Jag spekulerar lite i att köpa ett ljudkort men jag vet inte vad jag ska välja(om jag köper ett). Jag kommer mestadels spela men även lyssna på en del musik åxå. Jag har visserligen bara ett siberia v2 men det går väl att klämma ut lite bättre ljud ändå? Vad borde jag satsa på om jag köper ett? Har ingen direkt budget men säg typ 1k
Men jag gillar mina siberia xD men har du något tips på bättre lurar då runt en tusenlapp men då vill jag hellre ha ett par utan mic och sätta på en modmic eller något sånt.
Men jag gillar mina siberia xD men har du något tips på bättre lurar då runt en tusenlapp men då vill jag hellre ha ett par utan mic och sätta på en modmic eller något sånt.
Halloj! Jag då nyligen valt att införskaffa dessa http://www.fz.se/artiklar/recension/20130110/qpad-qh-90 då det var en sjuk rabatt på dom så har jag också tänkt mig att testa skillnaden mellan ett integrerat och externt ljudkort för första gången. Jag har läst Teetows inlägg men det som jag inte kan uttyda är om det går att kombinera ett ljudkort för musikproduktion med ett som också fungerar bra till gaming och att lyssna på musik? Som det kanske går att förstå så har jag ingen som helst kunskap om ljud så all hjälp är av stor vikt!