Disconnect/reconnect) Logitech g400

Permalänk
Inaktiv

Problem med mus(Disconnect/reconnect) Logitech g400

Så, den senaste veckan har jag haft enorma problem med min g400. Vid en timme ish~ spelande så börjar musen disconnect/reconnect vilket gör att musen fryser i 2sekunder. datorn är en månad gammal, musen köptes för 2-3år sedan. har funderat på om det är drivers, eller helt enkelt utsliten kabel?problem blir värre ju mer jag spelar, och verkar hända då jag rör den hastigt flera gånger(mycket irreterande i battlefield...)

Om i så fall musen har gjort sitt sista, så skulle jag mer än gärna få lite tips på 100% kvalitets mus för 600kr~. spelar mestadels world of warcraft, så extra knappar är ett måste

Permalänk
Medlem

Det är nog sladden, precis där den går in i musen händer det ibland att foliet går sönder.
Kan dock inte hjälpa dig med extra-knappar-mus

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gurk:

Det är nog sladden, precis där den går in i musen händer det ibland att foliet går sönder.
Kan dock inte hjälpa dig med extra-knappar-mus

Aucha, blir väll ny mus dårå...börjar bli någolunda jobbigt att musen fryser i fps spel lär nog bli logitech g502, håller kvalitets måttet som vanligt