Tips på bus att göra i skolan?

Permalänk
Avstängd

Tips på bus att göra i skolan?

Tjenare! Snart är det jullov och mina betyg kommer va åt helvete pga dom dåliga lärarna! Så nu är de dags för en fet revenge! Närå men finns det nåt najs ''bus'' man kan göra så att lärarna blir pissed off utan att dom vet att det är jag osv? Har läst att vissa har haft i illaluktande grejjer i ventilationen och det verkar rätt najs! Men vart sitter ventilationen där man ska ha i massa crap? Tack på förhand :'

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Inaktiv

vart ventilationen finns är olika på olika skolor, men jag kan tipsa på ett par burkar surströmming i ventilationen luktar gött

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon34061:

vart ventilationen finns är olika på olika skolor, men jag kan tipsa på ett par burkar surströmming i ventilationen luktar gött

Men vart brukar dom finnas då? Vet att det finns nå galler på väggen vid taket men finns det inget annat sätt? Typ så de stinker genom hela skolan! :3333

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Vet du inte var eller hur du hittar en ventilation så är det nog dags att hålla sig bakom skolbänken.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Eptk:

Vet du inte var eller hur du hittar en ventilation så är det nog dags att hålla sig bakom skolbänken.

Haha de sitter väl nånstans utifrån? Typ på taket eller nåt hahah x) Har ingen aning :X

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Spika fast lärarnas skor och sedan lägg typ saltgurka eller nått i

Permalänk
Hedersmedlem

Slår igen det här. "Roliga" bus som att lägga illaluktande saker i ventilation är svindyrt för skolan då det måste kallas in personal för att hitta.

*Tråd låst*