Permalänk
Medlem

Komponenter

Tjena! Har några delar som var planerade till en server men köper hellre mat än har en server igång

---
Komponenterna som säljs är:

Gigabyte 970A-UD3
Phenom 2 x4 955BE
2x4GB Corsair XMS3 DDR3 RAM
Noctua **** med två NF-F12-PWM-fläktar.

Vette tusan vad modellnumret är på kylaren. Jag gav 400 för den på Sweclockers-marknad för några månader sen i alla fall, haha. Se bild!

Har inga kvitton(själv köpt begagnat på SweC). Finns dock kartong för moderkortet, RAM-stickorna och CPUn. CPU-förpackningen verkar dock sakna den lilla plastförpackningen själva CPUn ligger i, men köper man moderkortet och CPU kan den ju sitta kvar

---

Komponenterna säljs helst tillsammans så allt försvinner

Betalning via Swish är att föredra.

Sakerna skickas (helst) inte. Vid köp kan jag gå med på möte i Norrköping, Linköping eller vid stationerna mellan(Kimstad & Linghem).

Prisförslag. Tveka inte att fråga om ni undrar något.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk

Har du fått något bud på datorn än?

Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk
Medlem

Kan ge 250 för Noctuakylaren om den går att skicka.

Permalänk

Kan ge 250 o hämta kylaren i Norrköping

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Sonywalk
PU: Phenom 2 x4 975
CPU-Kylare: Antec Kuhler H2O 620
Moderkort: M4A89GTD-PRO/USB3
RAM: Corsair 8GB 1600mhz

Skulle du kunna tänka dig och skicka detta?

Visa signatur

AMD Ryzen 7950X3D@Stock, ASUS RTX 5080 OC Prime, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, , G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Samsung NVME 980Pro 2TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: LG 32 OLED", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem

Hej alla! Ber om ursäkt att jag har varit dålig på att uppdatera! Varit något sjukt upptagen.

RAM-minnena och CPUn är sålda.

Den stationära samt dess komponenter är inte längre till salu.

Jag avvaktar tills imorgon om Noctua-kylaren, det kan vara så att jag har behov av den.

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem

Vad vill du ha för MB (måste skickas)?